Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Off topic > Off topic

» Online brugere: 137
0 medlemmer og 137 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
Gammel 17-12-2010, 09:21
Peter508
Gæst

Hvornår er det tyveri ????

Dældulme et komplekst og svært spørgsmål....

Helt kontant, så er det lige præcis som loven foreskriver det punktum.

D.v.s. at piratkopi'er, sort arbejde, blyanter med hjem fra arbejde osv altsammen er ulovligt og derfor tyveri.

Min påstand er, at samtlige mennesker i DK er eller har været kriminelle. Selv har jeg en tydelig og meget kraftig tendens til at køre for stærkt, ligeledes har jeg ingen problemer med sort arbejde, man er vel jyde....

Kigger jeg mig lidt rundt, så har jeg da også piratkopier, dog ikke ret mange men det er ikke et spørgsmål om moral, det er et spørgsmål om dovenskab, da jeg synes det er hurtigere og nemmere at gå i Stereostudie....

Med hensyn til sort arbejde, så er der for mig overhovedet ingen tvivl om, at det rent faktisk gavner samfundet. Der bliver lavet utrolig mange ting rundt omkring, som overhovedet ikke ville blive lavet, såfremt momsen skulle ligges oveni. Udover det så bliver de penge man betaler for et givent stykke arbejde, jo oftest brugt videre og derved skaber de sorte penge stadigvæk en stor omsætning i samfundet, til fælles glæde for os alle.

Det her hersens indernet her....det er sgu nok kommet for at blive....Så derfor kommer man ikke piratkopiering til livs, medmindre man laver original varerne så tilpas attraktive, pris rigtige og nemme at komme i nærheden af, så det ikke kan betale sig at lave kopier af det.

Udviklingen indenfor både film og musikbranchen er ganske enkelt ikke fulgt med den teknologiske udvikling. Istedet for at bruge så mange ressourcer på at lege politifolk overfor piraterne, skulle de istedet arbejde på fornuftige løsninger, så kopiering bliver overflødig...
Reply With Quote

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker