|
» Online brugere: 543 |
| 0 medlemmer og 543 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|
|
Se afstemningsresultat: Kunne du være interesseret i et mindre klistermærke til båden?
|
|
Ja
|
  
|
40 |
64.52% |
|
Nej
|
  
|
11 |
17.74% |
|
Måske
|
  
|
11 |
17.74% |

15-02-2011, 08:56
|
 |
VIP medlem :-)
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
|
|
ChristianX - har du glemt denne tråd http://www.fenderen.dk/forum/showthr...klisterm%E6rke
Jeg er frisk på at finde frem til et hurtigt kendetegn/klistermærke til båden.
Har lige oprettet en afstemmning til tråden, for at veje stemningen. Naturligvis ganske uforpligtende.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,495
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, Dennis02Q |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 21:58.