» Online brugere: 192 |
0 medlemmer og 192 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|

25-04-2012, 14:22
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: May 2009
Bopæl: Bramming
Indlæg: 772
|
|
Citér:
Originally Posted by Lindegaard
Hvordan, hvis det er muligt, kan man måle sig frem til om der er fejl i en olietryksgiver??
Min gamle mek. mente jo præcis det var det der gjorde jeg fik alarm og en olietrykslampe der blev ved at lyse, altså en defekt giver...
men inden han har været her forbi, så er der lige det der skal laves, og så også lige det her + alt muligt andet der ikke er relateret til problemet, men som kan ha en mulig forbindelse til det, og så er det bedre at udskifte hele pis... så er man sikker, ja så har det kostet mig en krig.. og en halv bondegaard..
min giver er af følgende type:
http://www.marineudstyr.dk/vdo-2-pol...-lufttryk.aspx
sidst han var forbi før vinter var det den der var problemer med, men da jeg talte med ham idag, kunne der være utallige ja nærmest uudtømmelige muligheder ved lys i olietrykslampen??
på forhånd tak
|
Hej jeg forstår din frustration.Jeg har på min VP 2 sensorer en press guard der går til lampen og horn og en sensor magen til din som går til instrumentet. Er olie trykket lavt?
__________________
Scand 32 Atlantic årgang 1984.
Volvo Penta Tamd40B. 165 hk Diesel.
XPH3700 MARLIN MMSI 219012643
Adventure Hunter 290T med Evinrude 9,9 HK 2T.
Tidligere både:
Banner 28 årgang 1974
120 HK Ford Lehmann 2715E Diesel
BW 71C 1:1
Fast aksel
14"/11" 4 bladet bronze skrue.
Tehri 245 ( Svalehalen ) med Parsun 2,6 HK 4T.
14' Vator styrepults jolle årgang?
25 HK 2 takts Evinrude model E25BACNB årgang 1982.
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 126,171
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, gNum |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:21.