Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Off topic > Off topic

» Online brugere: 169
0 medlemmer og 169 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar

Emne værktøjer Visning af emner
Gammel 04-12-2009, 10:50
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand

Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Billeder: 32
Manorwar: Du kan godt spare dig. Ærø Søassurance vinder måske ikke på prisen, men på deres troværdighed og service. Jeg har også forsikring der, og jeg stiger med 16%. Det får mig ikke til blinke 2 gange, og jeg fortsætter helt sikkert med min forsikring der. Jeg er HELT på linie med Peter508 :-)
Reply With Quote
Gammel 04-12-2009, 14:10
Manorwar
Gæst

na ,mener du at BAVARIA ikke er troværdighed og bytter en dårligt service til vores ca 130.000 kunder ??dlof--f

Selføligt er der ja allene op til kundenen om han vill betaler 50% ekstra for en meget dårliger dækning og høje trækprocenter med erstattning med ærø ..og nu snakker vi ja ikke om 100kr men om masse penge og dette HVERT år so hvis du har din båd i 10 år forsikred snakker vi ja om mange 1000 kr ..vi alle skal ja spare lidt pt .ik ?

Har jeg glemt at nævne også, at Ærø har ikke en nyværdi erstattning ..
Hvis du har købt en nyt båd få du med Bavaria idenfor de første 5 år den fulde købspris tilbage med totalforlis ..(sakset fra BAVARIA Forsikringsværdi – faste tariffer
Forsikringssummen er lystbådens værdi(inklusive det samlede udstyr og tilbehør) på
tidspunktet for begyndelse af forsikringsaftalen.Værdiens størrelse er den aftalte forsikringssum
og anses som fast tarif
.

med Ærø kun handelsværdi og har ingen fast tarif (sio du få kun ca 50% af bådens nyværdi efter 5år)
.NU snakker vi RIGTIGT MØNTER i en evtl.erstattningsag med totalforlis/tyverie af båden ...
.
og en ting til. ¨Ærø tilbytter ingen YACHTassistance som BAVARIA.(slags Falck service med eks motorstop mm. på vandet -uden ekstra omkostninger)

jeg infomere bar om dette ENORME pris stigning /forskel og mellem en enkeltrisiko eks ærø og en ALL risk eks BAVARIA ..

jeg få nye kunder nog ...jeg prøver jo ikke at gø ærø dårligt ang service.ikke ? jeg poster kun rene FACTS
jeg mener KLART at ALLE forsikringskunder skal finde en time og gemnengå deres forsikringskontrakter/betingelser og undersøge market, specielt efter de nye EKSTREME prisstigninger ..
jeg har undersøgt market ang alle mine forsikringer ,bil ,firma etc og spare nu ca 15.000 per år ...
so der er lidt til øllet

Sidst redigeret af Manorwar; 04-12-2009 kl. 14:44.
Reply With Quote
Gammel 04-12-2009, 14:55
Casper T
Gæst

desvære fik jeg ikke nøgleringe/samt t-shirt da jeg skiftede til BF,ligesom da jeg tegnede bådfors.hos TRYG
Reply With Quote
Gammel 04-12-2009, 15:44
Manorwar
Gæst

HAHAHHAHHHAHAH
for den præmieforskel fra næsten 60% kan du køber dig kistevis nøgleringer og reklametishirts .. ...
og der er ja i slut dig du betaler for dette ..
jeg skla nog finde lidt dejilge gaver til kundene i næste seson ..
Reply With Quote
Gammel 05-12-2009, 15:39
Peter508
Gæst

Jeg synes at det er ualmindelig dårlig stil, når en repræsentant for et konkurrerende selskab konstant prøver at promovere sit eget selskab ved at hakke ned på konkurrenterne.

Faktisk så er det meget på kant med markedsførings loven, og er direkte i strid med god forretnings etik og moral.

Hvis ens eget produkt er så godt som der påståes, så burde det overhovedet ikke være nødvendigt at prøve på at hævde sig på andres bekostning.

Den eneste effekt det har på mig, er at jeg bliver mere mistroisk overfor firma'er/selskaber der har repræsentanter der opfører sig på den måde.
Reply With Quote
Gammel 05-12-2009, 21:54
Manorwar
Gæst

hmmmmmmm okey so hvis du mener at jeg eller BAVARIA har brug for dette som reklame her tænker du lidt forkert..

men okey,so i få ikke flere mega hemlige insidertips fra mig....-SMF*

men som sagt er der ja kun reelle facts.
og kan læses i forsikringsbetingelser....

jeg taler ikke dårlig om ærø..eller hakke???

som sagt tale jeg om de kæmpe fordele fordele med en ALL RISK..fra eks. panthenius eller bavaria

PS.jeg udtale kun mine private mening her, selvføligt ikke BAVARIAs

helt ærligt -at forhøje præmien med 16% er rigtig frækt , dlof--f
men peter -- igen... kunden bestimmer.*GG*
derefor har jeg lige snupdivup skiftet forsikringselskab
efter de trusser med at forhøjer mine erhversforsikringer med 20%..

Sidst redigeret af Manorwar; 05-12-2009 kl. 22:22.
Reply With Quote
Gammel 05-12-2009, 22:00
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand

Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Billeder: 32
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Jeg synes at det er ualmindelig dårlig stil, når en repræsentant for et konkurrerende selskab konstant prøver at promovere sit eget selskab ved at hakke ned på konkurrenterne.

Faktisk så er det meget på kant med markedsførings loven, og er direkte i strid med god forretnings etik og moral.

Hvis ens eget produkt er så godt som der påståes, så burde det overhovedet ikke være nødvendigt at prøve på at hævde sig på andres bekostning.

Den eneste effekt det har på mig, er at jeg bliver mere mistroisk overfor firma'er/selskaber der har repræsentanter der opfører sig på den måde.
Enig. Det er fuldstændig latterlig læsning. Og det har samme effekt på mig. Jeg tænker: Selskabet Bavaria er sikkert OK og forsikringen udmærket, men repræsentantens stil er så latterlig at jeg holder mig væk.
Reply With Quote
Gammel 05-12-2009, 22:24
Manorwar
Gæst

dette må du selvføligt gerne.nu tvinger jeg ja ingen...
specielt hvis du op peter er so glad for ærøs forsikring..
men komm ikke hylende til mig ,hvis din båd er stjålen og du få ikke en fair erstattning..
som sagt -kunden bestemmer..
..

Sidst redigeret af Manorwar; 05-12-2009 kl. 22:34.
Reply With Quote
Svar

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On