na ,mener du at BAVARIA ikke er troværdighed og bytter en dårligt service til vores ca 130.000 kunder ??dlof--f
Selføligt er der ja allene op til kundenen om han vill betaler 50% ekstra for en meget dårliger dækning og høje trækprocenter med erstattning med ærø ..og nu snakker vi ja ikke om 100kr men om masse penge og dette HVERT år so hvis du har din båd i 10 år forsikred snakker vi ja om mange 1000 kr ..vi alle skal ja spare lidt pt .ik ?
Har jeg glemt at nævne også, at Ærø har ikke en nyværdi erstattning ..

Hvis du har købt en nyt båd få du med Bavaria idenfor de første 5 år den fulde købspris tilbage med totalforlis ..(sakset fra BAVARIA
Forsikringsværdi – faste tariffer
Forsikringssummen er lystbådens værdi(inklusive det samlede udstyr og tilbehør) på
tidspunktet for begyndelse af forsikringsaftalen.Værdiens størrelse er den aftalte forsikringssum
og anses som fast tarif.
med Ærø kun handelsværdi og har ingen fast tarif (sio du få kun ca 50% af bådens nyværdi efter 5år)
.NU snakker vi RIGTIGT MØNTER i en evtl.erstattningsag med totalforlis/tyverie af båden ...

.
og en ting til. ¨Ærø tilbytter ingen YACHTassistance som BAVARIA.(slags Falck service med eks motorstop mm. på vandet -uden ekstra omkostninger)
jeg infomere bar om dette ENORME pris stigning /forskel og mellem en enkeltrisiko eks ærø og en ALL risk eks BAVARIA ..

jeg få nye kunder nog ...jeg prøver jo ikke at gø ærø dårligt ang service.ikke ? jeg poster kun rene FACTS

jeg mener KLART at ALLE forsikringskunder skal finde en time og gemnengå deres forsikringskontrakter/betingelser og undersøge market, specielt efter de nye EKSTREME prisstigninger ..
jeg har undersøgt market ang alle mine forsikringer ,bil ,firma etc og spare nu ca 15.000 per år ...
so der er lidt til øllet