Citér:
Originally Posted by Albjerg
Fanger I noget eller brænder I bare benzin af? 
|
Prøv at se det sidste billede....
http://www.tv2bornholm.dk/s1/images/...s/DSC_1985.htm
Der er masser af torsk (læg specielt mærke til de to store præmiefisk i i rødt outfit midt idet hele....
..de må være med rogn
(og så er der noget madding i gule kasser bagved..)


