Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Mekaniske forumet > Motor

Motor Spørgsmål til motorer af alle arter kan stilles her. Inden- og/eller udenbords og/eller jetski - bare skyd løs.

» Online brugere: 647
1 medlemmer og 646 gæster
CharlesVog
Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #13  
Gammel 28-07-2010, 21:19
madzch madzch er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2010
Bopæl: Midtjylland
Indlæg: 119
det rør som jeg lagde i saltsyre tidligere idag var meget slemt rusten inden i, det har nu lagt i syre siden kl 15:20 og kl er nu 22:18 og det er ved at være rent igen, det er en meget mild saltsyre blanding jeg har lavet, 4L vand til 1L saltsyre 30%
Reply With Quote
 

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 133,512
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
Velkommen til vores nyeste medlem, KieranAgua
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 07:32.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden