|
» Online brugere: 408 |
| 0 medlemmer og 408 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45. |
|
 |

24-09-2010, 21:50
|
|
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: sydsjælland
Indlæg: 8
|
|
|
det sker som regel hvis der er skidt eller især rustskaller på fælg eller tromle,så spændes hjulet med det rette moment og sider så fast en tid, men rusten pulveriseres ved vibrationer under kørsel og efterlader et lille mellemrum mellem tromle og fælg og så er den gal. Derfor skal der altid renses/slibes grundigt inden samling
|

24-09-2010, 22:23
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
|
|
Citér:
Originally Posted by vice
det sker som regel hvis der er skidt eller især rustskaller på fælg eller tromle,så spændes hjulet med det rette moment og sider så fast en tid, men rusten pulveriseres ved vibrationer under kørsel og efterlader et lille mellemrum mellem tromle og fælg og så er den gal. Derfor skal der altid renses/slibes grundigt inden samling
|
Der er hverken rust eller andet, nu er boltene renset af så må jeg se om det holder
__________________
Monterey 265
Volvo penta 5,7gxi
Dp-s-drev
|

24-09-2010, 22:34
|
|
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: sydsjælland
Indlæg: 8
|
|
Det er altid en god ide at efterspænde når du har kørt 50-100 km da man så tar den smule som bolte mm kan give sig
|
 |
| Emne værktøjer |
|
|
| Visning af emner |
Hybrid Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 129,169
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, AlfonsoHen |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:28.