|
» Online brugere: 587 |
| 0 medlemmer og 587 gæster |
| No Medlemmer online |
| Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03. |
|

06-04-2011, 11:20
|
|
|
|
smører du akselen med fedt ?
|

06-04-2011, 11:21
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
|
|
Aksel og impeller smøres godt med fedt eller brun sæbe 
__________________
Livsglad vandsportsaktivist
Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
|

06-04-2011, 11:22
|
|
|
det prøver jeg da lige... 
|
| Emne værktøjer |
|
|
| Visning af emner |
Hybrid Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 133,514
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
|
| Velkommen til vores nyeste medlem, LatoyaGarm |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 21:55.