Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Ældre både, vedligeholdelse og mekanik

Ældre både, vedligeholdelse og mekanik Vedligeholdelse af ældre både og deres mekanik

» Online brugere: 163
0 medlemmer og 163 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 28-04-2011, 20:41
Norvik20"'s Avatar
Norvik20" Norvik20" er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: 8860 Ulstrup
Indlæg: 381
Billeder: 90
Nå.. så fik jeg det (lortet) skilt ad Krævede ud over at afmontere flex-koblingen også lige at motoren blev løsnet fra de to bagerste ophæng, og tiltet lidt fremover så skrueakslen kunne rykkes langt nok frem under motoren, og ind i stævnrøret.

Det endte med at jeg måtte skære røret i stykker med en bajonetsav, så faldt det også nærmest ud af sig selv. Så til alle bådfolk: Dette er metoden hvis lortet sidder fast...
Som afslutning på sagen, lige et spørgsmål: Det nye leje har tyk gummi og tynd hylster i den ene ende, og tynd gummi og tykt hylster i den anden.

-Hvordan er det bedst at vende det. (Evt fordele og ulemper) Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig.

Mvh
__________________
Norvik 20"
Vetus Diesel 3Cyl, 22Hk
Fast skrueaksel
Reply With Quote
Svar

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 127,468
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, KareemTdb
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:29.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden