Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Forsikring

Forsikring Spørgsmål vedr. forsikring mm. stilles her.

» Online brugere: 778
1 medlemmer og 777 gæster
SheldonZof
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Gammel 26-09-2011, 10:08
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg tror at du anskuer det fra en forkert vinkel

Nu taler jeg kun om de større huse, ikke om eksempelvis den lille Automester henne om hjørnet, hvor jeg iøvrigt tror at Fru Jensen kunderne har en større repræsentation end i de store huse.

Min pointe er, at hvis man formår at skille sig ud, og man formår at få dette kommunikeret ud. Så vil den mer udgift der er i forbindelse med at skulle tage nogle billeder, så rigeligt komme ind igen ved en øget kunde volume, og en deraf øget omsætning.

Jeg er lige skiftet fra et Ford hus til et Mercedes hus. Og trods det at jeg på ingen måde var utilfreds med Ford, så er servicen ved P Christensen bare niveauer højere end den var ved Vestergaard. Og det giver bare en helt anden tillid og glæde ved det hus man har købt bil ved.

Derudover giver det dem faktisk også en længere snor ved mig, inden jeg bliver irriteret, da jeg ved at de går det ekstra skridt for deres kunder....
Reply With Quote
 

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 129,235
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, ChanaWdy1
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 18:07.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden