|
 |

29-09-2011, 07:29
|
|
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
Det er et frit land vi lever i, men jeg kan bekræfte i sagen med KS1´s båd at;
- Starteren er altid på lager i DK hos nytdrev.dk
- Nødservice indenfor 24 timer ( hurtig bil, hurtig på stedet..  )
- Kører over hele Danmark
- Skadernes omfang væsentligt reduceret ved hurtig assistance
- Dollarprinsessen som back-up ved ikke brofaste øer... 
- Dollarprinsessen som bjærgningsfartøj i Øresund, Kattegat, Skagerak, Nordsøen, Vesterhavet, sydlige Utsira, Botniske Bugt og Atlanterhavet...
Årsagen til at mange værksteder halter med økonomien og indtjeningen, er pga. deres alt for lave timepris.
Nu kender jeg ikke dine takster for at yde bjærgningsassistance, men jeg tror ikke at du gør det for det halve af 795,- kr. + moms....
Hvis en bådmekanikers timepris på en forsikringsopgave er det halve af 795,- + moms og der i gennemsnit er en forhandleravance på reservedele, der ikke overstiger 25%, så kan jeg godt forstå, at mange kunder med en skadet båd får en lang reparationstid !
|
   god med dig min ven , men jeg bruger ikke folk som er forsikred med yachtpool ,har en tykke mave og en pizzabil den er bliver slagtet fra defendern i en byrace fra min kærste .
glemmer sin kone i flere mdr i strib svingerklub -betaler ikke bropenge til piraten og er i dansk folkeparti siden fødseln..
dollarpricessen duer ja heller ikke som bjergningsfartøj den har ja kun sejled i 5 min de siste 10 År , plus at den er pissegrimmt .og med OMC motor ..  
|

29-09-2011, 19:41
|
 |
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 391
|
|
Så kom Peter endelig!!!
Idag Kl 17:00 var Peter at finde i Roskilde, jeg tog selv ned til båden, for at se hvad der skete, jeg var selv meget bange for at motoren havde sat sig!
Efter lidt roderi, fik Peter skiftet starteren, sat en reservetank på og forsøgte så at starte båden..... Starteren rejste sig, men sagde bare "klok" -"klok"... Det skete flere gange indtil Peter satte startkabler direkte på starteren, og wupti så aborrer hun..... Men hun startede ikke endnu....
Peter hældte så benzin direkte i starteren, og fik med besvær liv i hende, han måtte pumpe på gashåndtaget for at holde hende live (må være som at give kundstit åndedrat).....
Dette pumperi, foregik i lang tid, og med ret høje omdrejninger, og han fik hende ikke til at pulse rigtigt, han skilte noget ad ved kaburaetoren og prøvede igen, men heller ikke dette lykkedes, så han pillede kaburatoren af og tog den med hjem, også kommer han igen imorgen!
Jeg ligger en video på om lidt, hvis jeg kan, hvor man kan høre/se hvordan motoren knokler mens han pumper!
__________________
Hvorfor kan en mand for mere end 100 år siden opfinde en motor, og her mere end 100 år efter kan jeg ikke en gang skifte et tændrør.....
Båd: Sea Ray
Årgang: 1990
Fod: 20
Motor: Mercruiser fra 1990, 4,3l V6 med 175 HK.
Drev: Alpha One - generation 1
Båd: Cheetah
Årgang: 1991
fod: 19
motor: Johnson 225 HK, udenbordsmotor fra 1991
|

29-09-2011, 19:45
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
|
|
Tændingssystem.....
__________________
Chi non risica, non rosica
|

29-09-2011, 19:49
|
 |
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 391
|
|
__________________
Hvorfor kan en mand for mere end 100 år siden opfinde en motor, og her mere end 100 år efter kan jeg ikke en gang skifte et tændrør.....
Båd: Sea Ray
Årgang: 1990
Fod: 20
Motor: Mercruiser fra 1990, 4,3l V6 med 175 HK.
Drev: Alpha One - generation 1
Båd: Cheetah
Årgang: 1991
fod: 19
motor: Johnson 225 HK, udenbordsmotor fra 1991
Sidst redigeret af Lars T; 30-09-2011 kl. 11:59.
|

29-09-2011, 19:50
|
 |
Kaptajn af eget skib
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 391
|
|
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
Tændingssystem.....
|
.??
__________________
Hvorfor kan en mand for mere end 100 år siden opfinde en motor, og her mere end 100 år efter kan jeg ikke en gang skifte et tændrør.....
Båd: Sea Ray
Årgang: 1990
Fod: 20
Motor: Mercruiser fra 1990, 4,3l V6 med 175 HK.
Drev: Alpha One - generation 1
Båd: Cheetah
Årgang: 1991
fod: 19
motor: Johnson 225 HK, udenbordsmotor fra 1991
|

29-09-2011, 21:15
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
|
|
Det som Rolf mener er at dit tændingssystem driller.
Hvis mekanikkeren holdt gassen på ville den med sikkerhed først tænde i udstødningen når den siger sådan.
Et nyt tændingssystem og rør m.m grundet fugten ville nok være på sin plads samt tjek af alle stel forbindelser m.m
__________________
Livsglad vandsportsaktivist
Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
|

02-10-2011, 07:58
|
|
god at peter endeligt har fåed gang i din motor
nu har du ja har haft en masse vand i tanken -carbutatoren skal renses
tro ikke tændningssystemen har en fejl.
|

04-10-2011, 19:33
|
|
Citér:
Originally Posted by Manorwar
god at peter endeligt har fåed gang i din motor
nu har du ja har haft en masse vand i tanken -carbutatoren skal renses
tro ikke tændningssystemen har en fejl.
|
anny news..
|
 |
Emne værktøjer |
|
Visning af emner |
Hybrid Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 126,521
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, ZRQTrisha2 |
|