» Online brugere: 194 |
0 medlemmer og 194 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

13-03-2015, 12:14
|
Amfibiedyr
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2011
Bopæl: DK
Indlæg: 227
|
|
Jo jo det skal jeg nok, men jeg vil også være sikker på at den ikke pludselig ruller baglæns ned i vandet hvis noget går galt.
Så hvis nogen havde en eller anden procedure de plejer at følge vil jeg gerne høre om den(f.eks. brug af P bremse/Autohold). Men det er måske blot så simpelt, at træde på bremsen, skifte fra P til D, slippe bremse og træde på speeder??
I øvrigt er DSG fantastisk at køre med, - især når fartpiloten samtidig er adaptiv.
|

13-03-2015, 16:22
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: Vestjylland
Indlæg: 1,024
|
|
bruger også aut gear, hvis det er stejlt kan det være en fordel lige at bruge venstre fod og give lidt gas med højre så du kan mærke den trækker slip bremsen og du kører op, istedet for den lige ruller lidt tilbage mens du skifter fra P til D hvis du kun bruger højre fod.
Håber det giver mening  
__________________
Monterey 265
Volvo penta 5,7gxi
Dp-s-drev
|

13-03-2015, 22:05
|
Amfibiedyr
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2011
Bopæl: DK
Indlæg: 227
|
|
Citér:
Originally Posted by lille tut
bruger også aut gear, hvis det er stejlt kan det være en fordel lige at bruge venstre fod og give lidt gas med højre så du kan mærke den trækker slip bremsen og du kører op, istedet for den lige ruller lidt tilbage mens du skifter fra P til D hvis du kun bruger højre fod.
Håber det giver mening  
|
Tak det gør det - lige som i en gokart :-)
|
 |
Emne værktøjer |
|
Visning af emner |
Hybrid Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 128,252
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, ArthurAberb |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:59.