Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Generelle spørgsmål

Generelle spørgsmål Fyr løs

» Online brugere: 538
1 medlemmer og 537 gæster
willmt
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #21  
Gammel 18-03-2009, 22:36
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
sige lige en gang mark B
hvad gør du her ?? skal du ikke slå prutter på BS??
Ralph, jeg er ligeglad med dig Men helt ærligt ikke, så vil jeg hellere bruge min kostbare tid på at være glad og være sammen med de rigtige mennesker, frem for at spilde den på de forkerte!

Nicolaj, du er helt klart én af dem man skal tilbringe tid sammen med! Stroyer, jeg mødte dig kort, du er helt klart også én af dem man er meget positivt overrasket over! Albjerg - Du er altids glad - det kunne mange lære af - Ja, sådan kunne jeg blive ved et lille stykke tid endnu!

Èn ting er helt sikkert, jeg lærte noget til bådmessen i Fredericia i år! - Få sat ansigter og personlighed på de mennesker man snakker sammen med herinde på nettet - Jeg tror at rigtig mange vil blive positivt overrasket!! Jeg vil helt klart begynde at deltage i forskellige båd-arrangementer, for jeg tror faktisk jeg går glip af en masse skide gode mennesker ellers!!

Jeg er hverken op eller ned for nogle af de efterhånden mange bådforums der eksisterer. I er lige gode, og kan i bund og grund det samme. Forskellen er menneskene bag ved og på, og jeg vil fremover forsøge at få det bedste ud af alle sider! :-)

Steen fra Baylinerfan er jeg personligt utrolig glad for! Lasse fra Baadsnak er altid venlig og glad og Esben+Co. virker umiddelbart også rigtig venlige! Fakta er igen, få det bedste ud af alle mennesker og vær sådan, som du også selv ønsker at andre skal være overfor dig selv igen!

Jeg kan ikke bidrage med noget særligt til nogen af siderne her, men omvendt, er det mest værdifulde for alle siderne hér også, at folk KAN med hinanden og måske endda få et par herlige grillaftener på vandet sammen eller måske mere!

P.S - Nicolaj - Tusind tak for at være den du er! Jeg har sagt det nogle gange, men jeg kan kun sige det igen; Du er virkelig en guttermand!! Jeg nyder HVER gang jeg kommer til Thurø eller du kommer ned til mig !!

Sidst redigeret af Mark B; 18-03-2009 kl. 22:48.
Reply With Quote
  #22  
Gammel 19-03-2009, 06:56
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
Citér:
Originally Posted by Mark B Se indlæg
Ralph, jeg er ligeglad med dig Men helt ærligt ikke, så vil jeg hellere bruge min kostbare tid på at være glad og være sammen med de rigtige mennesker, frem for at spilde den på de forkerte!

Nicolaj, du er helt klart én af dem man skal tilbringe tid sammen med! Stroyer, jeg mødte dig kort, du er helt klart også én af dem man er meget positivt overrasket over! Albjerg - Du er altids glad - det kunne mange lære af - Ja, sådan kunne jeg blive ved et lille stykke tid endnu!

Èn ting er helt sikkert, jeg lærte noget til bådmessen i Fredericia i år! - Få sat ansigter og personlighed på de mennesker man snakker sammen med herinde på nettet - Jeg tror at rigtig mange vil blive positivt overrasket!! Jeg vil helt klart begynde at deltage i forskellige båd-arrangementer, for jeg tror faktisk jeg går glip af en masse skide gode mennesker ellers!!

Jeg er hverken op eller ned for nogle af de efterhånden mange bådforums der eksisterer. I er lige gode, og kan i bund og grund det samme. Forskellen er menneskene bag ved og på, og jeg vil fremover forsøge at få det bedste ud af alle sider! :-)

Steen fra Baylinerfan er jeg personligt utrolig glad for! Lasse fra Baadsnak er altid venlig og glad og Esben+Co. virker umiddelbart også rigtig venlige! Fakta er igen, få det bedste ud af alle mennesker og vær sådan, som du også selv ønsker at andre skal være overfor dig selv igen!
Jeg kan ikke bidrage med noget særligt til nogen af siderne her, men omvendt, er det mest værdifulde for alle siderne hér også, at folk KAN med hinanden og måske endda få et par herlige grillaftener på vandet sammen eller måske mere!

P.S - Nicolaj - Tusind tak for at være den du er! Jeg har sagt det nogle gange, men jeg kan kun sige det igen; Du er virkelig en guttermand!! Jeg nyder HVER gang jeg kommer til Thurø eller du kommer ned til mig !!

få det bedste ud af alle mennesker og vær sådan, som du også selv ønsker at andre skal være overfor dig selv igen!

det er en dejlig positiv indstilling og det kommer man længst med
mød andre med åbne arme og se det positive først.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
  #23  
Gammel 19-03-2009, 07:13
ChristianX's Avatar
ChristianX ChristianX er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Solrød
Indlæg: 1,117
Billeder: 17
Yeps, nu går jeg tilfældigvis til konfi forberedelse (heldigvis snart overstået)
og en af de 10 bud er "(Behandle andre som du gerne selv vil behandles)
Så går man vidst ikke galt i byen.

PS. Husk lige at snakke ordentligt på dette fora!
__________________
Mvh Christian Berendt

Marineservice-sjælland
Reply With Quote
  #24  
Gammel 19-03-2009, 07:26
ENN's Avatar
ENN ENN er offline
?
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: København
Indlæg: 2,573
Citér:
Originally Posted by Mark B Se indlæg
Ralph, jeg er ligeglad med dig Men helt ærligt ikke, så vil jeg hellere bruge min kostbare tid på at være glad og være sammen med de rigtige mennesker, frem for at spilde den på de forkerte!

Nicolaj, du er helt klart én af dem man skal tilbringe tid sammen med! Stroyer, jeg mødte dig kort, du er helt klart også én af dem man er meget positivt overrasket over! Albjerg - Du er altids glad - det kunne mange lære af - Ja, sådan kunne jeg blive ved et lille stykke tid endnu!

Èn ting er helt sikkert, jeg lærte noget til bådmessen i Fredericia i år! - Få sat ansigter og personlighed på de mennesker man snakker sammen med herinde på nettet - Jeg tror at rigtig mange vil blive positivt overrasket!! Jeg vil helt klart begynde at deltage i forskellige båd-arrangementer, for jeg tror faktisk jeg går glip af en masse skide gode mennesker ellers!!

Jeg er hverken op eller ned for nogle af de efterhånden mange bådforums der eksisterer. I er lige gode, og kan i bund og grund det samme. Forskellen er menneskene bag ved og på, og jeg vil fremover forsøge at få det bedste ud af alle sider! :-)

Steen fra Baylinerfan er jeg personligt utrolig glad for! Lasse fra Baadsnak er altid venlig og glad og Esben+Co. virker umiddelbart også rigtig venlige! Fakta er igen, få det bedste ud af alle mennesker og vær sådan, som du også selv ønsker at andre skal være overfor dig selv igen!

Jeg kan ikke bidrage med noget særligt til nogen af siderne her, men omvendt, er det mest værdifulde for alle siderne hér også, at folk KAN med hinanden og måske endda få et par herlige grillaftener på vandet sammen eller måske mere!

P.S - Nicolaj - Tusind tak for at være den du er! Jeg har sagt det nogle gange, men jeg kan kun sige det igen; Du er virkelig en guttermand!! Jeg nyder HVER gang jeg kommer til Thurø eller du kommer ned til mig !!
Det er simpelthen bare velskrevet og kernen i det hele.

Vi nyder vores både og bådhobbie sammen os bådtosser og hygger os på bådfora træf etc og det er det det hele går ud på

Et fora eksisterer kun fordi folk gider færdes på det og fora kommer og går sådan er det.

Fenderen er jo til for brugerne og "ejes" af brugerne det er sådan at der i praksis er 3 der i demokrati "styrer" fenderen dvs. laver forbedringer etc etc disse 3 er 3 brugere og gruppen skiftes ud jævnligt når aktive brugere ønsker at deltage ogt bidrage til den IT mæssige side af fenderen

Lige PT er det JOR ENN og LarsT der tegner fenderen og det er gået fremragende da vi aldrig er uenige om noget og kun bruger energi på at udvikle fenderen ikke på de kampe der foregår på en del andre fora.

Vi er simpelthen super glade for at folk vil færdes herinde og håber alle trives med fenderen og det fenderen nu kan tilbyde

Fenderen er argumenternes holdeplads dvs. at alle kan diskutere hvad de vil og moderering forekommer ikke medmindre den skulle indeholde decideret ulovligheder, derimod er vi bekendt med de enkelte profiler der kan give anledning til "problemer" og holder dem i en kort snor

Jeg er ked af at jeg ikke fik sat ansigt på nicolai og MarkB på udstillingen men sygdom har desværre ramt mig og gjort at jeg ikke har deltaget i meget de sidste par uger - jeg håber dog at komme på højkant igen snart og så har nicolai talt om at besøge mig ved "min" sø til sommer - og det kunne være perfekt så er der skam øl gril vandlagetøj og en startnøgle til B-lineren parrat til ham hvis han vil lidt ud med den også

Mark B og Nicolai er jo næste generation sejlere og det er dem der skal føre "os gamle"`s hobbie videre når vi ikke kan mere
__________________
"Hvorfor er der aldrig tid nok til at lave det ordentligt første gang - men altid tid nok til at lave det om igen"

"Any Grease is better than no Grease at all"





Nuværende både
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958

Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991


Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk
Shetland 570 m 200 hk Johnson
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T
Ukendt jolle m Johnson 9,9
Gummibåd m 3 hk johnson
Honda 75 hk 1996
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9

Og sikkert nogle flere jeg har glemt

Reply With Quote
  #25  
Gammel 19-03-2009, 07:51
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
Godt skrevet Mark, det er det man skal leve efter og så får man sku et knald godt liv

Enn, stol trygt på turen går til Sommen det er fast lagt nu Dit tilbud bliver taget med i NettoPosen på turen. Cant wait! Nu skal der bare dato på


Vi har før holdt nogle jetCamps og det har været en KÆMPE oplevelse. Dog ikke med overnatning, men med madkurv og benzin tanke. Så rundt til øerne her nede.

Som nævnt ovenfor i de kloge ord, er det ikke det, det hele handler om? at have det sjovt




__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #26  
Gammel 19-03-2009, 08:11
moseboen moseboen er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: på sundet
Indlæg: 401
Billeder: 1
hehe Jamen hvor mange er egentligt fra Svendborg ?

så jeg ved hvormange jeg kan risikere at møde
Reply With Quote
  #27  
Gammel 19-03-2009, 08:29
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
Jeg er ikke fra svendborg men jeg har da sejlet til byen flere gange
så selv om jeg er fra vestkysten kan du godt risikere at møde mig derovre
det er næsten altid i ugerne 31-32-33 jeg sejler danmark tynd
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
  #28  
Gammel 19-03-2009, 14:09
JOR's Avatar
JOR JOR er offline
Junior admin
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Fyn
Indlæg: 705
Billeder: 104
Der er kun 4 stk der har Svendborg som bopæl i deres profil....... men det kan man nok ikke rigtigt regne med, da der en del bare har Fyn eller Sydfyn...... Så der nok flere en 4 ...
__________________
Jan Rasmussen
40 74 04 25
Reply With Quote
  #29  
Gammel 19-03-2009, 22:20
Kim's Avatar
Kim Kim er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: MidtSj
Indlæg: 474
Billeder: 57
Thumbs up Møde

Citér:
Originally Posted by moseboen Se indlæg
hehe Jamen hvor mange er egentligt fra Svendborg ?

så jeg ved hvormange jeg kan risikere at møde
Ja jeg er ikke fra Svendborg men sejler der til eller igennem flere gange hver sommer så risiko er der
__________________
Hilsen Kim
MerCruiser 350mag.mpi .. med cool fuel gen.3 nu på 3.lavtrykspumpe
Yamaha v8 drev
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Turbinebåd fra Svendborg:) nicolajjetrider Generelle spørgsmål 7 10-02-2009 20:36

» Statistikker
Medlemmer: 114,565
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, adrianjl3
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:18.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden