Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Off topic > Off topic

» Online brugere: 604
3 medlemmer og 601 gæster
Bogdanqoh, Marinavrz, psygo
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 09-02-2009, 20:04
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Stations 2

Er jeg den eneste der sidder og ser Stations 2, og er ved at dø af grin over de små drenge som syntes at politiet er for håndhændet og ikke vil stoppes af politiet

Nej hvor er det bare pinligt..

"min mor slår mig ihjel" tud tud tud..
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #2  
Gammel 09-02-2009, 20:07
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
bah bah bah, gamle mand Lars!
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #3  
Gammel 09-02-2009, 20:07
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Så så Nico
Det er da for sjovt.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #4  
Gammel 09-02-2009, 20:09
ChristianX's Avatar
ChristianX ChristianX er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Solrød
Indlæg: 1,117
Billeder: 17
Du har også engang været ung Lars
cyklede lige igennem centret før, i station 2 efterlyst sender de fra solrød
__________________
Mvh Christian Berendt

Marineservice-sjælland
Reply With Quote
  #5  
Gammel 09-02-2009, 20:10
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
sådan gjorde strømerne da også for 35 år siden jeg har selv prøvet det. HA HA de fik mig ikke jeg var for hurtig
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
  #6  
Gammel 09-02-2009, 20:11
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
arrr men come on, på sin vis har de da ret... politiet er jo bindegale når de gør som de gør. Politiet ser jo total rødt når de ser " Tunede knallerter - Biler der er geilet - Jetski " det er jo totalt unfair. Kan godt se ´han weiner lidt ham den ene... ingen tvivl, og det er konsekvenser, if cant do time, dont do crime.
Du satser dine sparepenge ved at køre på tunet knallerter, for de tager alt hvad der er + en bøde når du bliver stoppet.

Men jeg syntes policen sku på et pædago kursus for de er satme ikke menneskelige nogle gange...
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #7  
Gammel 09-02-2009, 20:17
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Det har jeg nemlig Christian og har da heller kke ligget på den lade side. Men jeg syntes da klart at man må være klar på at tage den bøde, der evt. lander i ens postkasse hvis man går over grænsen.

Goffy - ha ha lige præcis..

Bevares Politiet skal selvfølgelig ikke bevidst køre folk ned..
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #8  
Gammel 09-02-2009, 20:18
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider Se indlæg
arrr men come on, på sin vis har de da ret... politiet er jo bindegale når de gør som de gør. Politiet ser jo total rødt når de ser " Tunede knallerter - Biler der er geilet - Jetski " det er jo totalt unfair. Kan godt se ´han weiner lidt ham den ene... ingen tvivl, og det er konsekvenser, if cant do time, dont do crime.
Du satser dine sparepenge ved at køre på tunet knallerter, for de tager alt hvad der er + en bøde når du bliver stoppet.

Men jeg syntes policen sku på et pædago kursus for de er satme ikke menneskelige nogle gange...


tror du skal se lidt længere tilbage for det starter jo med at man ikke stopper når strømerene vil stoppe en. respekter ordensmagten og der er ingen problemer . jeg gjorde det ikke altid og var da også klar over hvad det kunne medføre.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
  #9  
Gammel 09-02-2009, 20:22
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
Jeg syntes selvf. politiet skal efterfølge da det er deres job, men kan de se at de kommer op i høje farter, så må de prøve noget andet end at køre ind i dem, altså finde ud af hvem det er eller få nogle flere vogne af sted så man bliver skræmt.
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #10  
Gammel 09-02-2009, 20:24
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Jamen Nico du har da helt ret..!
Hvis der er nogle der skulle overholde diverse regelsæt så er det politiet.. Men de er jo også mennesker, dog uddannede, og hvis de konstant mødes af utilpassede unge, med total mangel på respekt tja så kan g faktisk godt forstå hvorfor de af og til reagerer som de nu engang gør.
Nu skla man jo heller ikke tage Station 2 og de unges historier for rene fakta, men faktisk syntes jeg det er bemærkelsesværdigt at politiet ikke affyrede skud over diverse uroligheder i kbh, ved rydning af "taber-huset", og diverse indvanderebanders hærgen..

Forestil dig at kikke op at en bygning og oppe på taget af den, i ca. 6 sals højde, står der en hætteklædt 16 årig, som skal til at smide en toiletcisteren på små 20-30 kilo ned i hovedet på dig, og du har kun dit politiskjold. Hvis det ikke er mordforsøg så ved jeg ikke hvad er Der fortjener politiet virkelig anerkendelse.. Men samtidigt så tuder de alle sammen over at de blev gasset med lidt tåregas jeg syntes det er horribelt at sådan nogle tabere sætter dagsordenen på KBH's rådhus, og ovenikøbet kan trække sig sejrsrigt ud af diskussionen..
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #11  
Gammel 09-02-2009, 20:30
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
Det er en helt anden sag. ungern mener jeg sku ha haft Napalm og en M60. De unge som var med til det mod politiet var bindegalt.! Fra min side havde de fået grønt lys til at skyde dem i benene.


men knallter osv. er en HELT anden sag. det kan du ikke sammenligne med Ungern. Selvf. som skrevet ovenfor, du leger med dine penge og dit gode ve og vel når du kører hurtigt på knallert, både når køre stærkt uden blink bag dig og med.

MEN

Mener bare politiet skal slå koldt vand i blodet og se det som "vores" hobbyer... i stedet for at se det røde flag foran tyren..
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #12  
Gammel 09-02-2009, 20:42
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider Se indlæg
Det er en helt anden sag. ungern mener jeg sku ha haft Napalm og en M60. De unge som var med til det mod politiet var bindegalt.! Fra min side havde de fået grønt lys til at skyde dem i benene.


men knallter osv. er en HELT anden sag. det kan du ikke sammenligne med Ungern. Selvf. som skrevet ovenfor, du leger med dine penge og dit gode ve og vel når du kører hurtigt på knallert, både når køre stærkt uden blink bag dig og med.

MEN

Mener bare politiet skal slå koldt vand i blodet og se det som "vores" hobbyer... i stedet for at se det røde flag foran tyren..
ifølge loven er den hobby ulovlig og derfor skal de reagere
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
  #13  
Gammel 09-02-2009, 21:04
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
Det er jeg klar over, men skal de reagere på den måde? det mener jeg bestemt ikke.
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #14  
Gammel 09-02-2009, 21:11
ChristianX's Avatar
ChristianX ChristianX er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Solrød
Indlæg: 1,117
Billeder: 17
Nu hvor vi snakker om politi, og resourcer, så blev jeg stoppet igår, på cykel, fordi jeg cyklede i den forkerte side, altså jeg bor ud til en vej, med 2 spor, og seperat cykelsti. Jeg cykler så ud, for at køre over til næste overgang for at kunne komme over i den anden side, for at cykle i den rigtige side, men næ nej, jeg blev bedt om at gå af cyklen og trække min cykel hen til den næste overgang... Herregud, det er sku ikke mit problem at der ikke er overgang ud for hver vej.
Det er spild af resourcer syntes jeg, så heller stoppe nogle indbrudstyve (hvilket vi har mange af i området) istedet for at stoppe "uskyldige" drenge på cykel.
__________________
Mvh Christian Berendt

Marineservice-sjælland
Reply With Quote
  #15  
Gammel 09-02-2009, 22:25
Jess's Avatar
Jess Jess er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Jægerspris
Indlæg: 977
Billeder: 6
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider Se indlæg
Det er en helt anden sag. ungern mener jeg sku ha haft Napalm og en M60. De unge som var med til det mod politiet var bindegalt.! Fra min side havde de fået grønt lys til at skyde dem i benene.


men knallter osv. er en HELT anden sag. det kan du ikke sammenligne med Ungern. Selvf. som skrevet ovenfor, du leger med dine penge og dit gode ve og vel når du kører hurtigt på knallert, både når køre stærkt uden blink bag dig og med.

MEN

Mener bare politiet skal slå koldt vand i blodet og se det som "vores" hobbyer... i stedet for at se det røde flag foran tyren..
HOBBYER !!!
Vil det sige at hvis man interreserer sig for flugtskydning eller dragracing så må man i dine øjne udføre det på en cykelsti eller i et boligkvarter ??
Helt ærligt, hvis man har bensin i blodet må man melde sig ind i en klub og få afløb under sikre forhold.
Alternativet på offentlig vej er superegoistisk, farligt og derfor strafbart.
At tude hvis man bliver bustet er sgu for lavt.
hermed mine 50 cent.
Jeg lyder sikkert som en gammel bitter mand, selvfølgelig har jeg også kørt for stærkt på mc om natten. Men hvis jeg var blevet fanget så havde jeg accepteret konsekvenserne.

mvh.
Hr. Surt opstød
__________________
www.jess.dk
Reply With Quote
  #16  
Gammel 10-02-2009, 09:29
Skibsbyggeren.'s Avatar
Skibsbyggeren. Skibsbyggeren. er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Dec 2008
Bopæl: Aalborg
Indlæg: 399
Billeder: 11
I min kones firma, afholdte for ca 3 år siden en firmafest, hvor en kollega skulle afhentes af manden.
Firmaet er beliggende i den østlige del af Aalborg, i et industrikvarter.
Mange af byens unge, med hang til benzin, dækrøg, og T.Hansen-gejl, havde "inddraget" vejen til deres private racerbane.
Da manden som skulle afhente konen, kørte ned af vejen, forsøgte nogle unge fyre at stoppe ham - han kørte selvfølgelig videre.
RESULTAT: 2 modkørende biler side om side, som tvang ham op på fortovet, hvorefter tililende unge lovede ham bank fordi at han ikke "adlød" ordren om at stoppe !
Er det den slags ting man ønsker - så siger jeg tak for kaffe !
Tænk på, at enhver handling fører til en konsekvens !
__________________
"Når faste aksler fungerer for Mærsk, så er det også godt nok til mig !"

Skibsbyggeren.

Albin 25
Albin AD 21 udskiftet til Solé Mini 32

Powles 36 Fly
2 x Ford Sabre C 212, som skrevet står, med faste aksler !
Valliant 250 RIB, 5 HK Mercury.

XPE 4950
Reply With Quote
  #17  
Gammel 10-02-2009, 11:43
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
Hr. Surtopstød??? ja det må du sku nok sige, hvor skal man finde en bane til lovligt Race til scootere og biler????

Man kan melde sig en i en klub og få lov til at køre 2gange om året. det jo os vildt fedt! eller Not.

Danskerne er jo totalt imod baner til sådan noget fordi det støjer så forfærdeligt....

Ang flugtskydning? nogle gange kan det betale sig at tage den rigtige skostr. på så det ikke klemmer for meget, så drejer historien sig heller ikke.
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #18  
Gammel 10-02-2009, 12:03
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider Se indlæg
Hr. Surtopstød??? ja det må du sku nok sige, hvor skal man finde en bane til lovligt Race til scootere og biler????

Man kan melde sig en i en klub og få lov til at køre 2gange om året. det jo os vildt fedt! eller Not.

Danskerne er jo totalt imod baner til sådan noget fordi det støjer så forfærdeligt....
Tja i Roskilde kan du da trille rundt på pocketbikes og scootere på en bane.. Men ellers har du da ret, men der er vel ingen grund til at gøre offentlig vej til en racerbane Hvis politiet vurdere at man skal stop så skal man da stoppe, længere er den ikke. Stopper man ikke tja så kan der være konsekvenser både for en selv, men også for andre.. Hvis nu ham tyde fjæset i han iver og panikken vil røget ind over kantstenen og in i Laguna'en eller ind i kæresten tja så vil man jo nok se anderledes på sagen.. Men man skal da kæmpe for sagen så man evt kunne få en bane, det nytter jo intet at "bare gøre det ulovligt". Iøvrigt er hastighedsgrænse på 30 jo total latterlig.. Alle andre sted i EU er den 50 på knallerter. Og regeringens 45knallerter er jo også til grin for alle biler kører jo omkring +50 hvilket gør 45knallerterne ikke kan følge med, og dermed bremser trafikken. Så endnu en gang en god ide som ikke blev fuldt helt til dørs men stoppet ved 45 km/t, det havde da været mere hensigtsmæssigt at sige 50km/t, hvilket også ville gøre det nemmere for politiet

Man kan sagtens sammenligne de gutter på knallerterne og dem fra ungdomshuset for det handler vel om respekt for politiet, ikke andet.
De "unge" har ingen respekt, da der reelt ingen konsekvenser ved deres handlinger er. Vi tale om bøder på 1000-2000,- for gadeuorden eller kørsel på ulovlig knallert.. Hvorfor tager man ikke blot knallerten?


Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider Se indlæg
Ang flugtskydning? nogle gange kan det betale sig at tage den rigtige skostr. på så det ikke klemmer for meget, så drejer historien sig heller ikke.
Den er sgu god - nico
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #19  
Gammel 10-02-2009, 12:14
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
Jamen Lars jeg er skam enig, jeg opfordre heller ikke til at køre race på vejen eller flugtskyde i villakvarteret. Gentager mig selv nu, men hvis politiet vil have Respekt så må de fanme os vise sig som menneskelige personer. Jeg har respekt for det arbejde de laver i Nattelivet, for det gør en bytur sjov og hyggelig, og også for hvis de fanger en der kommerblæsende i et villakvarter, no doubt.

Men de mister min respekt FULDSTÆNDIG, når de ser rødt som ovenfor. De må forstå at selvom bilen er lav og har en hækspoiler og lyder anderledes end deres mondeo så er personen inden i menneskelig og ikke en eller anden hjernedød motherfucker, det handler om at politiet har en hobby i fritiden der måske hedder cykling og roning, så ser de geilede biler, hurtige speedbåde, knallter, som fjenden og det må de fanme ikke, selvom man har gjordt noget lidt forkert kan man godt fortjene at blive behandlet ordenligt!

Jeg har min holdning som jeg har, fordi jeg har oplevet noget totalt utilgiveligt fra en betjent som stoppede min bedste ven i hans porsche og tiltalte ham som idiot og noterede at han ikke kørte med sele hvilket han gjorde!. Heldigvis vandt vi retsagen efter 1år nu.

Baaahhhhhhhhhhhhhhhh
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
  #20  
Gammel 10-02-2009, 12:30
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
De "unge" har ingen respekt, da der reelt ingen konsekvenser ved deres handlinger er. Vi tale om bøder på 1000-2000,- for gadeuorden eller kørsel på ulovlig knallert.. Hvorfor tager man ikke blot knallerten?

der rammer du lige netop problemet når en betjent stopper en i noget ulovlig så taler vedkomne ikke pænt til ham nej han bliver mange gange svinet til
Det er sgu ikke betjenten der gør noget ulovlig
alle betjente jeg har er blevet stoppet af har talt pænt til mig og jeg taler også pænt til ham, selvom jeg ærger mig over at være blevet stoppet.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,519
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Bogdanqoh
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:42.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden