Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Generelle spørgsmål

Generelle spørgsmål Fyr løs

» Online brugere: 247
1 medlemmer og 246 gæster
Kyliehot
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #21  
Gammel 08-01-2011, 11:54
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Billeder: 32
Jeg har lavet sådan en lille skabelon til dig du kan bruge fremover. Om ikke andet næste år når et par af dine konkurrenter har sat præmien op. Du skal bare indsætte konkurrentens navn i det blanke felt.

Nu har bådforsikringsselskabet ___________ igen sat præmien op, og de har også nogle lortebetingelser. Og alle de andre selskaber har også meget dårlige betingelser. Undtagen Bavaria naturligvis. De er rigtig gode.

Køb Bavaria - så er du helt sikker !
Bavaria - fedtfattig fastfood !
Bavaria - because you are worth it !
Bavaria - because first impression last !
Bavaria - fordi du er til !
__________________
Sea Ray 220 Sundancer
Mercruiser 5.0 MPI 260HK
Alpha One gen. II
Reply With Quote
  #22  
Gammel 08-01-2011, 12:11
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Ulman Se indlæg
Jeg har lavet sådan en lille skabelon til dig du kan bruge fremover. Om ikke andet næste år når et par af dine konkurrenter har sat præmien op. Du skal bare indsætte konkurrentens navn i det blanke felt.

Nu har bådforsikringsselskabet ___________ igen sat præmien op, og de har også nogle lortebetingelser. Og alle de andre selskaber har også meget dårlige betingelser. Undtagen Bavaria naturligvis. De er rigtig gode.

Køb Bavaria - så er du helt sikker !
Bavaria - fedtfattig fastfood !
Bavaria - because you are worth it !
Bavaria - because first impression last !
Bavaria - fordi du er til !
haha tak

formularet skal nog bruges flittig..med all de kommende præmienstigninger..
by the way panaenius har også rigtig fine forsikringsbetingelser...
Reply With Quote
  #23  
Gammel 08-01-2011, 12:14
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
og hvad mener du peter med " hvilket man bestemt ikke kan sige om alle de selskaber der er omtalt i denne tråd....???
peter kom lige med nogen eksempler.jeg har hantert ca 800 skadesager siste år og 99% af mine kunder er meget tilfreds ...

nu skrev jeg med vilje ikke noget specifikt selskab, føler du dig da ramt ?
ne overholde ikke jeg har ja ikke ond i røved...
Reply With Quote
  #24  
Gammel 08-01-2011, 12:18
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Ulman Se indlæg
Manorwar: Det er fint nok at du gerne vil promovere dit selskab og det skal du hjertens gerne have lov til. Du vil ikke få én eneste kritisk kommentar fra mig hvis du gør det ved at fremhæve positive sider ved dine forsikringer og dit selskab generelt. Men du kan regne med at du får besked når du laver markedsføring ved at fremhæve negative sider ved andre selskaber. Det er bare ikke i orden. Du har tidligere fremført at "du blot informerer" din kære Fenderen-medlemmer om forsikringsbranchen, men den holder altså ikke. Det er ikke troværdigt og det er ikke god markedsføringsskik at gøre det. Så et godt råd fra mig til dig er udelukkende at skrive om de gode sider ved dit eget selskab.
jeg promovere ja ikke kun mine selskab..jeg holder mig til klare FACTS ellers kan du bevise modsatte?
.jeg giver ja også klare anbefalinger til eks pantaenius .. en rigtigt fint selskab..
der er jo ingent ting galt med at udnytter min betalt sponsorkontrakt med fenderen.??.

og sagtens har vi haft også små problemer i vores selskab ..
eks.. desvære har vi haft nogle kunder med lidt langt ventetid i enkelte skadesager.
policeringsomstilling til dansk har ikke fungert hurtig nog ,som forventet..pga problemer med databasen.
nogle kunder har ventet lange med returpræmier.pga skats langsome sagsbehandling.

jeg har stændigvæg gammle funkunder med problemer jeg hantere, uden betaling by the way
men ellers er jeg mega tilfreds...

Sidst redigeret af Manorwar; 08-01-2011 kl. 12:35.
Reply With Quote
  #25  
Gammel 08-01-2011, 12:50
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
[QUOTE=Peter508;29441]ikke noget med arogance at gør men en klart virksomhedsbesluttning efter antaltet fra svindelsager er ekstremt stigende-vi er ikke en socialkontor.

ja det er jo tankevækkende at når Manowar's selskab tager en beslutning, så er det med baggrund i ovenstående....
QUOTE]

mærkligt sakset...i min link stå-antalet af tyveri og svindelsager


hvis din selskab misster rigtig rigtigt mange penge i en benzin produkt so tro jeg ikke at de holder på detet på langt sigte..
i sælger ja heller ikke en enkelt drop benzin til en zippolighter fra jeres tankstander ikk?
selvom der findes massevis af kunder med en zippoligter..
pga høje udgifter og geringe gevinst...

Sidst redigeret af Manorwar; 08-01-2011 kl. 12:56.
Reply With Quote
  #26  
Gammel 08-01-2011, 13:25
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
har lige fundet ud at præmienstigning hos trekroner gælder kun bådforsikring ikke dine andere forsikring og hvis du blive med din båd få du en "gratis" ansvar med i købet -efter du har få en stigning på kasko med 15%
det er nok til at leve med da jeg har en meget billig kaskoforsikring på båden hos dem 1605 +afgift 1700kr. ansvar har jeg gennem sejlklubben som har via tursejlere
tak for benarbejdet Manorwar.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
  #27  
Gammel 08-01-2011, 15:15
Fletcher14's Avatar
Fletcher14 Fletcher14 er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Apr 2009
Bopæl: København
Indlæg: 624
Billeder: 108
Jeg vil godt knytte en kommentar til forsikring.

Jeg har haft mange knallerter, 45'ere, motorcykler, biler, både og ejendomme gennem årene - lige fra brugt til nyt. Jeg kører og sejler elite og har aldrig selv lavet forsikringsskade - og kommer heller ikke til det.

Min erfaring er, at forsikringer dækker lige til den dag, de skal dække. Jeg har kun en gang anmeldt en skade da tyvknægte slap afsted med nye bil over stok og sten på Nørrebro - og den anmeldelse blev behandlet så langsomt, at jeg selv havde betalt skaden den dag det endelig blev meddelt, at skaden ville blive dækket.

Min leveregel er derfor, at jeg kun tegner de absolut lovpligtige forsikringer - og det er bliver til den laveste pris med lavest mulig dækning fordi jeg forventer, at det er min egen pung, der står for skud.

Dertil kommer, at forsikringsvilkår i dag er så komplekse, at de burde omdøbes til lovpligtige, totale ansvarsfraskrivelser med et girokort forneden.

Lovpligtige forsikringer er forsikringsselskabernes egen forsikring - og derfor stiger priserne år efter år. Hvis du ikke har en skolekammerat som assurandør, skal du eksempelvis betale 20.000 kr. i årlig ansvar for en bil fra 1983 - i stedet for 7.000 kr.

Prisen for sådan en bil burde dog være nede på 500 kr.

Med andre ord, så er det lovregulerede marked så skørt, at den årlige forsikringspræmie nemt bærer værdien af det forsikrede i sig selv.

Hvis begrebet 'lovpligtig' forsikring overhovedet har sin berettigelse, kan jeg komme på en række andre områder, hvor 'lovpligtig' også burde indføres. Eksempelvis inden for IT.
Reply With Quote
  #28  
Gammel 08-01-2011, 21:11
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Fletcher14 Se indlæg
Jeg vil godt knytte en kommentar til forsikring.

Jeg har haft mange knallerter, 45'ere, motorcykler, biler, både og ejendomme gennem årene - lige fra brugt til nyt. Jeg kører og sejler elite og har aldrig selv lavet forsikringsskade - og kommer heller ikke til det.
Man skal aldrig sige aldrig, jeg troede også jeg var en af dem der aldrig ville smadre min bil eller båd, med jeg fik en brat opvågning sidste sommer, det kan du læse mere om i tråden. . . . Hvoran man smadrer en Wellcraft . . . .
Reply With Quote
  #29  
Gammel 10-01-2011, 22:56
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
goofy
har lige fundet ud at præmienstigning hos trekroner gælder kun bådforsikring ikke dine andere forsikring og hvis du blive med din båd få du en "gratis" ansvar med i købet -efter du har få en stigning på kasko med 15%
Så fik jeg et brev fra Trekroner forsikringen hvor de skriver at samarbejdet med Dansk Tursejler er ophørt.

De skriver videre at; Vi ønsker ikke at du skal være dårligere stillet end du er i dag. Derfor har vi valgt at give dig gratis ansvarsforsikring i 2011 når du har din båd kaskoforsikret i Trekroner.
Har du f.eks. hus. indbo. bil og andet hos os i dag vil disse fortsætte på samme vilkår som du har i dag.

De skriver intet om en stigning på 15 % på kaskoen, men det tyder på jeg også har en rimelig billig forsikring i år.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,909
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, bwqxvkpbony
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:46.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden