Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Forsikring

Forsikring Spørgsmål vedr. forsikring mm. stilles her.

» Online brugere: 553
2 medlemmer og 551 gæster
CarterItash, Edwardapown
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #181  
Gammel 22-12-2011, 18:36
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Og jeg kan tilføje at brugbare brugte Alpha One Gen II drev koster på det privat marked ca. 10K
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #182  
Gammel 22-12-2011, 19:05
ufio ufio er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2009
Bopæl: Sjælland
Indlæg: 88
Hvordan kan det være at Bavaria kan have 3 mdr. opsigelse, når ryk organisationen Hamburg-Mannheimer, Versicherungs Aktiengesellschaft, Tyskland Bernstorffsgade 38 Post/By : 0900 København C
Der går igen fra anke nævnet.
Er medlem forsikringsselskabernes brancheorganisation, Forsikring & Pension.
http://www.forsikringogpension.dk/me...er-medlem.aspx
Når Bavaria ikke følger reglerne for opsigelse af forsikring.
http://www.forsikringogpension.dk/fo...orsikring.aspx
Reply With Quote
  #183  
Gammel 22-12-2011, 19:17
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu havde jeg jo egentlig skrevet over and out....

Men ralphhdret jeg kan ikke helt gennemskue om det er dine store mangler ud i det danske sprog, der gør at du altid føler dig berettiget til at konkludere og vurdere på andres vegne.

Ligeledes har jeg svært ved at vurdere, om du rent faktisk selv tror på, at du kan bestemme hvad og om, folk skal skrive i en given tråd.

Jeg har igennem årene set mails du har skrevet, med dig som afsender og som er blevet sendt videre til mig. Hvor du er ligeså usympatisk som du er i denne tråd, bare gange med omtrent 2500 %.

Det typiske for dig er at du bliver ekstremt personlig, og derefter truer du med injurier og det der er værre.

Så la' da vær, det bringer intet alligevel.

Du udstiller bare dig selv.

Jeg har før været nede ad denne vej med dig, og jeg prøver virkelig at holde tonen sober og lade være med at kommentere på dine barnagtigheder, som er langt under niveau. Men for dælen hvor er du bare usympatisk i hele din fremtoning.

Efter min bedste vurdering så ved 99% af alle de der bruger diverse hjemmesider godt det jeg skriver, de vælger bare at tie stille. Sandsynligvis af 2 årsager, 1 de orker ikke bøvlet med dig ( hvilket jeg godt kan forstå ) - 2 de har en forsikring ved dig, og vil ikke risikere at blive dårligere stillet såfremt de skulle få en skade ( det kan jeg til dels også godt forstå ).

Det gør bare ikke din fremtoning / fremgangsmåde bedre....

Ps jeg har til dato aldrig modtaget en såkaldt piratøl fra dig. Det er mest fordi jeg ikke bryder mig om lunken dåse bajere fra Tyskland....
Reply With Quote
  #184  
Gammel 22-12-2011, 19:18
Clasg's Avatar
Clasg Clasg er offline
Bogholder, kontoret for sund fornuft
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
Billeder: 42
RALPH, for h.....
Man truer sgu ikke med sagsanlæg, advokater injuriesager mv., fordi der debatteres forsikringer.
Set fra min stol må du altså vælge mellem 2 verdener.

ENTEN
er du privat person, "piraten" m.v og så kan du bande, sværge, sjofle, true, lyve etc alt det du vil, på diverse forum's.
Det er "dansk standard" at folket kommenterer og har en mening om ALT, incl. det vi intet véd noget om...sådan er det bare..!

ELLER
du må vælge "Bavaria-forretningsmanden", der med professionelt køligt overblik, svarer sagligt, høfligt og rettidigt på alle relevante indlæg.
Som forretningsdrivende må man finde sig i offentlig kritik, både den berettigede og den usaglige.
Og hvis det negative/nedladende er helt opskruet, så tæl til 10 eller undlad at svare.
Som udgangspunkt, så har kunden (eller potentielle kunder) ALTID ret....på godt og ondt...!

Sådan er det bare.
Jeg har haft eget CVR nr (rådgiver virksomhed), og taler derfor af egen erfaring.

Denne tråd har været vidt omkring. Jeg har læst den flere gange og får hver gang samme resultat.
Du har ret langt hen ad vejen.
Men, men, men........du må IKKE blande følelser ind i dette, hvor fristende det end måtte være.
Hold dig bare til facts, og så du vinder jo den diskussion.

Jeg er da heller ikke enig med Fletcher og Peter508, i alt hvad de skriver i denne tråd, men omvendt er der mange andre områder, hvor vi deler samme opfattelse.
Det er jo nu engang individuelt, hvordan vi oplever verden omkring os.

Og hvorfor skriver jeg nu alt dette?
Fordi:
- jeg synes dette site er kanongodt,
- denne tråd er fyldt med misforståelser
- denne tråd har mange postulater, der savner dokumentation
- jeg synes der indimellem gåes efter manden og ikke bolden
- at du aldrig må undervurdere internettets evne til at sprede "dårlig omtale".
- at du "kun" har 9000 tilfredse kunder. Det tal kunne sagtens være på 18.000 eller 27.000 ved at føre en sober og saglig forretningstone.
- der er rigeligt med spin-doktorer på Borgen, vi skal ikke have dem herind også

Det må være nok moraleprædiken for i aften.
"Kontoret for sund fornuft" lukker nu
__________________
Båd: pt. ingen
Tidligere både:
Sea Ray Sundancer 275
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Reply With Quote
  #185  
Gammel 22-12-2011, 19:27
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Heller ikke med mig Clasg ????

Jeg synes sgu ellers at jeg lyder så klog...far er ikke sur, far er skuffet ;-)

Godt indlæg ellers, thumbs up.
Reply With Quote
  #186  
Gammel 22-12-2011, 19:27
Strøyer's Avatar
Strøyer Strøyer er offline
?
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: nordjylland
Indlæg: 1,949
Billeder: 12
Super indlæg Clasg.
Mon så ikke alle nu kan holde tråden "ren"
Hvis ikke, så læs lige det indlæg igen før at i poster et nyt...
__________________
Coronet 31 aft cabin.
1975
Perkins ht6.354m 145 HK.
Fast skrueaksel.

Aquaquick 2,35m. RIB. 2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt 2012

Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL 1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.

Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"
Reply With Quote
  #187  
Gammel 22-12-2011, 19:34
Clasg's Avatar
Clasg Clasg er offline
Bogholder, kontoret for sund fornuft
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
Billeder: 42
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Heller ikke med mig Clasg ????

Jeg synes sgu ellers at jeg lyder så klog...far er ikke sur, far er skuffet ;-)

Godt indlæg ellers, thumbs up.
"Thats a good vending"
" Maybe we kan use it in another tråd"
__________________
Båd: pt. ingen
Tidligere både:
Sea Ray Sundancer 275
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Reply With Quote
  #188  
Gammel 23-12-2011, 08:29
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by ufio Se indlæg
Hvordan kan det være at Bavaria kan have 3 mdr. opsigelse, når ryk organisationen Hamburg-Mannheimer, Versicherungs Aktiengesellschaft, Tyskland Bernstorffsgade 38 Post/By : 0900 København C
Der går igen fra anke nævnet.
Er medlem forsikringsselskabernes brancheorganisation, Forsikring & Pension.
http://www.forsikringogpension.dk/me...er-medlem.aspx
Når Bavaria ikke følger reglerne for opsigelse af forsikring.
http://www.forsikringogpension.dk/fo...orsikring.aspx
selfølligt følger vi regelern men de geldende EU -regelern ikke danske ,for di vi sælger forsikringer til hele EU og ikke kun til den danske market ..og eu lovgivning er højer stilled en den danske ..husk nu at Danmark er medlem i EU..
Infølge vores forsikringsbetingelser har du 3 mdr opsigelsevarsel til hovedforfald , men hvis du sælge båden afregne vi selffølligt til salgsdato ..
Vores opsigelse med varsel er i forhold til danske selskber uden ekstra gebyr ..
Vi skal ikke overholde de danske varselfrister fordi dette er bestemmt af de nye geldende EU regler-ikke de danske F+P ligesom de danske selskaber pt ikke overholde de NYE gældende EU lovgivning ang erstattning mfl fra 2010..
De nye EU regeler forbeder skadenslidtes erstattning i stort stil , Spørgsmål er hvofor de danske selskaber pt. ikke overholde de EU lovgivning som vi gør.

i øvrigt henviser du til den forkærte selskab - MANNHEIMER AG Holding(nautiama) er en del af europas største forsikringselskab UNIQA har ingen ting til at gør med hamburg mannheimer,Vi bruger iøvrig ikke kun Mannheimer som rykforsikringselskab men også verdens største selskab ALLIANZ,Gothaer ,mfl...
Selvføligt er vi 100% legalt. og betaler vores skatter i danmark.

Sidst redigeret af Manorwar; 23-12-2011 kl. 09:56.
Reply With Quote
  #189  
Gammel 23-12-2011, 08:55
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
nu har jeg nok..

efter fletchern fuldstændigt ubegrundete beskyldinger skal jeg kommenter dette nonses fra ham ..piratestyle ...
utrolig hvad folk kan finde ud af..
folk som er ikke kunder hos os og ikke kan vudere vores servicenivå omtaler os negativ i en øffentligt fora allene på baggrund af rygter .
og spredder de løgn videre her og poster en "VARSEL"?
er dette måske ok?
so har vi ja en lille problem i samfund fenderen her .
Mangelde objetivitæt og FAIRE debatter ..

IKKE? At folk med ond i røv fortæller bar en masse røverhistorieer og løgn om en firma er akzeptabel?.. jenteloven -jeg bræk mig ..

FACT er at vi har ikke en enkelt klagesag ,vi har afgørt i 2011 ca 300 skadesager med stort tilfredshed af vores kunder,har måske markets beste forsikringsbetingelser inkl yachtassistance uden omkostninger til vores kunder og danmarks absolut beste præmie .
Selfølligt har alle selskaber kunder som mener at de skal bedere erstattning ,nogen mer end andere ,
hvis jeg checker forsikringsklagenævns hejmeside kan jeg finde massevis af store danske selskaber med mer end 294 officelle klager .Og normalt er der selskaber de få medhold ..Mærklig nok er at ingen kommentere dette her på siden ..
Heldigvis er vi IKKE blad de selskaber ,på bagrund af vores ALL risk dænknig og FAIRE erstattninger .
De 3 omtalte gammle sager på nettet er allesammen postiv afgørt efter jeg har blandet mig i sagerne .

Jeg stå persønligt for servicen , har ikke hørt en klage ednu fra en skadeslidte som har haft brug for min hjelp.

Som forretningsdrivende må man finde sig i offentlig kritik, både den berettigede og den usaglige.
ja og nej ,selvfølligt stå jeg til rådighed med "BEGRUNDETE" kritik ,jeg har ingen ting at gemme,og hjelpe gerne folk lost i forsikringsdjungel .
men jeg FAFADEN gilder ikke løgn og rygterspræderi om mine firma eller mine person .

Hvofor poster fletcher en øffentligt varsel om mine firma her ??og at siden sadmin gør ingen ting?

Er der beviser for flechern utalerser ? NEJ!
Er flecher kunder hos mig ? NEJ
Har fletcher haft en skade erstattet hos mig? NEJ
Har flechter kendskab til en aktuel og korekt erstattningsafgøresle fra os som er ikke er behandelt 100% korrekt efter gældende lovgivning ? NEJ .

Der er bagtale på den værste måde og fuldstændig unbegrundet..
Kan huske den sammen slags på en anderet fora ..

Faktisk grund nok for mig at ikke længer stå fenderen til rådighed
og opsiger min sponsoraftale og rabataftale med fendern per dd .
Jeg har andere interesser og kunder til at passe end
lytter på den nonsens her på siden fra dumme folk med ond i røven som spredder LØGN!.
Hyg jer..UDEN mig.
Over og Out fra piraten .

lars venligt bekræfte min framsend opsigelse via returemail .TAK

Sidst redigeret af Manorwar; 23-12-2011 kl. 11:38.
Reply With Quote
  #190  
Gammel 23-12-2011, 09:44
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
Faktisk grund nok for mig at ikke længer stå fenderen til rådighed
og opsiger min sponsoraftale og rabataftale med fendern per dd .
Jeg har andere interesser og kunder til at passe end
lytter på den nonsens her på siden fra dumme folk med ond i røven som spredder LØGN!.
Hyg jer..UDEN mig.
over og out fra piraten .

lars venligt bekræfte min framsend opsigelse via returemail .TAK
Hej Ralph - helt i orden. Jeg sender dig en mail om lidt.

Samtidigt tillader vi os at rydde op i tråden samt flytte det indlæg der ikke omhandler Allans specifikke "sag" over i en seperat tråd omhandlende Bavarias sagsbehandling samt uddybning og diskussion af dette.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..

Sidst redigeret af Lars T; 23-12-2011 kl. 10:21.
Reply With Quote
  #191  
Gammel 23-12-2011, 10:25
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Hej Ralph - helt i orden. Jeg sender dig en mail om lidt.

Samtidigt tillader vi os at rydde op i tråden samt flytte det indlæg der ikke omhanlder Allans specifikke "sag" over i en seperat tråd omhandlende Bavarias sagsbehandling samt uddybning og diskussion af dette.
Tak.
Du og andere bruger er selvfølligt velkommen at føre en diskusion om vores firma MEN venligst på en fagligt og fair møde ,vi har ja ingen ting at gemme .
MEN jeg forbydder mig alt rygtesprederi og postings af øffentlige varsel uden begrundelse/beviser fra bruger af denne side imod mine person eller min firma,TAK..
Og jeg ønsker ikke længer at komenter vores forentnig her , folk med forsikringspørgsmål ell. er velkomen at kontakte mig via min hjemeside /email.
Håber at brugerne her har forståelse for min besluttning ..

Sidst redigeret af Manorwar; 23-12-2011 kl. 11:44.
Reply With Quote
  #192  
Gammel 23-12-2011, 11:39
NarkoKrig NarkoKrig er offline
Gast
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Jyllinge
Indlæg: 267
Billeder: 8
Øhm Glædelig jul ?
__________________
Tahoe Q4L
MerCruiser 4,3L MPI
Alpha One Gen2 1.62
Reply With Quote
  #193  
Gammel 23-12-2011, 15:26
MortenBP MortenBP er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2011
Bopæl: DK
Indlæg: 227
Kære alle.

Jeg har stået på sidelinien, og stille og roligt set denne tråd glide mod afgrunden. Nøj hvor jeg krummer tæer over at vi kan skrive sådan til hinanden, i hvad jeg (indtil nu) opfatter som et godt og seriøst bådforum.

For at sige det ligeud, så synes jeg flere af jer opfører jer som en børnehave, og I burde skamme jer på det groveste.

Vi burde være voksne nok, til at kunne debatere i en sober tone, vel vidende at modtageren af vores beskeder ikke kan se vores ansigtsudtryk og glimt i øjet, og måske heller ikke kender vores humor. Hvis der er en chance for, at det vi skriver kan misforståes, - så bliver det det sikkert nok.

Har dette forum ikke en moderator? Jeg synes vedkommende burde være skredet ind for længe siden.

Jeg forstår godt hvis Ralph er ved at ryge i luften, over hvad der er blevet skrevet. Jeg forstår dog ikke, at han ikke lige drikker en stor weissbier, og tænker sig grundigt om, inden han trykker 'besvar'. Når jeg læser indlæggende forestiller jeg mig en tysk mand med stort overskæg som er knaldrød i hovedet og sidder og råber 'Donnerwetter' og det som er langt værre!

Men jeg er helt uforstående overfor særligt Peter, og til dels også Fletchers angreb på Bavaria. I har intet med den verserende sag at gøre, men holder jer ikke tilbage med at skyde mod Ralph hvis chancen er der. Problemet her, er blot at I skyder med løst krudt. Hvis I sidder og gemmer på noget, så kom dog frem med det, eller ti stille. Det andet kan vi ikke bruge til noget.

Jeg skal lige gøre opmærksom på at jeg ikke kender nogle af jer i virkeligheden, så denne opsang er udelukkende baseret på mit indtryk af jer i denne tråd.

Jeg vil opfordre til, at vi får noget julefred i denne tråd, og at vi alle lige læser vores indlæg igennem inden vi klikker send. Fenderen.dk har indtil videre været en meget positiv oplevelse for mig, og sådan forventer jeg også det bliver ved med at være.

Til slut, vil jeg opfordre Ralph til at revurdere sin udtræden som bruger af Fenderen. Det er vel ikke Fenderen.dk du har problemer med, men blot et par af dens brugere? Der skal gerne være plads til alle!

Rigtigt god jul og godt nytår til alle!
Reply With Quote
  #194  
Gammel 23-12-2011, 15:55
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Morten vil du venligst udpege for mig, hvor det er du mener jeg går over stregen i forhold til Bavaria ?

Og ja jeg har i mit sidste indlæg været efter Ralph, men det er udelukkende efter han flere gange har været efter mig. Og det går udelukkende på ham og den måde han fremtræder herinde, efter min subjektive mening. Det har intet med Bavaria at gøre....
Reply With Quote
  #195  
Gammel 23-12-2011, 16:45
Strøyer's Avatar
Strøyer Strøyer er offline
?
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: nordjylland
Indlæg: 1,949
Billeder: 12
Stop nu... for fa....
Morten har sgu ret, der er for mange der opfører sig som om de er i en børnehave.
__________________
Coronet 31 aft cabin.
1975
Perkins ht6.354m 145 HK.
Fast skrueaksel.

Aquaquick 2,35m. RIB. 2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt 2012

Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL 1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.

Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"
Reply With Quote
  #196  
Gammel 23-12-2011, 16:52
MortenBP MortenBP er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2011
Bopæl: DK
Indlæg: 227
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Morten vil du venligst udpege for mig, hvor det er du mener jeg går over stregen i forhold til Bavaria ?

Og ja jeg har i mit sidste indlæg været efter Ralph, men det er udelukkende efter han flere gange har været efter mig. Og det går udelukkende på ham og den måde han fremtræder herinde, efter min subjektive mening. Det har intet med Bavaria at gøre....
Hej Peter

Der skulle nok have stået 'Bavaria og/eller Ralph' i stedet for Bavaria. Men et glimrende eksempel på hvordan 3. mand(i dette tilfælde jeg) opfatter tråden.

Hvordan kan en tråd som ud fra emnet handler om Bavarias håndtering af en sag, - komme til at handle om Ralph?

Du skriver herover, at du er efter Ralph, fordi han har været efter dig. Det er jo netop sådan noget jeg mener hører en børnehave til. Fordi jeg får et par på lampen nede på den lokale bodega, giver det mig jo ikke automatisk retten til at slå igen.
Reply With Quote
  #197  
Gammel 23-12-2011, 17:07
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Morten

Tjoooh det kan du evt have en pointe i.

Men som jeg skriver ret tidligt, så prøver jeg netop at holde det generelt, det er bare svært når repræsentanten for et selskab altid tager tingene så personligt...

Og jeg bliver helt klart provokeret af, at det selskab som jeg har valgt, bliver rakket ned. Et selskab jeg har haft brug for, og jeg er glad for. Når det så bliver rakket ned af et andet selskabs repræsentant, så bliver der stillet spørgsmålstegn ved mit valg, og det bryder jeg mig ikke om. Derudover er de andre selskaber ikke tilstede, og kan ikke forsvare sig. Jeg finder det ekstrem dårlig markedsføring, som intet selskab burde udføre....

Og tråden kommer til at handle om Ralph, fordi han tager tingene så personligt, og iøvrigt er rigtig ubehagelig i hans fremtoning.

Nu kender jeg ham også fra andre sider, og har set dette mønster gentage sig gang på gang, og det er altid med samme resultat...

Jeg bliver klart provokeret af når nogle prøver at tryne andre med aggressiv fremgangsmåde. Det uanset om det er herinde eller andre steder, og at true med sagsanlæg o.a. På et debat forum er for mig at prøve på at tryne sin vilje igennem. Og det kan jeg bare ikke med....

Jeg er egentlig enig med Ralph i at Fletchers indlæg omkring Bavaria er over stregen. Men det er Ralphs respons bestemt også. Man kunne have valgt en humoristisk facon, eller bare ignorere det, eller sagligt prøve at diskutere det. I stedet for bliver der truet med injurier, og Fletchers får skylden for at Ralph trækker sig ud af forummet. Det finder jeg sgu ikke okay.
Reply With Quote
  #198  
Gammel 23-12-2011, 17:09
PROSECCO's Avatar
PROSECCO PROSECCO er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Mar 2011
Bopæl: Dragør
Indlæg: 246
Billeder: 5
Halløj....

Holy smoke. Så er der vist dømt vinterdepression....

Når jeg læser peter508's indlæg i denne tråd er det mig klart at der ligger et gammelt nag bag, men det har intet med bavaria at gøre, så mortenbp tror du må revurdere.

Jeg er da også ganske ny herinde men kan da godt læse mellem linierne.

Men nu er vi vist kommet i børnehaven igen....

Hvis man som firma opsiger sit sponsorskab pga én tråd syntes jeg der er et problem. Det her fora et et af de bedste bådforaer jeg er stødt på og jeg har virkelig lært meget her igennem. Jeg formoder også at det er derfor man som firma Bavaria ønsker...ups ønskede at støtte dette fora. Der er jo altiid brugere online og ca 10 gange flere gæster.... Det har jo også en reklameværdi formoder jeg......

Og vælger man et brugernavn som MAN or WAR må man fandme tage kampen op for sit firma og lærer at kende forskel på at være privatperson eller repræsentant for firmaet. Men at vælge at gå planken ud er en fallit erklæring.
Nu kender jeg ikke helt statestikken men jeg formoder at det her er et af de mest besøgte danske båd fora/site, og vi nyder alle godt af det, og der sker noget.... Derfor skal vi støtte det. Vi ved jo som bådejere at bølgerne kan gå højt men at vælge at hive bundproppen ud syntes jeg ikke er i orden. Vi vil vel alle kæmpe for vores skib...

Ohøj
__________________
Jimmy L


2001 Sea Ray 270 Sundancer
Mercruiser 7,4 l MPI Bravo III drev
Kohler 5KW generator
Garmin 525S gps m/fuelsensor
Alu targaøjle
Reply With Quote
  #199  
Gammel 23-12-2011, 17:31
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu har jeg lige læst mine indlæg igen, og jeg beklager virkelig, men jeg forstår ikke hvorfor mit navn dukker op i dit indlæg Morten.

Jeg røver da at forholde mig sobert til det her, og skulle der være et semi til grænsen indlæg fra mig ( og det mener jeg faktisk ikke der er ) så er det det øverste indlæg på denne side.

Et indlæg jeg skriver efter at Ralph skriver hans indlæg fra igår kl. 17.57. Hvor jeg faktisk er stoppet i tråden, men bare ville tilkendegive at jeg var enig med Fletchers i hans sidste indlæg....

Det afstedkom så et par kommentarer til mig, hvor jeg nok,lader mig provokere. Og det klart fordi jeg har kendt og oplevet manden i nogle år efterhånden....
Reply With Quote
  #200  
Gammel 23-12-2011, 19:11
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by MortenBP Se indlæg
Har dette forum ikke en moderator? Jeg synes vedkommende burde være skredet ind for længe siden.
Hej Morten,

Jo Fenderen har et team der løbende vurderer indlæg og tråde i forhold moderering og om teamet skal gribe ind.
Som de fleste brugere herinde er klar over, har vi særdeles højt til loftet og samtidig en stærk grundlæggende tro på, at der ER, og skal være, plads til ALLE i et forum som Fenderen, ligesom vi også tror på at brugerne er modne nok til at føre en nuanceret debat/dialog.

Når brugere opretter sig opfordres de til at læse vores FAQ og vores "Grundlov" der definerer de trufne forholdsregler men f.eks. indlæg af kriminel karakter, opfordring til ulovligheder osv. vil blive modereret - det er til dato ikke sket herinde men sker det vil der selvfølgeligt blive reageret prompte.

At der krydses klinger kan ikke undgås når så mange personer samles - det er bare ikke muligt at være venner med alle. Men debat og diskussion skal der være plads til, og der skal også være plads til individualitet. Alle er forskellige, og de skal have ret til at have forskellige holdninger, meninger, præference, religion osv. Det er vel også det som gør det livet så spændende. Netop et farverig, uens, nuanceret debatmiljø, og ikke et hvor alle er enige om alt osv. Problemet ligger i folks forskellige grænser og deres følelser desværre kan sidde løst ude på kroppen, samt det at tale på skift/skrift kan læses forskelligt af humør.

Det har hele tiden være tanken bag sitet at brugerne på et tidspunkt, når kritisk-masse var opnået, skulle overtage al moderering og evt. ejerskab af sitet - men det er en helt andet tråd.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,527
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Dennismaisguisy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:33.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden