Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer

Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer Her kan du stille spørgsmål ang vedligeholdelse, forbedringer og reparationer - Du finder også links til manualer og lign.

» Online brugere: 370
9 medlemmer og 361 gæster
Austinalet, DGEdward, Killiandrunnybub, LeifFlulany, Peerlit, RaymondSag, RonaldLah, Thomasmum, Vilianaogf
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 10-01-2011, 22:29
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Endoskob

Er der nogen herinde der har brug for at få et kig ind steder på deres båd eller motor hvor man normalt ikke kan få et kig uden en dyr og tidskrævende adskillelse.

Så har jeg et moderne endoskob til udlån, med ca, 1 m lang bøjlig arm med kamera og kraftigt lys, der er også mulighed for at sætte spejl på for at kigge bagud...

Der er et fint og skarpt lille lcd skærm, og man kan tage et billede hvis man ønsker det...

Jeg købte det fordi jeg var ved at købe en båd der havde været under vand i nogle dage, og jeg turde ikke købe den før jeg havde set nærmere på den, selvom den var fristende billig. Den var total gået i opløsning inde i hulrummene med skum, det hele var nærmest en slags grød af skum og vand. Og bag det træværk der var i den var der mug og råd overalt, selv om den var tømt for vand, renset og gennemtørret....

Så de penge var givet godt ud, ellers have jeg nok købt en totalskadet båd...
Reply With Quote
Svar

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 111,274
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Vilianaogf
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:07.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden