Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Off topic > Off topic

» Online brugere: 593
1 medlemmer og 592 gæster
prednisone pill 20 mg
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 14-01-2010, 17:41
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
BAVARIA VS Baadsnak...

http://www.baadsnak.dk/forum/showthread.php?t=6199

Selvfølig må vores virksomhed frit omtales på div fora -positiv og negativ.
Vi stå frit til diskusion i alle fora - og vi begrænser ikke ytrings friheden -i ingen måde.
Vi besvare gerne evtl spørgsmål om forsikringer og tage stilling til evtl problemer ..--eks her på siden .
Men desvære ikke långer på baadsnak .dk
Pga sidens ejerns brud af markesføringslovgivingen mf.
Specielt at han har rettet /slettet mange positive enlag om os- i flere mdr.
At vores konsulent må ikke tage stilling til evtl klager på siden ,er en klar brud af lovgivningen ..
ALLE Forsøgte rettelse fra vores konsulent er slettet uden begrundelse ..


Ejerns rent private problemer med mig eller vores personale må IKKE give grund til dårligt reklame om os ..

Vi er i øvrigt anoncør på siden og forventer selføligt en FAIR behandling .Lige som her på fendern...


Jeg beklager at jeg bliver nød til vores reaktion. ..

Hermed er sagen afsluttet fra min side, uden ydeligt komentar ..

Sidst redigeret af Manorwar; 14-01-2010 kl. 18:25.
Reply With Quote
  #2  
Gammel 14-01-2010, 17:59
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu er det jo så ikke ejeren af et offentligt tilgængeligt debat forum, der på nogen måde kan administrere hvad debattørerne skriver i diverse indlæg.

At prøve på at true sig til positiv omtale i dagens Danmark er i den grad skudt ved siden af, at man nok bør overveje sit reaktions mønster en hel del.

Du skriver selv at det er private problemer, og dem gider jeg overhovedet ikke at blande mig i, men at du indirekte prøver på at cencurere hvad jeg som bruger af BS skriver på et debat forum, ramler lige ind i en lille ting vi har her i DK, en lille ting som vi iøvrigt sætter stor pris på, en lille ting som vi kalder ytrings friheden....
Reply With Quote
  #3  
Gammel 14-01-2010, 19:40
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Ralph - fordi du ikke få "lov" til at ytre din mening på et privatejet forum giver dig altså ikke ret til at hive debatten til fenderen.dk?! Du må tage den kamp med ejerne af Baadsnak evt. via jeres advokat. Den skal ikke foregå her på Fenderen.dk - Det er helt formålsløst.

På fenderen.dk har alle brugere ret til at ytre sin holdning om alle virksomheder, men ønsker virksomheden at give svar på tiltale, får virksomheden naturligvis lov til dette.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #4  
Gammel 14-01-2010, 19:56
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Privat ---
selføligt ...nu er der ja ikke mig
jeg gilder ikke baadsnak i langt tid ..men min konsulet fåed løbende problermer med lasse ..
han sletter som bekent ALT ...
heldigvis har fender jo en fair og yders kompetete ledelse ..
specielt ang ydlingsfrihed og fair play ..
jeg beklager at jeg har poste dette her
men der er ikke muligt at poste denne komentar på BS ..

naja .....videre.....letz hygge ..
Reply With Quote
  #5  
Gammel 14-01-2010, 20:09
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
men der er ikke muligt at poste denne komentar på BS ..
Måske ikke, men helt ærligt er det jo ogå deres valg, at vælge den måde at opret holde lov og orden på deres site. Uagtet om man er enig eller ej.

Du har jo ikke opretttet forsvars indlæg på andre bådsites, Baadgalleri, Småbådsklubben, Baadmagasinet, 123nu, lystfiskerforum, osv . Så lad det nu ligge eller gå den rigtige vej - rettens vej - hvis Bavaria føler sig uretmæssigt behandlet.

Vi er mange som er ligeså trætte af denne evendelige diskussion, som du sikkert også selv er.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #6  
Gammel 14-01-2010, 20:15
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
LOV og ORDEN ?orrrrrrrrrrrrrrrdnung muss sein --dette lyyter yderst bekennt *GG*
som sagt jeg gilder ikke at bruge min tid til BS ejerns nonsense..
den sag skal advokaten lige klare.

Og at gammle funkproblemer bliver reflekter over til BAVARIA (en finansiel potent muligt storsponsor)
,dette gør jo ejerns bussinestaktik ikke specielt smart -hvis man hyler høj på siden ugevis efter mangelde sponsorkroner fordi finanskrisen krasser sidens ejer lidt i pungen ..ik.......

Uagtet om man er enig med mig eller ej skal der være muligt at føre en komptente diskusion i en internetfora
uden problem og specielt UDEN falske og inkompetente utagelser.....


So ALLE må gerne har fri og fair diskusion om os i alle fora .Selvføligt også i BS
HVIS vi få en fair chance at besvare evtl brugerns klager eller rette klart falske og inkompetente utagelser om os ()...
Ellers ikke.
OG øvrigt har flere selskaber/virksomheder med samme problemer ja trusselt BS om sagsanlag i forvejen.

(Jeg er øvrigt ikke bekent med aktuelle klager om vores virksomhed..)

Sagen er hermed afsluttet fra min side og vores anocering på BS er nu stoppet fra mig.
BS bruger med ønske at skifte- so stornere jeg gerne deres kontrakter efter henvisning til min mail
og jeg henviser venligst til vores konkurenter ...

slutprut..i hør ikke fler komentare om dette fra mig.

jeg har mega travlt med messeforberedelser...


Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Måske ikke, men helt ærligt er det jo ogå deres valg, at vælge den måde at opret holde lov og orden på deres site. Uagtet om man er enig eller ej.

Du har jo ikke opretttet forsvars indlæg på andre bådsites, Baadgalleri, Småbådsklubben, Baadmagasinet, 123nu, lystfiskerforum, osv . Så lad det nu ligge eller gå den rigtige vej - rettens vej - hvis Bavaria føler sig uretmæssigt behandlet.

Vi er mange som er ligeså trætte af denne evendelige diskussion, som du sikkert også selv er.

Sidst redigeret af Manorwar; 15-01-2010 kl. 00:11.
Reply With Quote
  #7  
Gammel 15-01-2010, 14:44
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
lige en siste..

Jeg er meget glad for at fenderen dk har en kanon liberal fair og kompetent ledese og at sprognivåen er ikke på børnehavenivå.
Selfølgt skal jeg bar holde min kæft og ignorere børene ,men at få personer prøve at gør min virksomhed og min servicenivå dårligt UDEN BEGRUNDELSE , og vi har slet ingen chance at svare kompetent og
at ALLE vores enlag bliver rettet/slettet
har gørt piraten "lidt"pissesur...
Jeg beklager at fenderen blive lidt blandet i sagen
mvh
piraten
Reply With Quote
  #8  
Gammel 16-01-2010, 11:36
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kære fenderbruger
jeg har lige send en åben bref til sidens admin ..

Uagtet om man er enig med mig eller ej skal der være muligt at føre en fagligt kompetente og FAIR diskusion i en internetfora
uden probleme og specielt UDEN direkte falske og inkompetente utalelser fra sidens ejer /admin og andere bruger om vores produkter.....


ALLE må gerne har en fri og fair diskusion om os og vores produkter i alle fora .eks fender.dk - baadgallerie.dk mf .
Selvføligt også på siden baadsnak.dk

HVIS vi få en fair chance at besvare evtl brugerns klager ,
eller rette klare falske og inkompetente utagelser om vores firma og vores produkter.

Ellers ikke.
Desvere har baadsnaks ejer lasse som admin over flere mdr rettet eller slettet ALLE ca 20 enlag fra vores konsulent og
dermed er der desvære ikke muligt at føre en kompetent og fair diskusion på siden.

Baadsnak.dk har dermed klart begrenset vores ydringsfrihed .

Der ikke muligt at vores konsulent svare kompetent på evlt spørgsmål uden at sine enlag er blive rettet hver gang fra sidens admin..

Sidens ejer har gived muligthed via flere PM til vores konsulent at der er KUN muligt at svare, uden rettelser, på postings
HVIS vi tegener en relativ dyrt reklameaftale med baadsnak..

Skærmprint beviser dermed er send min advokat .

Vores selskab har ikke brug for at vi skamroser os selv ,køber os til positive postings og vi begrenser ikke ydringsfriheden .
Derefor har vi klart afvist en reklameaftale ..

Problematik med sidens admin er ja ikke nyt.
Flere selskaber/virksomheder med samme problemer ja send varsel til sidens ejer om sagsanlag i forvejen og må ikke omtales længer .

Sagen er hermed afsluttet fra vores side og vores anocering på Baadsnak .dk via googel er nu stoppet .

Vores hovedkontor og jeg har vælgt at ikke komentere sagen yderliger

Sidst redigeret af Manorwar; 16-01-2010 kl. 12:22.
Reply With Quote
  #9  
Gammel 16-01-2010, 11:44
ChristianX's Avatar
ChristianX ChristianX er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Solrød
Indlæg: 1,117
Billeder: 17
Jeg vil give Manorwar tildels ret

Hvis et site fortæller noget dårligt om et firma, så skal firmaet så sandelig også have mulighed for at kunne besvare sig.
Der er altid 2 sider af samme sag, og man kan ikke dømme nogen uden at have hørt det fra begge sider.

Dermed ikke sagt man skal true nogen, men syntes ikke det er fair overfor bavaria at deres indlæg bliver slettet på baadsnak fordi lasse ikke vil have dem.

Ps. Jeg kender ikke lasse personligt
__________________
Mvh Christian Berendt

Marineservice-sjælland
Reply With Quote
  #10  
Gammel 16-01-2010, 12:49
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
sidens ejer har nu posted min åben brev men han har "glemt" at poste den helt ..
der mangler desvære en del ----

Sidens ejer har gived muligthed via flere PM til vores konsulent at der er KUN muligt at svare, uden rettelser, på postings
HVIS vi tegener en relativ dyrt reklameaftale med baadsnak..der er en fakt og kan bevises ..
Skærmprint beviser dermed er send min advokat .

Vores selskab har ikke brug for at vi skamroser os selv ,køber os til positive postings og vi begrenser ikke ydringsfriheden .
Derefor har vi klart afvist en reklameaftale ..


typisk lasse at han afviser alt,god at jeg har skærmprints ..
men vi kenner ja ham ikke fra en FAIR side og at han ikke kan hantere kritik har han ja bevist mange gange ....
vi kender jo alle om sine dikatoriske ledelse og flitig brug af sletknoppen og mange bruger har haft problemer med ham..
eks. ENN..
faktisk grunden at fenderen er opståed ,ikke ??
...... ...

Sidst redigeret af Manorwar; 16-01-2010 kl. 13:19.
Reply With Quote
  #11  
Gammel 16-01-2010, 14:08
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Ralph - igår kl. 15.44 skriver du "lige en siste" men efterfølgende har du lavet 2 nye indlæg - hvor du faktisk, i det første skriver "Vores hovedkontor og jeg har vælgt at ikke komentere sagen yderliger", men alligevel kommer der ennu et indlæg.

Du skal ikke blive ved med at hive Fenderen.dk ind i denne debat - Det har intet med sitet at gøre, eller om hvordan og hvorfor Fenderen.dk blev stiftet.

Jeg understreger at du ikke skal bruge fenderen.dk som åndehul/svarmulighed på beskyldninger/en debat som florerer på en andet site. Hvad debaten her på Fenderen.dk var du velkommen - ligsom alle andre virksomheden gerne måtte - men debaten er ikke på Fenderen.! Du må tage kampen via jeres advokat hvis du/I ønsker det.

Jeg må vidst gentage mit tidligere indlæg
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Vi er mange som er ligeså trætte af denne evendelige diskussion, som du sikkert også selv er.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #12  
Gammel 16-01-2010, 14:18
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Grundet respekt overfor Fenderen vil jeg dennegang undlade at kommentere på de nye indlæg.

Det vil jeg dog ikke undlade igen, såfremt at denne ensidige posten af indlæg fra 1 person fortsætter, det kan mit retfærdigheds gen simpelthen ikke klare....
Reply With Quote
  #13  
Gammel 16-01-2010, 14:19
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by ChristianX Se indlæg
Jeg vil give Manorwar tildels ret

Hvis et site fortæller noget dårligt om et firma, så skal firmaet så sandelig også have mulighed for at kunne besvare sig.
Der er altid 2 sider af samme sag, og man kan ikke dømme nogen uden at have hørt det fra begge sider.

Dermed ikke sagt man skal true nogen, men syntes ikke det er fair overfor bavaria at deres indlæg bliver slettet på baadsnak fordi lasse ikke vil have dem.

Ps. Jeg kender ikke lasse personligt
Christian - Det er fint du har den holdning, men det ville give noget mere mening at poste den på det site hvor debaten foregår. Det tjener intet formål at give sin mening til kende et sted hvor debatten ikke foregår.
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #14  
Gammel 16-01-2010, 14:33
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Grundet respekt overfor Fenderen vil jeg dennegang undlade at kommentere på de nye indlæg.

Det vil jeg dog ikke undlade igen, såfremt at denne ensidige posten af indlæg fra 1 person fortsætter, det kan mit retfærdigheds gen simpelthen ikke klare....
Tak Peter.
Må jeg anbefale at du tager den på BS og lade dem kæmpe kampen. Lige pt. er det temmelig ensformigt og totalt formålsløst..
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #15  
Gammel 16-01-2010, 14:38
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
ak på BS er jeg meget mere aktiv i denne diskussion

Her svarer jeg kun, når mit retfærdigheds gen ikke kan håndtere ensidigheden, så som sådan har mine svar ikke ret meget med diskussionen på BS at gøre, det er jo ikke mig der fører den herover.
Reply With Quote
  #16  
Gammel 16-01-2010, 14:44
ChristianX's Avatar
ChristianX ChristianX er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Solrød
Indlæg: 1,117
Billeder: 17
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Christian - Det er fint du har den holdning, men det ville give noget mere mening at poste den på det site hvor debaten foregår. Det tjener intet formål at give sin mening til kende et sted hvor debatten ikke foregår.
sorry det skal ikke ske igen
__________________
Mvh Christian Berendt

Marineservice-sjælland
Reply With Quote
  #17  
Gammel 16-01-2010, 14:58
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
ak på BS er jeg meget mere aktiv i denne diskussion

Her svarer jeg kun, når mit retfærdigheds gen ikke kan håndtere ensidigheden, så som sådan har mine svar ikke ret meget med diskussionen på BS at gøre, det er jo ikke mig der fører den herover.
Nej det er ikke dig, men du er med til at folk her på fenderen gøres opmærksom på de udfordringer der er på BS
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..

Sidst redigeret af Lars T; 16-01-2010 kl. 15:03.
Reply With Quote
  #18  
Gammel 16-01-2010, 15:01
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by ChristianX Se indlæg
sorry det skal ikke ske igen
Christian - du misforstår jeg har nok ikke været helt klar i spyttet
Der er ingen grund til at undskylde - jeg forstår jo godt at du gerne vil give din mening til kende - men jeg mener du børe det på BS hvor denne børnehave strid foregår
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #19  
Gammel 16-01-2010, 15:02
ChristianX's Avatar
ChristianX ChristianX er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Solrød
Indlæg: 1,117
Billeder: 17
Det er helt fair, du ikke vil have dette skal blive til en børnehave - det forstår jeg helt og holdent!
__________________
Mvh Christian Berendt

Marineservice-sjælland
Reply With Quote
  #20  
Gammel 16-01-2010, 15:47
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
oki ... jeg holder kæft nu ..
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,510
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, prednisone pill 20 mg
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:13.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden