Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Off topic > Off topic

» Online brugere: 485
2 medlemmer og 483 gæster
Josephalkar, RaymondSag
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #41  
Gammel 17-01-2010, 14:47
Clasg's Avatar
Clasg Clasg er offline
Bogholder, kontoret for sund fornuft
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
Billeder: 42
Jeg er meget enig med Lars.
Den mand poster jo alt igennem...uden filter...

Og det er da helt i orden, at forsøge mægling og dæmpning af gemytterne i fuld offentlighed.

Stor respekt for Lars herfra "kontoret"
__________________
Båd: pt. ingen
Tidligere både:
Sea Ray Sundancer 275
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Reply With Quote
  #42  
Gammel 17-01-2010, 16:23
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Billeder: 32
Citér:
Originally Posted by Lars T Se indlæg
Kan vi snart komme tilbage til det faktum at sæsonen venter lige rundt om hjørnet
Jepper - og helt enig. Sæsonen ER i gang på trods af kulden. Jeg har i dag været i båden for at starte mit el-mærknings-projekt op. Herunder nyt instrumentbræt, nye automatsikringer m.m.
Reply With Quote
  #43  
Gammel 18-01-2010, 08:56
lynæs's Avatar
lynæs lynæs er offline
Træskibsnostalgiker
 
Tilmeldelsesdato: Feb 2009
Bopæl: Bogense
Indlæg: 375
Før dette forum startede havde jeg lidt skriverier, med LarsT og ENN, og her blev det gjort helt klart, at man ønskede et forum uden censur og med fuld ytringsfrihed. Det er da vist blevt overholdt, selv om Lars i denne tråd efter forsigtige signaler ikke opnåede den ønskede virkning. Jeg forstår så ikke at nogen deltager i et forum, som de mener er overflødigt, meen. En klar fordel ved Fenderen, ser jeg i det faktum at der ikke er en lille kreds, som kører klatten, men mange indlægsdeltagere. Så bli'r jeg udråbt til en slags alphahan på LDS , men jeg er der kun for at hjælpe, hvis jeg kan, og en hel del private og offentlige tak og invitationer, vidner vel om at det lykkes indimellem. Jeg håber at det som nogen kalder mudderkastning kun er et eengangstilfælde, og indlæg man ikke gider, springer man da bare over.
__________________
Hvis man gør det selv-ka' man så klage.
Reply With Quote
  #44  
Gammel 18-01-2010, 09:25
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
Citér:
Originally Posted by lynæs Se indlæg
Jeg forstår så ikke at nogen deltager i et forum, som de mener er overflødigt, meen.


Det er meget nemt sagt. Når man nogle gange har venner eller bekendte, som deler andre meninger end en selv, og derfor ønsker at opholde sig på andre fora end en selv, søger man vel også lidt de samme steder hen.

Det sjove er, at mange af de folk som har fået sat nogle "grænser" på Baadsnak, er søgt væk derfra. Viden og hjælp har der ikke manglet af, på Baadsnak, så det kan da ikke have været problemet.
Det er desværre en generel tendens i samfundet, nemlig at får man stillet nogle grænser som ikke passer én, så affinder man sig ikke bare med det og får det bedste ud af det istedet. Nej man forsøger blot at finde andre veje at omgåes dem på.

Og så kan man kigge på vores samfund i dag, hvor forældre ofte giver efter for sine børn, når de får det mindste modstand af dem. Nåh. Den sidste bemærkning har ikke meget med ovenstående at gøre, men det er blot en ting jeg meget tit bemærker!
Reply With Quote
  #45  
Gammel 18-01-2010, 09:41
lynæs's Avatar
lynæs lynæs er offline
Træskibsnostalgiker
 
Tilmeldelsesdato: Feb 2009
Bopæl: Bogense
Indlæg: 375
nu må jeg så blankt tilstå, at jeg ikke aner, hvad der er at få sat grænser.
__________________
Hvis man gør det selv-ka' man så klage.
Reply With Quote
  #46  
Gammel 18-01-2010, 10:00
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
Citér:
Originally Posted by lynæs Se indlæg
nu må jeg så blankt tilstå, at jeg ikke aner, hvad der er at få sat grænser.

Eksempelvis, at folk har reklameret for diverse virksomheder, som de havde den ene eller anden interesse i, uden at virksomheden havde tegnet en reklameaftale med en side.

Hvis alle gjorde det, hvorfor skulle de allerede betalende sponsorer/virksomheder som betaler for en reklame et sted, betale for Deres reklame så?

Og uden indtægter, hvordan skal en hjemmeside så betale sine udgifter? (omend de måske er få, så er der jo nogle!)

Pointen er jo netop, at man laver et sæt regler (Læs = Grænser) som så skal overholdes et givent sted.


Jeg forsøger at skrive generelt, idet jeg ikke tænker på en bestemt side/sider.
Reply With Quote
  #47  
Gammel 18-01-2010, 10:13
lynæs's Avatar
lynæs lynæs er offline
Træskibsnostalgiker
 
Tilmeldelsesdato: Feb 2009
Bopæl: Bogense
Indlæg: 375
Forstået, og da vel helt indlysende.
Hvd angår overflødigt, vil jeg da gerne indskyde at forum ikke udviklede sig som håbet, ihvertfald fra ENN, som havde den ambition at få flere bådtyper med. Kludesejlere, gamle både, træbåde, antikke motorer mm. , således at de tilsyneladende modsætninger sejlere imellem kunne diskuteres, men sådan er det jo ikke gået. Der er ganske vist kludesejlere med, men de ytrer sig kun ganske lidt. Så det!!.
__________________
Hvis man gør det selv-ka' man så klage.
Reply With Quote
  #48  
Gammel 18-01-2010, 11:47
Mark B Mark B er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
Indlæg: 230
Citér:
Originally Posted by lynæs Se indlæg
Forstået, og da vel helt indlysende.
Hvd angår overflødigt, vil jeg da gerne indskyde at forum ikke udviklede sig som håbet, ihvertfald fra ENN, som havde den ambition at få flere bådtyper med. Kludesejlere, gamle både, træbåde, antikke motorer mm. , således at de tilsyneladende modsætninger sejlere imellem kunne diskuteres, men sådan er det jo ikke gået. Der er ganske vist kludesejlere med, men de ytrer sig kun ganske lidt. Så det!!.

Enig. Der er meget få kludesejlere og andet godtfolk fra andre kategorier end motorbådssejlere. Og det går desværre meget igen på Baadsnak, Baylinerfan og Baadgalleri.
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,493
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Johnnyopips
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:25.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden