Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Generelle spørgsmål

Generelle spørgsmål Fyr løs

» Online brugere: 550
0 medlemmer og 550 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Gammel 05-08-2014, 22:49
NikolajSJoergensen NikolajSJoergensen er offline
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2014
Bopæl: København
Indlæg: 1
Smile En sejltur til 4 nybegyndere

Hej alle,

Jeg er ganske ny på dette forum, og jeg kunne forestille mig at min forespørgsel var lidt utraditionel.

Situationen er den, at vi er 4 kammerater, der har forelsket os i tanken om at eje en sejlbåd. Når vi kigger hinanden dybt i øjnene må vi dog bare erkende, at ingen af os virkelig ved hvad dette indebær, og faktisk har ingen af os sejlet en sejlbåd før. Hvordan ved vi så om det er noget for os, spørger vi os selv?
Her får jeg den lyse ide, at vi selvfølgelig kunne prøve at tage ud og sejle en tur på en sejlbåd, med en der ved noget om det, og som har svarene på alle vores banale spørgsmål. Jeg tager derfor straks fat i en sejlskole og hører, om ikke vi kunde få en tur på et par timer eller 3. Det kunne vi sådan set godt, men til 600 kr. i timen. Av for den!

Derfor kommer mit spørgsmål: er der en venlig sejler herinde, der har 2 timer en hverdags aften eller en weekend formiddag, som vil fortælle 4 nybegyndere om livet på havet, og tage os en tur med ud? Vi vil selvfølgelig gerne betale et par hundrede kroner for ulejligheden Vi kigger selv efter en sejler på mellem 24 og 30 fod, så hvis det er sådan en størrelse du ejer, vil vi meget gerne med ud en tur. Vi er selv fra København, så er det her du har din båd, ville det være ganske fantastisk. Tag endelig fat i mig her eller på mail n.joergensen@ live.dk hvis du kan hjælpe.

God dag til jer alle

Mvh
Nikolaj Jørgensen
Reply With Quote
 

Tags
nybegynder, sejlbåd, sejltur


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,527
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Dennismaisguisy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:50.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden