Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer

Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer Her kan du stille spørgsmål ang vedligeholdelse, forbedringer og reparationer - Du finder også links til manualer og lign.

» Online brugere: 604
1 medlemmer og 603 gæster
Phillipgisse
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #33  
Gammel 27-01-2011, 13:53
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by lynæs Se indlæg
Ikke fordi det er særligt aktuelt, men engang gik et kølstøberi konkurs, og alle, som havde indbragt materialer til deres køl, eller ikke havde afhentet en betalt køl, fik en lang næse, det kom til at indgå i boet, og selv om man havde kvitt. på indleveringen, kom man bare langt ned i listen af kreditorer. IKKE lige noget man regnede med. De kunne så evt. købe deres egen køl på tvangsauktion. Så jeg ville ikke sådan lige lade min båd fragte nogen steder hen.
Forhandleren har det fulde ansvar, er han noget værd økonomisk er der ikke den store risiko....

Jeg forstår ikke dem der mener at det er for farligt, eller ikke tilrådig at bruge sine reklamationesrettigheder ?, hvad skal man så med garanti og reklamationsret ?...

Henvend dig til den forhandler du har købt den af, og få han til at forklare dig hvad han har tænkt sig at gøre ved problemet, og mener du ikke han griber det rigtigt og seriøst an, så har du både forbrugerrådet og advokater at henvende dig til.....

Og evt. pressen, hvis han er meget grov...
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,573
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, WillieNam
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:27.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden