Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Generelle spørgsmål

Generelle spørgsmål Fyr løs

» Online brugere: 574
2 medlemmer og 572 gæster
OrknarokOverrally, Viktoripyg
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 12-03-2014, 18:38
Casper T
Gæst
 
Indlæg: n/a
Træt af dba

Jeg kigger efter ny båd ,men er træt af at der ikke bliver sat foto på når det er forhandler der sætter båd til salg på den BLÅ AVIS,ved ikke om det er meget dyr for forhandleren,men godt nok kedeligt at skulle linkes videre til forhandlerens hjemmeside.alle private der gerne vil sælge er vel klar over at gode foto er vejen frem.

Sidst redigeret af Casper T; 12-03-2014 kl. 18:40. Begrundelse: .
Reply With Quote
  #2  
Gammel 12-03-2014, 18:57
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Money makes the World go round...
Reply With Quote
  #3  
Gammel 13-03-2014, 14:59
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Citér:
Originally Posted by Casper T Se indlæg
Jeg kigger efter ny båd ,men er træt af at der ikke bliver sat foto på når det er forhandler der sætter båd til salg på den BLÅ AVIS,ved ikke om det er meget dyr for forhandleren,men godt nok kedeligt at skulle linkes videre til forhandlerens hjemmeside.alle private der gerne vil sælge er vel klar over at gode foto er vejen frem.
Hej Casper - jeg er helt enig.

Går også selv og overvejer mulighederne og er af samme holdning som dig.
Det virker som om at forhandlerne har den opfattelse at man bruger mere tid på deres site, hvis man først er kommet derover.?!
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #4  
Gammel 14-03-2014, 06:31
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
ja, dba.dk er blevet et "kaotisk" sted at kigge på varer bl.a også både.

Jeg har stoppet al annoncering derinde fordi det for mange virker uoverskueligt sammen med en meget ændret holdning til erhvervsannoncørerne, og ikke mindst, hvem der kan annoncere i de respektive kategorier.

Eksempel;
Alle erhvervsannoncører kan annoncere i alle kategorier uanset relevans af deres varer til den enkelte kategori. Det betyder, at der f.eks. i kategorien "Indenbordsmotorer og gearkasser" kan findes reklamer for mobiltelefoner, kondomer, aviser og meget andet. Før ebay.com købte dba.dk, var det helt utænkeligt med den form for reklamer - her kunne en erhvervsannoncør med varer til denne kategori købe eksklusivitet. Det gjorde jeg i flere kategorier, men efter ebay overtog styringen, så var det ikke længere muligt. Herefter blev det også således, at den annoncør som ville lægge flest penge pr. annonceklik blev rated flest gange - her kunne jeg så konkurrere med f.eks. tdc.dk, bilproducenter, silvan, dong eller andre store multinationale selskaber. En ulige kamp, så jeg trak mig.

Omkring billede i søgefeltet er det uden tvivl det erhversabonnement som hedder Ad Manager. I dette system kan der købes flere tilvalg bl.a også billede i søgeresultat. Billede i søgeresultat er naturligvis dyrere. Systemet fungerer også på klik-basis, men prisforskellen med/uden billede kan jeg ikke huske i detaljer. Jeg mener at jeg betalte for 10 Ad Manager annoncer igennemsnit ca. 2000,- kr. pr. mdr. med billede i søgeresultat.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #5  
Gammel 14-03-2014, 08:26
megelundo megelundo er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2011
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 217
Billeder: 5
Ja der er ingen tvivl om at dba her ændret sig. En anden ting hvor jeg tror mange "falder i" er at lige inden man skal til at indrykke en annonce så kommer den der besked med at "hov du har glemt at vælge hvilken pakke du vil bruge". Og så skal man så vælge om vil vil betale 39, 59 eller 79 kr for nogle ydelser som fremhævet skrift osv. Men lige nedenunder har man så gemt den lille boks hvor man kan vinge af at man gerne vil have den gratis udgave.

Selvom jeg syntes at eks. Guloggratis er blevet bedre, så syntes jeg stadig at dba.dk har en klart bedre søgemaskine med mange flere muligheder. Og det sætter jeg pris på. Så er der så andre ting jeg syntes er møg irriterende - Men sådan er det....
__________________
Marex 77 holiday '87
Yanmar 4JH-DTE
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,561
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, OrknarokOverrally
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:58.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden