Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Forsikring

Forsikring Spørgsmål vedr. forsikring mm. stilles her.

» Online brugere: 351
7 medlemmer og 344 gæster
AkraborTurnito, Donaldken, miteenhah, SamuelHum, Sobotaneach, StevenNic, Thomasmum
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 11-01-2014, 16:57
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Codan opsiger sammarbejde med DS

http://www.baadmagasinet.dk/nyheder/...et-med-ds/page

flere kunder til mig , mange tak...
Reply With Quote
Fenderen.dk Sponsor
GPS Tracker til Bil, Båd, MC
  #2  
Gammel 12-01-2014, 11:43
Sjip Sjip er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2009
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 117
Billeder: 17
ja det er skønt, for forsikringspriserne
__________________
Nordan 16
Evinrude Elan 35hk 96'

http://www.youtube.com/nordan16
Reply With Quote
  #3  
Gammel 12-01-2014, 13:51
hhmcsv hhmcsv er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Hillerød
Indlæg: 12
Da jeg for år tilbage chekede forsikringspriser, så var dette tilbud fra Codan rent til grin, det blev ikke konkurrencedygtigt selv med alle fradragene. Jeg valgte Pantanieus i stedet, bedre pris og bedre vilkår.
Reply With Quote
  #4  
Gammel 22-01-2014, 18:41
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
og her igen en nyhed fra forsikringsbranchen , Æerø søassurancen skifter nu alle sine bådforsikringer over til Lloyds, jeg regner med at grundet er at de har haft for mangen skader efter start af samarbejde med toursejlerne og dermed dårligt bussines .
Quality brokeres fra Norge har ja skiftet i efterår 2013 til codan efter konkurs af den ukrainiske rykforsikring lema - men kunder har efter flere mdr ventetid stdv. ikke få nye police og faktura etc. fra codan...

spænende branche ....

Sidst redigeret af Manorwar; 22-01-2014 kl. 21:23.
Reply With Quote
  #5  
Gammel 22-01-2014, 20:26
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ville være mere spændende hvis ikke du brugte så meget tid på at nedgøre konkurrenterne....i min bog er det dårlig stil.

I øvrigt er det med Lloyds old news....
Reply With Quote
  #6  
Gammel 22-01-2014, 21:16
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Ville være mere spændende hvis ikke du brugte så meget tid på at nedgøre konkurrenterne....i min bog er det dårlig stil.

I øvrigt er det med Lloyds old news....

peter om jeg har in din bog en dårligt stil er jeg f.......ligeglade med ....
jeg nedgøre ikke mine konkurrenter-de klare de fint selv.--- jeg deler kun de fine nyheder jeg syns de er spænende...
Reply With Quote
  #7  
Gammel 22-01-2014, 21:26
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ville være meget sjovere hvis du lagde nogle af alle de historier, der går om dig og din virksomhed frem, se det ville være spændende....

Det andet som du prøver at skjule som nyheder, er ikke andet end usmagelig selv promovering af værste skuffe.

Og hvis man var en seriøs forretningsmand, så holdt man sig for god til den slags.
Reply With Quote
  #8  
Gammel 22-01-2014, 21:31
Fletcher14's Avatar
Fletcher14 Fletcher14 er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Apr 2009
Bopæl: København
Indlæg: 624
Billeder: 108
Den bedste forsikring - er den, der er opsparet hjemme under hovedpuden - og forvaltet af en god advokat. Høhø.
Reply With Quote
  #9  
Gammel 22-01-2014, 21:43
asap_217's Avatar
asap_217 asap_217 er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Sep 2011
Bopæl: Jylland
Indlæg: 79
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
peter om jeg har in din bog en dårligt stil er jeg f.......ligeglade med ....
jeg nedgøre ikke mine konkurrenter-de klare de fint selv.--- jeg deler kun de fine nyheder jeg syns de er spænende...
Hmmm! Om muligt så kunne jeg da opfordre til en lidt mere seriøs tone her på forummet!
__________________
Mvh
Boatman

Hurra for nordiske både med fast skrueaksel
Reply With Quote
  #10  
Gammel 22-01-2014, 21:48
Abjo's Avatar
Abjo Abjo er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Esbjerg
Indlæg: 76
Billeder: 12
Citér:
Originally Posted by peter508 Se indlæg
ville være meget sjovere hvis du lagde nogle af alle de historier, der går om dig og din virksomhed frem, se det ville være spændende....

Det andet som du prøver at skjule som nyheder, er ikke andet end usmagelig selv promovering af værste skuffe.

Og hvis man var en seriøs forretningsmand, så holdt man sig for god til den slags.
Enig .......!!
__________________

Bayliner 2855, årg. 2001
Mercruiser 7.4 MPI V8 310 hk
Bravo III

Tidligere båd:
Maxum 2100 SC årg. 1999
Mercruiser 5.0 V8 220 hk
AlphaOne GenII 1.62R
Reply With Quote
  #11  
Gammel 22-01-2014, 23:40
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Er der nogen der ved, om Manorwar´s profil er blevet hacket af nogle børn fra børnehaveklassen..... ?
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #12  
Gammel 24-01-2014, 20:44
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
peterleinchen mener du de løgn historier om min sindssyge eks heks gitta og tv 3 ?
so kan jeg oplyse dig om- at jeg er hverken sigtet fra politiet for "stalking" eller ligende , tv 2 har klar dokumentert i div. media at tv3 og gitta er fuld med løgn ..
http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=20924
bla. har de klippet tel. samtaler sammen- so at de få en truende karakter , tv 3 har sammen med gitta arrangert div. møder med mig selvom hun har haft tilhold ,bygget ulovligt overvågning i min bil , mfl. -so at de kan filme mig "stalking" hende mm. den i programmet omtalte polititilhold er i februar 2012 allerede 7 mdr. før programmet bliver sendet førstegang på tv bortfalled ,efter vores advokat har bragt 80 sider beviser, 12 vidnerforklaringer (inkl. rolf t) og 7 timers optaget tel samtaler til fyns politi.
gitta har i øvrigt lige igen prøved at få en nyt tilhold som er igen bliver afvist fra statsadvokaten pga dokumentert falske anmeldeser fra damen og hun er igen politi anmeldet .peter- spørge lige rolf t om de timelange opringninger med løgn historier han har fåed fra gitta.
som er nu klar er sagen en kæmpe løgn historie-startet fra en meget sygt kvinde som jeg har smed ud af min hus efter jeg har optaget at hun har brugt min firmas penge til sine private fornøjelser og har fåed nok af hende og hun skal bar få hævn fordi hun må ikke længer bor på strandvejen og skal sig klare med kontanthelp og socialt bedrageri ....
og for at gør sagen lige helt klart -hvert person som omtaler mig som "stalker" kan regne med en injuriesag ..stalking er en strafbar handling efter dansk straffeloven og jeg er ikke blive sigtet eller dømt som stalker.
i øvrigt de erfaringer jeg har haft med at blive udhængt på tv3 ønsker jeg ikke min største fjende ...men folk er ja pissedumme og tro ja på alt lort på TV 3. og hvert sag har 2 sider , hvofor er jeg ikke blive politianmeld fra tv3 eller gitta for stalking eller sigtet fra politiet ?? hvofor må jeg ikke udtale mig til sagen i programmet ?
ellers har jeg ikke hørt nogen dårlige omtale om min firma ?? so hvad snakker du om ? , vi har ja lige rundet 35.000 kunder og vores fleste kunder med stormskader efter bodil mm.er megaglad for min hurtig service og vi ekspandere fra foråret nu stort i Norge so tak -- min bussines kør fucking fantastisk ..

Sidst redigeret af Manorwar; 24-01-2014 kl. 21:27.
Reply With Quote
  #13  
Gammel 24-01-2014, 21:04
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Du er simpelthen udenfor pædagogisk rækkevidde

Du har godt set at jeg skrev din virksonhed ikk ??

Og 5 minutter på Google så har man læsestof til en hel del timer om oplevelser med dit firma....

Også gider jeg i øvrigt ikke at bruge mere tid på dig, dog kunne det være fedt hvis du stopper med altid at omtale dine kolleger i branchen så negativt, og på den måde prøve at hævde dig selv på deres bekostning...

Nu når du igen igen igen igen tror at du er hævet over ytringsfriheden og smider om dig med trusler om injurie sager....håbløst.
Reply With Quote
  #14  
Gammel 24-01-2014, 21:29
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
Peter- spørge lige Rolf T om de timelange opringninger med løgn historier han har fåed fra gitta.
Ja, det kan jeg bekræfte, men selvom det er faktum, så tjener det ikke denne tråd noget formål.

Back on track, boys..
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #15  
Gammel 24-01-2014, 21:33
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
GG** pederbrokkeleinchen med ond i røvn skal ja bar drelle piraten ... han har ja ellers ik noget liv...ligemål hvad jeg skriver--- so brokker pederbrokkeleinchen sig ....GAAAAAAB.finder du på noget nyt ,snart..
du skrivernu ---Du har godt set at jeg skrev din virksonhed ikk ??-- læs lige din inlag igen , du skrev "alle de historier, der går om dig og din virksomhed frem....so du bliver ja igen persønligt ,ik ?
nu googel jeg løbende min firma men finder desv. ikke noget nyt negativ om BAVARIA ???
mener du gl.. historier fra stentiden ????

Sidst redigeret af Manorwar; 24-01-2014 kl. 22:03.
Reply With Quote
  #16  
Gammel 24-01-2014, 21:37
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Personligt er jeg bedøvende ligeglad med om Ralf har eller ikke har stalket nogen, dertil synes jeg ikke at han er interessant nok....

Og eneste grund til at jeg i det hele taget tager dette op, er at det altid irriterer mig, når nogen mener at det er okay at hævde sig på andres bekostning, som Ralf gør kontinuerligt....

I særdeleshed når der går så mange negative historier om hans egen virksomhed.

Historier som det igen ikke interesserer mig om er sande eller ej, da jeg aldrig kommer til at forsikre noget som helst igennem Ralf. De bliver udelukkende bragt på bane, for at illustrerer at intet firma kan undgå dårlige historier, og at i dagens elektroniske verden er det ikke svært at finde negative historier om langt størsteparten af virksomheder i DK.

Som tidligere nævnt finder jeg Ralfs ageren for ualmindelig dårlig stil, og ingen seriøs forretningsmand vil agere på den måde.
Reply With Quote
  #17  
Gammel 24-01-2014, 21:43
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
og ingen seriøs forretningsmand vil agere på den måde.
Enhver forretningsmand køber og sælger for egen regning.

Det er kun bøsser, dværge og forsikringsmæglere, der lever af provision....
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #18  
Gammel 24-01-2014, 21:51
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Rolf T Se indlæg
Enhver forretningsmand køber og sælger for egen regning.

Det er kun bøsser, dværge og forsikringsmæglere, der lever af provision....
GGGG good one brolfchen-- du få lige 5 pkt,, ..NB..
.husk nu at hente din kone ...og husk nu de bropenge du skylder ...
pederbrockleinchen - BLABLA BLA ..GAAAAAAAB....
få dig dog en endeligt en liv - måske polere du isted din grim skib ferdig og stop nu endeligt med at blande løbende dine dumme negative komentare sammen med mig eller min firma .. .TAK

Sidst redigeret af Manorwar; 24-01-2014 kl. 22:04.
Reply With Quote
  #19  
Gammel 24-01-2014, 22:05
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Se Ralf hvad jeg siger og hvem jeg siger det om, det styrer jeg og kun jeg.

Du er ikke i en position, hvor du kan dikterer hverken det ene eller det andet, så lad bare være med at prøve.

Men som sagt mener jeg, at du er udenfor pædagogisk rækkevidde, og jeg gider ikke at bruge tid på dig mere.

Hvis du stopper med usagligt at nedgøre andre selskaber, så stopper jeg med at kommentere på det du skriver.
Reply With Quote
  #20  
Gammel 24-01-2014, 22:07
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
[QUOTE=Peter508;44814]Se Ralf hvad jeg siger og hvem jeg siger det om, det styrer jeg og kun jeg.

Du er ikke i en position, hvor du kan dikterer hverken det ene eller det andet, så lad bare være med at prøve.

QUOTE]



peder---og ILM!

mærkligt pederbrockeleinchen havd snaker du nu om -- igen ?? jeg forstå desv, igen kun BLABLA BROCKBROCK DUMDUMondirøv

Sidst redigeret af Manorwar; 24-01-2014 kl. 22:13.
Reply With Quote
Svar

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 111,349
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Sobotaneach
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 18:06.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden