Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Drev og propeller

Drev og propeller Spørgsmål vedr. propeller og drev - mekaniske spørgsmål om drev henviser vi til forumet om mekaniske udfordringer

» Online brugere: 312
6 medlemmer og 306 gæster
bkFluog, GonzalesLog, Killianves, MilokClavits, StevenNic, Thomasmum
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #41  
Gammel 26-07-2010, 01:43
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
De har begge 100% positive karakter.. Da det er fra et land uden for Eu vil der komme told og moms på den pris du betaler for varen, så du skal regne mellem 30 og 50 % oven i det du betaler for varen...
Reply With Quote
  #42  
Gammel 26-07-2010, 07:30
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Topstykkerne er til en VORTEC motor - din motor er en GM. Der er forskellig indsugning på VORTEC og GM motorer.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #43  
Gammel 26-07-2010, 09:47
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Billeder: 32
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
Topstykkerne er til en VORTEC motor - din motor er en GM. Der er forskellig indsugning på VORTEC og GM motorer.
Den forstod jeg ikke helt. Jeg er med på at Vortec har anden indsugning end de ældre motorer. Mener at Vortec kom på markedet midt i 90'erne. Men er der ikke også Vortec-motorer fra GM?
Se evt. dette link: http://www.michiganmotorz.com/305ci-...ent-p-110.html
Reply With Quote
  #44  
Gammel 26-07-2010, 10:26
madzch madzch er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2010
Bopæl: Midtjylland
Indlæg: 119
nytdrev, topstykkerne har da samme støbe nummer og på mit ventil dæksel står der også vortec ? men ved self ikke om han har skiftet ventil dæksler til nogle andre
Reply With Quote
  #45  
Gammel 26-07-2010, 16:02
BrianL BrianL er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
Indlæg: 668
Hvad med den her: http://www.boatshop24.de/web/dk/werf...1&lastshow=100
Reply With Quote
  #46  
Gammel 29-07-2010, 15:30
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Billeder: 182
Hej Madzch,
og velkommen til Fenderen.
Jeg ville få fat i sælger inden på køber dig "fattig" i dele...
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
  #47  
Gammel 29-07-2010, 15:53
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Den motor på den Tyske side er virklig billig, den koster mindre end en 20 hp påhængsmotor ......

NB. Jeg har ikke set Passaten endnu hos sælgeren, men det kan skyldtes han er ude at rejse her i ferien....
Reply With Quote
  #48  
Gammel 29-07-2010, 17:34
madzch madzch er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2010
Bopæl: Midtjylland
Indlæg: 119
Okay Christian er super du gider og se efter det, ja tror han er ude at rejse da han ikke svare på tlf selvom jeg ringer fra fremmede nummere.
Reply With Quote
  #49  
Gammel 01-08-2010, 23:15
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hejsa Mads. Jeg har dårligt nyt angående sælgeren, han er ikke på ferie, og han viste godt motoren var færdig. Du telefon nummer du fik bliver der ikke svaret på... Han håber blot du løber træt i det og opgiver..

Han er lastbil chauffør og den ældste af 3 brødre.... Jeg mødte ham nede i indelukket i dag, jeg sad ved siden af ham ved nogle borde uden for grillen, hvor han pralede af til en ven at han havde solgt han´s båd til kr 72.000,- selvom den ikke nær var det værd, og han pralede af at han slukkede det nummer ned han gav til dig da han kørte derfra med pengene, han vidste godt det var et spørgmål om tid før du fandt ud af det og ringede... Motoren er formentlig frost sprængt... Den har været til salg temmelig længe..

Han vidste godt den gik nogenlunde normalt når den ikke fik gas, så han fik den kringlet sådan du ikke fik den fyret af....

Jeg kender ham ikke, og det var rent tilfældig jeg kom til at sidde ved bordet ved siden af det han sad ved, og jeg kunne ikke undgå at lytte til han´s pralen omkring salget af hans båd, og syntes at han´s historie med pris og det hele passede til det du har fortalt herinde, så jeg spurgte han kammerat om navnet, og det var ganske rigtigt det navn du har givet mig...

Han aner ikke jeg havde lyttet og aner ikke jeg nu fortæller det til dig og andre herinde på Fenderen, men sådanne klaphatter skal bare stoppes og advares imod...

Jeg syntes du skulle oplyse han´s navn herinde, jeg kan ikke så godt gøre det uden tilladelse fra dig, for det er jo dig der har nået i klemme hos ham...
Reply With Quote
  #50  
Gammel 02-08-2010, 08:54
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Utroligt at sælger kan være så iskold og kynisk.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #51  
Gammel 02-08-2010, 09:04
mpa mpa er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2009
Bopæl: midt jylland
Indlæg: 90
Billeder: 1
det

er bare ikke iorden at sådan en idiot skal slippe afsted med det, gør da noget
__________________
campion 580 chase
evinrude 250 ho
Reply With Quote
  #52  
Gammel 02-08-2010, 16:12
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg havde mere en svært ved at styre mig, men vidste også at jeg ville kunne skade Mads´s sag hvis jeg begyndte at blande mig.

Jeg kendte tilfældigvis den person sælger betroede sig til, så det var ingen sag at spørge om sælgerens navn da jeg så mit snit til det uden at vække mistanke.

Sælger ejer ifølge min bekendte et hus med friværdi, og er derfor sårbar i en retsag, så mon ikke Mads kan opnå et frivilligt forlig uden at skulle ty til at gå den vej...

Nu er der vidner på pga. hans praleri...

Min bekendte vil ikke vidne direkete mod sælger da de er venner, men vedstår jeg sad ved siden af og overhørte samtalen, og jeg stiller gerne op som evt. vidne.....

Jeg vil gøre mit til at sådanne idioter ikke bare slipper afsted med deres svindel....
Reply With Quote
Svar

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 111,335
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, MilokClavits
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:57.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden