Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Generelle spørgsmål

Generelle spørgsmål Fyr løs

» Online brugere: 546
1 medlemmer og 545 gæster
Phillipgisse
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 12-09-2011, 18:51
megelundo megelundo er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2011
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 217
Billeder: 5
Duelighedsbevis - ledige pladser i Silkeborg

Hej,

Jeg er her til aften blevet kontaktet af min underviser til duelighedsbevis. Jeg skulle være startet på mit duelighedsbevis nu på torsdag. Men pga. for få tilmeldinger så er det nu udskudt mindst én uge i håb om at der er flere der melder sig på holdet. Der mangler 2 tilmeldinger for at holdet starter. Så hvis der er nogen der kunne være interesseret i at deltage i sådan et kursus er der stadig mulighed for at komme med på holdet. Det kører hver torsdag fra 19.00 til 21.45.

Mere INFO kan ses her: http://www.aof.dk/kurser/Friluftsliv...ation/2621165/
Reply With Quote
  #2  
Gammel 14-09-2011, 20:44
MortenBP MortenBP er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2011
Bopæl: DK
Indlæg: 227
Citér:
Originally Posted by megelundo Se indlæg
Hej,

Jeg er her til aften blevet kontaktet af min underviser til duelighedsbevis. Jeg skulle være startet på mit duelighedsbevis nu på torsdag. Men pga. for få tilmeldinger så er det nu udskudt mindst én uge i håb om at der er flere der melder sig på holdet. Der mangler 2 tilmeldinger for at holdet starter. Så hvis der er nogen der kunne være interesseret i at deltage i sådan et kursus er der stadig mulighed for at komme med på holdet. Det kører hver torsdag fra 19.00 til 21.45.

Mere INFO kan ses her: http://www.aof.dk/kurser/Friluftsliv...ation/2621165/
Jeg har faktisk overvejet at skulle have et duelighedsbevis. Når nu Speedbådskørekortet tæller for den praktiske del, så var det jo lige ud ad landevejen med duelighedsbeviset. Men så opdagede jeg, at jeg skal bruge en aften hver uge, i tæt på et halvt år, og så tænkte jeg "hvad pokker skal jeg egentlig bruge det til?"

Hvad mener folk herinde? Er det spild af tid, eller bliver man en bedre sejler? Hvad lærer man, udover lanterneføring, signaler, sømærker, navigation(hvis GPS skulle svigte) og knob?

Undskyld, - det er måske ikke lige det som egentlig er hensigten med denne tråd, - men lad os få lidt pros and cons, - så ku det være holdt bliver fyldt op ;-)
Reply With Quote
  #3  
Gammel 19-09-2011, 18:58
megelundo megelundo er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2011
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 217
Billeder: 5
Hej igen,

Har nu fået besked om at holdet starter på torsdag kl. 19.00. Men der er stadig ledige pladser hvis det skulle have interesse.
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,574
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, kristymc1
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 05:20.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden