Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Markedet > Salg > Salg af båd

» Online brugere: 578
4 medlemmer og 574 gæster
aligner_aeKa, Anthonylot, Phillipgisse, TommyMag
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #1  
Gammel 16-12-2010, 14:24
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Coronet 24 Midi

Har lige set denne Coronet til salg på DBA, måske den kunne være intressant for nogle af brugerne herinde der sværger til netop klassiske Coronet både....

http://www.dba.dk/coronet-24-midi-mo...d/id-70442115/
Reply With Quote
  #2  
Gammel 16-12-2010, 14:33
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Hvis det sælger skriver er rigtigt, så er prisen ikke helt skæv.

2 x AQ130 sammen 280´er drev er ingen dårlig cocktail, men alligevel har det efterhånden en del år på bagen.

Til den pris er der plads til at gøre båden fin og sejlklar.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #3  
Gammel 16-12-2010, 14:37
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg må desværre indrømme at den bare ligner en gammel, meget brugt plimsoller i mine øjne, men jeg har personligt heller ikke hverken evnerne, lysten, tiden eller pladsen til at give mig i kast med sådan en opgave . . .
Reply With Quote
  #4  
Gammel 16-12-2010, 14:42
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Chribs Se indlæg
Jeg må desværre indrømme at den bare ligner en gammel, meget brugt plimsoller i mine øjne, men jeg har personligt heller ikke hverken evnerne, lysten, tiden eller pladsen til at give mig i kast med sådan en opgave . . .
Båden ser måske ud som forventet, når alderen er 25+ og selvfølgelig må der påregnes omkostninger i større eller mindre målestok til båden.

Sådan er det jo også med gamle biler med samme alder som både.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #5  
Gammel 16-12-2010, 15:28
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
alderen taget i betragtning så ser den meget godt ud. coronet bådene er lidt skrabet indvendig i forhold til nyerere både, men sådan var bådene jo dengang. Min egen båd er fra 1973 og er lige så skrabet.
pladsmæssigt er der mere plads i en 24 fods båd af nyere dato end i de gamle.
Coronet bådene blev indvendig bygget op i træ hvor man i nyere både mest ser hvid glasfiber, som i mine øjne er kold, men de er da heldigvis begyndt at bruge træ i opbygningen igen.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
  #6  
Gammel 16-12-2010, 16:20
Clasg's Avatar
Clasg Clasg er offline
Bogholder, kontoret for sund fornuft
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
Billeder: 42
"2 år gammel kalesche kan evt. tilkøbes"

Ja så er jeg stået af.
Man sælger da en båd med det udstyr der hører til !

Tænkte lige på det morsomme indlæg fra en anden tråd med landmanden, der solgte en ko med "ekstraudstyr", på samme måde som man solgte Mercedes'er.
__________________
Båd: pt. ingen
Tidligere både:
Sea Ray Sundancer 275
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Reply With Quote
  #7  
Gammel 16-12-2010, 16:39
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Billeder: 32
Citér:
Originally Posted by Clasg Se indlæg
"2 år gammel kalesche kan evt. tilkøbes"

Ja så er jeg stået af.
Man sælger da en båd med det udstyr der hører til !

Tænkte lige på det morsomme indlæg fra en anden tråd med landmanden, der solgte en ko med "ekstraudstyr", på samme måde som man solgte Mercedes'er.
Ja, den holder ikke rigtigt. Den med kalechen.

Ellers tror jeg med Coronet og andre veteranbåde at man skal kunne se skønheden. Kan man ikke det, må de være hamrende uinteressante.

Kunne være sjovt med en afstemning. Hvor mange kunne godt tænke sig en gammel Coronet?
__________________
Sea Ray 220 Sundancer
Mercruiser 5.0 MPI 260HK
Alpha One gen. II
Reply With Quote
  #8  
Gammel 16-12-2010, 18:11
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Ulman Se indlæg
Ja, den holder ikke rigtigt. Den med kalechen.

Ellers tror jeg med Coronet og andre veteranbåde at man skal kunne se skønheden. Kan man ikke det, må de være hamrende uinteressante.

Kunne være sjovt med en afstemning. Hvor mange kunne godt tænke sig en gammel Coronet?
Coronet kan vel ligestilles med veteranbiler - der skal være en passion for dem ellers holder det ikke. Gad vide, hvor mange førstegangs køber, der vælger en Coronet ?
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #9  
Gammel 16-12-2010, 22:07
Horizonblue's Avatar
Horizonblue Horizonblue er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
Billeder: 31
Man skal have passion for ældre både, ellers er de for de fleste personer uinteressant. Man kan ikke komme ud over at de er spartansk indrettet og ergonomien ikke er den bedste. Førstegangskøbere, som blot vil ud at sejle, vælger noget der er nyere, med mindre man kan få en ældre båd til god pris. (og det kan man i disse dage)

Ofte kan de personer, som så køber en ældre båd som første båd, løbe ind i store problemer, fordi båden har den oprindelige saltvandskølede motor, eller en motor som måske "kun" er 20 år gammel. Ledningsnettet i båden er som regel også det samme gamle. Disse både kan være en evig kamp at holde i gang, fordi den ene fejl afløser den anden, og der bliver kun lavet lappeløsninger, fordi ejeren ikke selv har tjek på at lave det ordentligt, eller ikke råd til at få den lavet ved en mekaniker.

En ældre båd (omkring 30 år) skal virkelig være velholdt og have sejlet i ferskvand hele livet, højest 2 måneder om året, før man kan satse på, at man blot kan tage den i brug fra dag et og sejle en hel sæson i DK, uden problemer.

Hvis jeg ikke var begyndt at totalrenovere min 1976 Draco 2500 Flyfish, er jeg ret sikker på at den ville have sejlet rundt som et slidt, problemfyldt gammelt vrag, der måtte humpe i havn på een motor, de fleste gange. Shit mand noget rod der var i ledningsnettet nede i motorrummet, kronmuffer og hvad har vi ellers.

For mig er der kun en rigtig vej, når en ældre båd ser lidt slidt ud i kanten. Skil hele gøje-møget fra hinanden og start forfra, ellers kan det blive een lang kamp for at holde den i gang. Jeg har snart mange gange set ældre både, der ustandseligt har været problemer med.

Men en totalrenovering kræver både tid, tålmodighed, håndværksmæssige evner (og penge). Og i den sidste ende kan det ikke betale sig, økonomisk, med mindre man får båden for 1 kr.

Det er formentlig det der gør sig gældende på markedet i dag. Jeg synes at ældre både kan være til salg i evigheder, selv til lave priser. For 5-6 år siden kunne man ikke finde en Coronet 24 Midi til under 100.000. Og dengang var den jo også gammel.

Jeg spekulerede selv på at købe en 24 Midi dengang, men synes at de var alt for dyre, standen taget i betragtning. Jeg havde tænkt på at bygge den en del om, forlænge taget en smule, flytte styrepulten helt hen til forruden osv. Når man skulle lave så meget om som jeg ville, måtte den ikke koste mere end 50.000 og det var utænkeligt at finde en til, dengang. Linierne er ikke helt værst på den. Forruden hælder meget bagover, det gør den mere sporty at se på. På mange ældre både står forruden meget oprejst og det ser knap så racer-agtigt ud.

Men jeg turde ikke kaste mig ud i projektet, de fleste Coronet entusiaster vil jo mene at det er at ødelægge båden. Og når den så samtidig var alt for dyr i indkøb, var det på daværende tidspunkt et galt projekt.
__________________
"If you can't fix it, don't break it"

The Fleet:

Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev

Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev

Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev


Mvh Per G
Reply With Quote
  #10  
Gammel 16-12-2010, 23:02
Bloody Mary's Avatar
Bloody Mary Bloody Mary er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2010
Bopæl: Frederikssund
Indlæg: 82
Billeder: 5
førstegangscoronet..

Den her båd ser da fin ud til prisen, man skal bare ikke være blåøjet og tro det bare er at dreje nøglerne og lægge fra land, der skal nok liige synges en sang på den her før den spiller bare nogenlunde.. Og kaleschen passer nok ikke på ret mange andre både, såå???
Og man bliver nok lidt skuffet over ydelsen på de 2 motorer, jeg har en mindre og lettere båd med samme motor/drevpakke, og er ikke imponeret, bliver det muligvis til næste sæson, efter motorgennemgang og lettere trim.. Og B20ere kan lide benzin!
Den ville være betydelig mere økonomisk med en stor v8er og mere frisk..

Jeg har som første båd købt en coronet 21dc fra 1973.. Og er igang med renovering af elsystem, brændstofsystem, træværk, kalesche osv. osv.. Sammenligningen med veteranbil er ikke helt ved siden af.

Når det er sagt, så er Coronetbådene næsten uden undtagelse, efter min mening, nogen af de smukkeste motorbåde der er lavet, de har et rigtig fint "sving" i skrogformen og overbygningerne er godt proportionerede.. Og de sejler godt, også i forhold til nyere både...
Reply With Quote
  #11  
Gammel 17-12-2010, 19:52
32OF's Avatar
32OF 32OF er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Fredrikssund
Indlæg: 12
Billeder: 21
Jeg vil da gerne blande mig i denne debat Ang, Coronet. Man kan starte med at stille sig selv spørgsmålet, hvorfor bliver der næsten kun sejlet i Coronet og draco på Grønland...? Svar= Der er ingen engelske eller amrikanske både som kan holde til de vejr forhold. Der tænker jeg på de søer som bådene bliver udsat for, i hårdt vejr. Se bygge måden på de nye både, de er kolde og total sjæle forladt, intet håndværk, kun støbeforme mm. Det skal da ikke være nogen hemlighed at jeg har sejlet coronet i 20 år,Men har da også prøvet at sejle ander båd typer. Jeg har ALDRIG prøvet en som kan måle sig med Coronet.

Mange hilsner
Jørgen
Stifter af Coronet Club Danmark
Reply With Quote
  #12  
Gammel 18-12-2010, 00:34
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by 32OF Se indlæg
Jeg vil da gerne blande mig i denne debat Ang, Coronet. Man kan starte med at stille sig selv spørgsmålet, hvorfor bliver der næsten kun sejlet i Coronet og draco på Grønland...? Svar= Der er ingen engelske eller amrikanske både som kan holde til de vejr forhold. Der tænker jeg på de søer som bådene bliver udsat for, i hårdt vejr. Se bygge måden på de nye både, de er kolde og total sjæle forladt, intet håndværk, kun støbeforme mm. Det skal da ikke være nogen hemlighed at jeg har sejlet coronet i 20 år,Men har da også prøvet at sejle ander båd typer. Jeg har ALDRIG prøvet en som kan måle sig med Coronet.

Mange hilsner
Jørgen
Stifter af Coronet Club Danmark
Om ikke andet, så beviser din private båd at du putter din penge hvor din mund er ...

Jeg ved intet om de ældre både, jeg er heller ikke nogen særlig god håndværker,og selvom jeg kan reparere det meste til husbehov, vil jeg aldrig kunne sætte en sådan båd istand som feks. Alberg og Horizon blue samt mange andre herinde kan, derfor er stort set alle ældre både en fedt for mig, derimod kan jeg godt se skønheden og håndværket i feks. mahogni speedbåde, men derfra og så til at eje en og skulle holde den vedlige, nej tak....
Reply With Quote
  #13  
Gammel 18-12-2010, 06:57
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by 32OF Se indlæg
Jeg vil da gerne blande mig i denne debat Ang, Coronet. Man kan starte med at stille sig selv spørgsmålet, hvorfor bliver der næsten kun sejlet i Coronet og draco på Grønland...? Svar= Der er ingen engelske eller amrikanske både som kan holde til de vejr forhold. Der tænker jeg på de søer som bådene bliver udsat for, i hårdt vejr. Se bygge måden på de nye både, de er kolde og total sjæle forladt, intet håndværk, kun støbeforme mm. Det skal da ikke være nogen hemlighed at jeg har sejlet coronet i 20 år,Men har da også prøvet at sejle ander båd typer. Jeg har ALDRIG prøvet en som kan måle sig med Coronet.

Mange hilsner
Jørgen
Stifter af Coronet Club Danmark
Uden at have undersøgt det nærmere, så tror jeg at antallet af Coronet og Draco både på Grønland er i mindretal - har du en kilde til dine oplysninger ?

Jeg kan se ud fra de kunder som jeg har på Grønland, at der sejles i større cruisere som Sea Ray, WellCraft, Monteray, Four Winns, og specielt PilotHouse både der anvendes til fiskeri.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #14  
Gammel 18-12-2010, 08:52
Horizonblue's Avatar
Horizonblue Horizonblue er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
Billeder: 31
Jeg har ikke lige noget tal på hvor mange Draco og Coronet'er der er i Grønland, men kender en som importerer Draco deroppe. Det er selvfølgelig ikke sådan at han importerer 20 både om måneden, men der er røget nogle stykker derop. Flere har også solgt deres Draco til Grønland, eller blevet kontaktet af Grønlændere for at høre om de vil sende den derop.

Et sted i mig gør det lidt ondt at de gamle både ryger derop, for de slipper ikke levende derfra. Grønlænderne er hårde ved deres ting. Bådene bliver ikke brugt som pusse-nusse objekter som hernede, den er et arbejdsredskab. Dagens fangst, sæler, rådyr osv bliver slæbt ombord. Har set flere billeder af Draco og Coronet'er på land i Grønland, som var direkte mishandlede.

En kammerat er ved at renovere en Coronet 21 DC som har været på Grønland. Jeg var med til at skille den ad, da han fik den hjem. Hold da op hvor var den molestreret.

På et tidspunkt må der være et marked for at importere renoveringsobjekter fra Grønland, men det er nok kun undertegnede der er gal nok til at gå i gang med at sætte de vrag i stand.........
__________________
"If you can't fix it, don't break it"

The Fleet:

Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev

Draco 2500 Flyfish http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev

Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev


Mvh Per G
Reply With Quote
  #15  
Gammel 18-12-2010, 09:38
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Billeder: 32
Citér:
Originally Posted by Horizonblue Se indlæg
På et tidspunkt må der være et marked for at importere renoveringsobjekter fra Grønland, men det er nok kun undertegnede der er gal nok til at gå i gang med at sætte de vrag i stand.........
Hvis jeg havde evnerne ville jeg også godt bruge tiden på at sætte sådan en i stand. Det må være konge-fritidsbeskæftigelse.

Hvis man har det sådan at ens fritid er gratis og at det meste af renoveringen er ren hobby, kan man godt bøje den til at selve renoveringen ikke koster noget. Nye dimser koster jo selvfølgelig, men det er jo ren hobby og alternativet til at gå en tur i biffen - næsten :-)
MEN, båden skal jo motoriseres. Og hvad koster en motor til eks. en 21 DC. Ca. 100.000,- kr.? Dvs. selv om man laver det hele selv skal der bonges alvorligt ud og så skal man næsten have fået båden gratis. Med mindre man selvfølgelig selv kan totalrenovere en motor og at man også har fået den gratis.
__________________
Sea Ray 220 Sundancer
Mercruiser 5.0 MPI 260HK
Alpha One gen. II
Reply With Quote
  #16  
Gammel 18-12-2010, 11:44
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
Billeder: 74
Man skal ikke kun se på økonomien når man begynder på et renoverings projekt, med mindre man kun gør det som ren forretning.
fritidsinteresser og hobby koster da lidt gryn.
da jeg købte min gamle båd for 13 år siden, gjorde jeg det med det for øje at så har jeg noget at bruge fritiden på. Jeg har dog valgt at lave løbende renoveringer så der er noget hver vinter, hvis jeg gider
Da maskinen og drev skulle skiftes, hørte jeg fra mange at det kunne aldrig gå med en ny maskine i en båd med den alder
Konen og jeg var enige om at det er den båd vi vil beholde de næste måske 10 år eller mere, da den til fulde dækker vores behov.
At bruge 60-70 kg på en ny maskine til den gamle båd, pengene vil jeg aldrig kunne holde hjemme hvis jeg sælger, men jeg sælger ikke. Kan jeg om 10 år få det samme som jeg gav for båden er det fint, og så har min fritidsinteresse / hobby kostet de penge over 10 år og de er da billig + jeg har ikke det bøvl som en gl. motor kan give.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
  #17  
Gammel 18-12-2010, 23:17
Bloody Mary's Avatar
Bloody Mary Bloody Mary er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2010
Bopæl: Frederikssund
Indlæg: 82
Billeder: 5
Det er lige brænde til bålet under min drøm om at sejle i 21'eren til Færøerne, min kone tror ikke på at den kan, og jeg mener bare det er et spørgsmål om at have benzin nok med...
Herregud, det er jo bare til bergen, små 300sømil vest, tanke i Lerwick på shetlandsøerne, og så 300 sømil videre til Thorshavn.
One day... one fine day, gør jeg det!!.....
Reply With Quote
  #18  
Gammel 19-12-2010, 02:32
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Bloody Mary Se indlæg
Det er lige brænde til bålet under min drøm om at sejle i 21'eren til Færøerne, min kone tror ikke på at den kan, og jeg mener bare det er et spørgsmål om at have benzin nok med...
Herregud, det er jo bare til bergen, små 300sømil vest, tanke i Lerwick på shetlandsøerne, og så 300 sømil videre til Thorshavn.
One day... one fine day, gør jeg det!!.....
Den tur har en bådejer fra Hornbæk gjort, og det var en dramatisk tur over Nordatlanten.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #19  
Gammel 19-12-2010, 09:49
32OF's Avatar
32OF 32OF er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Fredrikssund
Indlæg: 12
Billeder: 21
Hej Nyt drev

Selvfølge har kilder som har fortalt mig det. Coronet Club Danmark, har medlemmer på grønland, og så har vi nogle medlemmer som er flyttet her ned til Danmark, og de siger alle at det eneste som dur er Draco eller Coronet. Grunden til de har den mening er at de er bygget så solidt og at skrog tykkelsen er en vigtig del "Sikkerhed"
Alle Coronet både har støbte bundstokke, 2 på langs og så for ca, for vær halvanden meter. En båd som også er et hit på Grønland er Taga, også Pga
skrov tykkelsen og ligeledes med støbte bundstokke som Coronet.

Mange hilsner
Jørgen
Reply With Quote
  #20  
Gammel 20-12-2010, 07:49
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by 32OF Se indlæg
Hej Nyt drev

Selvfølge har kilder som har fortalt mig det. Coronet Club Danmark, har medlemmer på grønland, og så har vi nogle medlemmer som er flyttet her ned til Danmark, og de siger alle at det eneste som dur er Draco eller Coronet. Grunden til de har den mening er at de er bygget så solidt og at skrog tykkelsen er en vigtig del "Sikkerhed"
Alle Coronet både har støbte bundstokke, 2 på langs og så for ca, for vær halvanden meter. En båd som også er et hit på Grønland er Taga, også Pga
skrov tykkelsen og ligeledes med støbte bundstokke som Coronet.

Mange hilsner
Jørgen
Jamen, jeg bestrider jo heller ikke faktum..

Der er ingen tvivl om, at Coronet og Draco bådene er solidt bygget og var sammenlignet med deres konkurrenter flere længder foran både design og kvalitetsmæssigt.

De mere moderne både i samme størrelse som Coronet er jo udviklet til et helt andet marked, og ikke mindst prisgruppe - netop derfor er der sparet på mange detaljer som f.eks. bundstokke og skrogtykkelse. De mindre amerikanske daycruisere er vel udviklet primært til brug på store amerikanske søer og mindre farvande som vi bl.a har i DK - her er ikke tænkt på både, der skal sejle under ekstreme vind- og vejrforhold og med mange sejltimer i løbet af hver sæson.

Det er kun glædeligt at der findes entusiaster indenfor Coronet og Draco bådene, som ynder at holde liv i kludene og bevare de flotte både.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
Svar


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 114,522
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, aligner_aeKa
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:58.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden