Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Forsikring

Forsikring Spørgsmål vedr. forsikring mm. stilles her.

» Online brugere: 335
6 medlemmer og 329 gæster
GamalQuees, Gioressluse, Karmoktib, Oelkpleseevax, StevenNic, Thomasmum
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Svar
 
Emne værktøjer Visning af emner
  #21  
Gammel 24-01-2014, 23:38
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
her en sidste komentar til pederbrockeleinchen
http://youtu.be/c9GU4P-1AWI
Reply With Quote
  #22  
Gammel 25-01-2014, 11:23
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Som sagt udenfor pædagogisk rækkevidde....

But for the record...jeg skrev dig og din virksomhed fordi at 90% af indlæg på nettet omhandlende din virksomhed, går på dig og din person.

Og nej de mange historier der florerer omkring dig på nettet, er ikke gamle historier, og når du nu så gerne vil vise os alle de spændende nyheder fra branchen.

Så fortæl om den seneste på Trustpilot der blev lagt op for 3 dage siden.

Eller om alle de indlæg fra forskellige små båds klubber.

Fortæl hvorfor så mange beretter at du ikke svare tilbage, og når du gør det, er det arrogant og afvisende.

Fortæl hvorfor så mange beretter at de er nødt til at kontakte det tyske hovedkontor, for at komme videre med deres sager.

I bund og grund er jeg ligeglad, men at skyde med sten når man bor i så stort et glashus, det er virkelig bare dumt.
Reply With Quote
  #23  
Gammel 25-01-2014, 12:03
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
anonyme anmeldeser med falske profiler på trust pilot og andre steder på nettet giver jeg ikke noget for
-jeg regne med at konkurenter, idioter med ond i røv eller sure eks kærster opretter falske profiler som poster falske mails...og som du selv skriver her pederbrockeleinchen :at i dagens elektroniske verden er det ikke svært at finde negative historier om langt størsteparten af virksomheder i DK.

- i den senstete enlag på TP skriver anmeldern

-Man er forsikret i det tyske selskab Allianz
og ved skader kan der ikke skrives på dansk.


Hvad for en nonsense-- anmeldern skal først få sine fakts rigtigt -vi bruger pt. kun Mannheimer, Gothaer ,Generali og AXA som kasko forsikringsselskaber og skadesbehandling/anmeldese forgå normalt i alle sager først via min kontor - på dansk. dlof--f

men peder brockeleinchen ALLE selskaber har dårlige anbefalinger på trustpilot- prøv lige at søge på ek.s danmarks største forsikring TRYG på trustpilot ..
http://www.trustpilot.dk/review/www.tryg.dk

her fakts -efter stormen bodil har vi haft 13 sunkene /væltete/brandte totalskadete både , og flere 100 deleskader ,sejl ,kalæshe ,skrogskader) ,ALLE kunder blivet behandlet korrekt, på dansk og har fåed rigtigt hurtig hjelp fra mig og vores bjergningsteams , vores dygtigte taxator som har opgørt skader 24/7 i ugevis -uden en enkelt fridag og vi har udbetalt mangen millioner i erstatning allerede i de første 2 mdr efter bodil ..en god resultat jeg /vi er meget stolt på...

...pt. har jeg kun 1 enkelt klage ud af flere hunderte skadesager , den klage omhandler en tyveri sag hvor kunden mangler at sende/skaffe dokumentation for de mange stjålene ting han angiver i sin skadesanmeldese ,
ingen dokumentation (faktura ,garantibeviser,billeder -mm) ingen erstatning ,so forgå der med alle selskaber, grundet er den høje antal af forsøg på forsikringssvindel som er desv. blived folkesport .
har kunden sine dokumentation i orden so udbetaler vi uden problem fuld erstatning efter forsikringsbetingelserne .

Sidst redigeret af Manorwar; 25-01-2014 kl. 13:23.
Reply With Quote
  #24  
Gammel 25-01-2014, 12:29
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tak Ralph, dette var så det første saglige indlæg fra din side, ja altså udover at du kalder mig øgenavne, men den leg kan jeg da såmænd også, såfremt du insisterer på at lege den leg.

Min pointe er IKKE at det ene selskab er bedre end det andet, min pointe er ( som tidligere skrevet ) at der vil være sager i alle selskaber, og at det nok meget svært kan undgåes.

Og lige netop af den årsag skal man passe på med, at skyde med sten efter andre selskaber, for der kan altid findes snavs om ens eget selskab, og det var og er min eneste agenda/pointe med dette.

Og hvis dit produkt er så godt som du konstant påpeger, så burde det være nok at påpege dine egne fortræffeligheder, i stedet for kontinuerligt at påpege andres ( i dine øjne ) fejl.
Reply With Quote
  #25  
Gammel 25-01-2014, 21:12
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
...pt. har jeg kun 1 enkelt klage ud af flere hunderte
Ha ha, og det er en klage fra Strib Swingerklub fordi du ikke har betalt
"Med-Lems-Skab" i perioden fra 1983 - 2012.......
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
  #26  
Gammel 25-01-2014, 21:31
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Rolf T Se indlæg
Ha ha, og det er en klage fra Strib Swingerklub fordi du ikke har betalt
"Med-Lems-Skab" i perioden fra 1983 - 2012.......
GG**** husk nu at hente din kone fra strib- hun er fyld op ..
Reply With Quote
  #27  
Gammel 26-01-2014, 00:09
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Billeder: 20
Citér:
Originally Posted by Manorwar Se indlæg
GG**** husk nu at hente din kone fra strib- hun er fyld op ..
Behold hende endelig - jeg er på dating.dk.....
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
Svar

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

» Statistikker
Medlemmer: 111,341
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Gioressluse
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:24.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden