Four Winns 195 Sundowner [Arkiv] - Fenderen.dk

PDA

View Full Version : Four Winns 195 Sundowner

Miss Mancini
13-09-2008, 08:09
Her er så vist min båd der er en Four Winns 195 Sundowner fra 1992.
Motoren er en 4.3 liters V6 OMC Cobra.

Jeg købte båden af et dødsbo i Sverige i august 2004. Siden jeg købte båden, har jeg udskiftet/repareret drevet 2 gange, ny benzinpumpe, ny tændspole, ny generator, ny stelforbindelse fra batteri til motor, ny dørk i TreadMaster, nye dækplader agter, nyt musikanlæg, ny blower og ny propel med 4 blade i aluminium. Båden bliver opbevaret på en Variant 2000BB dobb. aksel trailer, der også har fået skiftet mange dele efterhånden i form af bremsebakker, bremsekabler, hjullejer, lygter og ledningsnet. Det tager hårdt på traileren at blive "dyppet" i saltvand. Båden har altid været en trailerbåd men er alligevel bundmalet, hvis nu jeg fandt en billig havneplads i løbet af sæsonen...:)

ENN
13-09-2008, 10:23
Jeg har været pasager på den viste båd og kan kun sige at jeg aldrig har fattet hvor Rolf får energien til at vedligeholde den så perfekt - der er intet at sætte en finger på alt er pudset/rengjort/støvsuget osv til perfektion:)

Miss Mancini
13-09-2008, 10:49
Jeg har været pasager på den viste båd og kan kun sige at jeg aldrig har fattet hvor Rolf får energien til at vedligeholde den så perfekt - der er intet at sætte en finger på alt er pudset/rengjort/støvsuget osv til perfektion:)

Det er faktisk ENN der er med som passager i båden på det ene billede. Billedet er taget i september 2007 i Isefjorden.

Lars T
15-09-2008, 09:53
Røde både er bare federe ;)

Casper T
15-09-2008, 09:55
når man så er vokset fra røde både og føler sig moden til køber man en hvid med sorte striberåilesmiley

Anders kr
10-10-2008, 19:05
Og så der efter går man over til retro og køber en i cream farvet DDriver