| 

| » Online brugere: 372 |  
| 0 medlemmer og 372 gæster |  
		| No Medlemmer online |  
		| Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45. |  | 

| 

| Sarah Louise | 30-06-2009 10:43 |  
 Så fik jeg vist båd!
 Hej alle, 
Så er den her baby min: http://www.boatshop24.dk/web/dk/haen...showid=2080281 
Vi forhandlede om prisen, men han ville ikke langt ned så fik 3000 kr nedslag og en ny trailer med garanti oveni.  
Båden har kun sejlet i ferskvand og er i excellent condition. Hvad siger i, virker det fair?

Mange hilsner 
Sarah |  

| 

| Miss Mancini | 30-06-2009 11:23 |  
 Jo, det virker da som en god handel. |  

| 
 Det ligner en ny båd og så har den kun sejlet i ferskvand +tror du har gjort en go handel
 TILLYKKE med den.  :D
 |  

| 

| Sarah Louise | 30-06-2009 12:04 |  
 TAK!! Glæder mig som en sindssyg til at hente den:-) |  

| 

Citér: 

| 

Originally Posted by Sarah Louise
					(Indlæg 14850)
				 Hej alle, 
Så er den her baby min: http://www.boatshop24.dk/web/dk/haen...showid=2080281 
Vi forhandlede om prisen, men han ville ikke langt ned så fik 3000 kr nedslag og en ny trailer med garanti oveni.  
Båden har kun sejlet i ferskvand og er i excellent condition. Hvad siger i, virker det fair?

Mange hilsner 
Sarah
 |  Hjertlig tillykke, det lyder som er fair handel, når begge parten har givet sig og følt at fået mest muligt ud af det. 
Held og lykke med den |  

| 
 Tillykke med den - det var hurtig ekspedition fedt :):) Levemænd/kvinder er bare for cool ;)Har du set den eller har i bare aftalt pris, afhentning og forudsætninger via tlf/mail?
 Sørg nu for at få alle papirer med, på båd, trailer, motor osv..!
 tjek vores bådkøbsguide en gang til.
 Vi har også kontrakter på engelsk og tysk hvis det er - de kan sagtens bruges til jeres handel.. :)

Held og lykke og husk billeder :)
 |  

| 

| Sarah Louise | 30-06-2009 22:03 |  
 Tak, ja det var hurtig handel - men var slet ikke i tvivl og så er det bare derud af :-)
 Der er papirer på båd, motor (service) etc, så dem får jeg med. Båden leveres nyserviceret. Jeg har ikke set den endnu, men får tilsendt papirer i morgen jeg skal kigge igennem. Kommer jeg derned og lever den ikke op til hvad de har lovet, så er det om igen.. Men alt i alt lyder/ser den ud til at være i rigtig fornuftig stand - specielt med en motor der kun har gået 130 timer.

Jeg checker lige jeres kontrakter ud - så kan jeg sammenligne med hvad jeg får dernede fra :-) Og tager bådkøbsguiden med mig!!
 Firmaet hedder Scandinavische Bootsimport GmbH

Du kan tro jeg husker billeder - det er sq spændende det her og glæder mig til mange timer i selskab med min båd :)

Tak for alle de gode huskere/inputs/gode råd.. det er bare fedt!!! Håber jeg kan bidrage den anden vej, når jeg får samlet mig lidt motorbådserfaring - til gengæld ved jeg temmeligt meget om træskibe og vedligeholdelse/lakering :-P
 |  

| Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:57. |  |