|
- - regnvejr
( http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=1575)
regnvejr
Hvad fordriver i tiden med i dette regnvejr?
Jeg har poleret vandlinien af for snavs på båden - og læst en masse bøger
|
Regn??!
Er du i Sverige måske?! ;)
|
her i vestjylland har vi haft fin solskin hele dagen :D
jeg har lige tanket brændstof på båden og vandtanken er blevet tømt, så vi kan starte ferien med frisk vand. Skabet med nødreseverne ( div.dåser og nem mad)
er tjekket og efterfyldt. konen mente at der skulle støves af og støvsuges så jeg gik i maskinen, (for ikke at gå i vejen) og tjekkede at alt var vel, det fik jeg en halv time til at gå med, for jeg sad på agterdækket og nød en pils og det opdagede hun ikke :D.
nu venter vi bare på det bliver fredag så vi kan komme afsted.
|
Peter508 |
19-07-2009 22:23 |
Regn ????
Jeg har klippet hæk....:(
|
Ak og ve - så er det kun mig der sidder i sverige i regnvejr - man skulle være blevet hjemmelf-flg
|
Manorwar |
19-07-2009 22:54 |
regn fafavn?
ingen regn i middelfart..ENN du halvsvensker-check venligst først hjemmefronten.
vi har ikke noget til at gør med "regn"
men vi har haft lidt skyer og ølleer..-dlof--f
|
steffen m |
19-07-2009 23:11 |
ingen regn på nordfyn. jo der kom 5-10 dryp i formiddags mens jeg sleb på båden
|
Du er ikke alene ENN.
Der har været regn i Nordjylland.
Men jeg har rodet med båden indendørs i en hal, men med utæt tag så jeg har jogget rundt i en stor vandpyt og hørt på vandets rislen og været ude at pi... ca. 1600 gange.
|
Citér:
Originally Posted by Strøyer
(Indlæg 15458)
Du er ikke alene ENN.
Der har været regn i Nordjylland.
Men jeg har rodet med båden indendørs i en hal, men med utæt tag så jeg har jogget rundt i en stor vandpyt og hørt på vandets rislen og været ude at pi... ca. 1600 gange.
|
hvis du havde fået en kold pils eller 2 så var det blevet flere gange :D
|
lille tut |
20-07-2009 09:57 |
Bare rolig ENN du er ikke alene vi sidder i Tyskland ved main floden på 10døgn syntes godt nok vi har fået meget regn.
Temp er nogenlunde og vind har der ikke været noget af, tror også vejret hjemme har været bedre end her:(
|
Sarah Louise |
20-07-2009 10:00 |
Jeg har nået alt det jeg ikke har fået nået når solen skinner og jeg er på vandet..... :-)
|
nicolajjetrider |
20-07-2009 14:45 |
Lakere bil:) det 3 gang Transporteren skifter farve hehe:)
+ nye baghjulslejer.
+ Samle motor - Kawasaki 800Sx-R der havde bugget en plejlstang
|
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
(Indlæg 15468)
Lakere bil:) det 3 gang Transporteren skifter farve hehe:)
+ nye baghjulslejer.
+ Samle motor - Kawasaki 800Sx-R der havde bugget en plejlstang
|
He he.. Altid aktiv..! :) Plus husker vennen i jylland..! ;)
|
Skibsbyggeren. |
20-07-2009 15:09 |
Sidder her på båden og læser indlæg på "Fenderen" mens det pisseøseregner!Rainsmiley
Jeg kan se hallen med Strøyers båd fra mit agterdæk, men ingen Strøyer - jeg forstod ellers at båden skulle i vandet igen idag !?!
Nå.... han ringer nok, hvis han har brug for en hånd
|
Miss Mancini |
20-07-2009 17:23 |
Jeg har ryddet op på lageret i flere dage - det var efterhånden tiltrængt.
Der er ikke så meget aktivitet i butikken som kunne ønskes. Jeg tror de fleste bådejere er taget på ferie. Forhåbentlig kommer der mere salg efter ferien, for sæsonen kører på sidste 1/3 del.
Eneste lyspunkt er salget ifb. med vinterkonservering. Det må gerne blive lige så godt som sidste år.
Jeg har fået sejlet to ture i Dollarprinsessen - That´s all. I de sidste par uger, har vejret ikke været alt for godt i Hornbæk & Omegn. I søndags fik jeg en kold pilsner på Hornbæk Havn og nød stemningen. Det er sjældent at jeg har den mulighed.
Jeg håber at jeg dette år, kan sejle fra Hornbæk til Vordingborg tur/retur i Dollarprinsessen.
|
Det er da positivt at dollarprinsessen nu er blebet stabil med sit nye drev - kører drevet stadig som det skal?
|
nicolajjetrider |
20-07-2009 21:56 |
Citér:
Originally Posted by Mark B
(Indlæg 15470)
He he.. Altid aktiv..! :) Plus husker vennen i jylland..! ;)
|
Selvfølgelig, Os med røde både står sammen:) Gode venner glemmes aldrig:)
|
Jeg har kun været et smut i sverige i weekenden med regn hele tiden - kom hjem i går aftes - øv at jeg ikke har mere tid til ferie for nu kommer det gode vejr til Sverigesssurr
|
Sarah Louise |
21-07-2009 08:48 |
Efter som regnvejret ser ud til at fortsætte, vil jeg hive båden op og få vasket den godt og grundigt af i bunden - det ser ikke ud til jeg kan komme til at bundmale lige med det samme, men så må jeg jo prøve at sørge for skidtet ikke får sat sig for godt fast...
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:02. |
|