» Online brugere: 119 |
0 medlemmer og 119 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
ETC med eller uden ???
På en amerikansk hjemmeside omkring indenbordsmotor er jeg stødt på et valg jeg ikke er helt sikker på. Det er noget med ETC (noget katalysator??). Der står også noget om direktiver gældende fra 1/1-2010. Nogen der kender til det?
Se http://www.perfprotech.com/store/cat...ines,3327.aspx
|
Er katalysator i bådmotorer et lovkrav?
|
jeg blev lige nysgeriig, men kan ikke google noget konkret frem, hverken hos PPT's hjemmeside eller hos Mercruiser selv.
Måske er det den strenge californiske lov om emmisionsudledning der er på spil?
Edit:
Fandt dette link
|
Jeg mener ikke alle motorer glider lige godt igennem CE-godkendelsen. Måske kunne der være noget i den forbindelse.
Der er markant forskel på priserne på med/uden katalysator.
|
Citér:
Originally Posted by Ulman
(Indlæg 26149)
Jeg mener ikke alle motorer glider lige godt igennem CE-godkendelsen. Måske kunne der være noget i den forbindelse.
Der er markant forskel på priserne på med/uden katalysator.
|
Fik du læst det link jeg satte ind?
Her nævner Mercruiser specifikt Californien som årsag til at deres motorer er udstyret med katalysatorer.
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:56. |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
|
» Statistikker |
Medlemmer: 126,187
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
|
Velkommen til vores nyeste medlem, AspynAcef |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:56.