|
ChristianX |
13-01-2011 18:11 |
Forsikrings svindel kan ikke betale sig
Det var ihvertfald hvad en 58 årig mand har erfaret efter han er blevet anholdt, sigtet for at have bestilt en til at sætte ild i sin båd!
Se omtalte sag Her
|
Han lyder da som en rigtig hyggelig fætter .... NOT ....
|
..
det er da en skam og ødelægge en båd i den klasse..
|
Aj Aj Aj. Og så forstår man lidt af forsikringsselskabernes udfordringer.
|
lille tut |
13-01-2011 21:15 |
Hvis det er bestilt arbejde håber jeg han får en ordentligt tur i spjælet, det er jo ikke små pengesssurr
|
Manorwar |
14-01-2011 07:50 |
§ 181. Forvolder nogen ellers ildebrand på fremmed ejendom, straffes han med fængsel indtil 6 år.
Stk. 2. På samme måde straffes den, der med forsæt til at besvige brandforsikringen eller krænke panthaveres rettigheder eller med lignende retsstridigt forsæt forvolder ildebrand på egen ejendom eller på andens ejendom med ejerens samtykke.
Stk. 3. Straffen kan stige til fængsel i 10 år, hvis der foreligger særligt skærpende omstændigheder
|
Citér:
Originally Posted by Manorwar
(Indlæg 29671)
§ 181. Forvolder nogen ellers ildebrand på fremmed ejendom, straffes han med fængsel indtil 6 år.
Stk. 2. På samme måde straffes den, der med forsæt til at besvige brandforsikringen eller krænke panthaveres rettigheder eller med lignende retsstridigt forsæt forvolder ildebrand på egen ejendom eller på andens ejendom med ejerens samtykke.
Stk. 3. Straffen kan stige til fængsel i 10 år, hvis der foreligger særligt skærpende omstændigheder
|
Er det selskab du repræsenterer indblandet i nogle af de 4 skadede både ?
|
Manorwar |
15-01-2011 14:45 |
Citér:
Originally Posted by Chribs
(Indlæg 29694)
Er det selskab du repræsenterer indblandet i nogle af de 4 skadede både ?
|
jeg oplyser ikke fimaens aktuelle skadesager eller arbejt fra mine efterforsker .. ...jeg har tavlshedpligt
.-dlof--f-dlof--f-dlof--f
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:21. |
|