» Online brugere: 119 |
0 medlemmer og 119 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
cbjerring |
10-01-2012 19:27 |
Online turplanlægning...
Findes der en hjemmeside/online løsning hvor man kan hurtig få et overblik over en rute og afstand ?
Der er ikke tale om en afløsning for det levendesøkort. Jeg søger ikke noget jeg kan navigere efter, bare til et hurtig overklik over afstand når jeg sidder hjemme i stuen og kigger på nye turer...
MVH
Christoffer
|
lille tut |
10-01-2012 19:48 |
Google Earth den plejer jeg at bruge hjemme i sofaen når der skal laves en rute
|
1 Vedhæftelse(r)
Helt sikkert Google earth.
Vælg linealen i toppen af billedet, vælg så sti og sømil, og så er du klar til at detailplanlægge din næste ferie.
|
MortenBP |
11-01-2012 17:48 |
http://www.bikeroutetoaster.com er min favorit. Den er 100% browser baseret, og virker også på iPad, iPhone mm. Bare husk at fjerne fluebenet i "autorouting", ellers ter den sig som en rigtig landkrabbe :-)
|
1 Vedhæftelse(r)
Citér:
Originally Posted by Jli
(Indlæg 36885)
Helt sikkert Google earth.
Vælg linealen i toppen af billedet, vælg så sti og sømil, og så er du klar til at detailplanlægge din næste ferie.
|
Godt SÅ. Det virker ikke for mig, trykker jeg på linial kan jeg efterfølgende ikke trykke gem ?
Og hvordan kan jeg måle afstanden mellem 2 punkter ???
|
Citér:
Originally Posted by molboen
(Indlæg 36899)
Godt SÅ. Det virker ikke for mig, trykker jeg på linial kan jeg efterfølgende ikke trykke gem ?
|
når du har vinduet linial åbent skal du over på fanen STI.
hold markøren hvor du vil starte og klik. flyt markøren til næste punkt og klik igen osv...
|
Citér:
Originally Posted by molboen
(Indlæg 36899)
|
Du kunne jo komme på besøg til sommer :-)
http://fenderen.dk/gallery/files/1/5/6/molboen.gif
|
Citér:
Originally Posted by Ulman
(Indlæg 36902)
|
Din streg er alt for lang, den kommer rimeligt sikkert til at starte i kignæs i Jægerspris denne sommer, og besøg kunne da lyde hyggeligt
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:59. |
|