Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 356
1 medlemmer og 355 gæster
DemetriusK
Fleste brugere online var 4,491, 30-08-2025 at 08:45.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Bådrelaterede links (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Forskellige specs. Og diagrammer. (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=4167)

Strøyer 21-10-2012 03:18

Forskellige specs. Og diagrammer.
 

kjaerlarsen 21-10-2012 09:42

Som amerikanerne siger: There aren't no sustitute for cubes.
Slagvolumen er nødvendig for at få det nødvendige drejningsmoment, der er brug for i en båd.

Strøyer 21-10-2012 12:44

Jeps men hvis man kigger lidt i venstre side er der vildt mange artikler og manualer.

kjaerlarsen 21-10-2012 14:34

Har selv købt en del reservedele i deres webshop.
Men helt klart en mindre guldgrube med alle de artikler og spes.

megelundo 21-10-2012 14:50

Citér:

Originally Posted by kjaerlarsen (Indlæg 40899)
Som amerikanerne siger: There aren't no sustitute for cubes.
Slagvolumen er nødvendig for at få det nødvendige drejningsmoment, der er brug for i en båd.

Det er jo ikke uden grund at amerikanerne kalder en 4-cyl. motor for " a half engine" :-)

Albjerg 22-10-2012 12:28

Men hvis man så forestiller sig at jeg hev motoren ud af min Seat og smed i båden, ville jeg have 320 Nm og 140 hk, på de 4 cylindere og det er vel ikke helt skidt..??..


Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

» Statistikker
Medlemmer: 129,281
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, DemetriusK
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:02.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden