Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 163
0 medlemmer og 163 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Fenderen.dk

Fenderen.dk (http://www.fenderen.dk/forum/index.php)
-   Off topic (http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=60)
-   -   stormskader (http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=4626)

Manorwar 29-10-2013 16:20

stormskader

håber at i alle sammen har overståed orkanen og uden store problemer eller skader .. jeg har haft en travlt dag hos BAVARIA med pt . 6 sunkene og 2 brande både ,8 som er væltet og massevis af gelcoat, sejl, mast og klæsche skader,,troede ellers at jeg kan holde ferie ....:(

nicolajjetrider 30-10-2013 08:02

Ku sagtens forstille mig du har nok at se til med stormskader nu og sikke et bjergningsarbejde... ( men spændene ) :)

- Da stormen meldte sin ankomst et par dage inden pillede jeg pressening af båden så den var klar. Efter den er kommet på sin nye trailer står den klippestabilt så overhovedt ingen skader herfra :)

Fletcher14 30-10-2013 15:10

Der er nogle vilde billeder af bølger i lokale havne på nettet. Sikke nogle skader, der må være rundt omkring. Fletcher'en stod heldigvis på land og i læ. :)

Manorwar 30-10-2013 17:05

[QUOTE=nicolajjetrider;44333]Ku sagtens forstille mig du har nok at se til med stormskader nu og sikke et bjergningsarbejde... ( men spændene ) :)

QUOTE] ja min job er pt. bestemt ikke kædeligt forsikrings arbejde ,-dlof--f
vi skal og har hentet en masse både ...kalesche smeder har en kæmpe arbejde i vente ..:eek::eek::eek:

Miss Mancini 31-10-2013 21:26

Citér:

Originally Posted by Manorwar (Indlæg 44330)
håber at i alle sammen har overståed orkanen og uden store problemer eller skader .. jeg har haft en travlt dag hos BAVARIA med pt . 6 sunkene og 2 brande både ,8 som er væltet og massevis af gelcoat, sejl, mast og klæsche skader,,troede ellers at jeg kan holde ferie ....:(

Man kan vel konkludere, at du ikke tager skade af at arbejde.......- som jeg husker din "facon" er der rigeligt at tære på......:):)

Lad det "Konservative komfur" blive i garagen og tag cyklen, så kan du risikere, at ligne os andre strandløver med "6-pack" til sommer....:):)

Manorwar 05-11-2013 13:35

Citér:

Originally Posted by Rolf T (Indlæg 44352)
Man kan vel konkludere, at du ikke tager skade af at arbejde.......- som jeg husker din "facon" er der rigeligt at tære på......:):)

Lad det "Konservative komfur" blive i garagen og tag cyklen, så kan du risikere, at ligne os andre strandløver med "6-pack" til sommer....:):)

GG* strandløve brolfchen ?har du selv set dig i spejlet ?du ligner heller en palle piratøl end en six pack .... -dlof--f-dlof--f-dlof--f
NB. min facon fejler ikke noget , de menge få ekstra kg kommer at rassler ned efter min bypass operation i januar ,helt fra alene og uden training ....-dlof--f-dlof--f

Miss Mancini 05-11-2013 13:40

Citér:

Originally Posted by Manorwar (Indlæg 44387)
GG* strandløve brolfchen ?har du selv set dig i spejlet ?du ligner heller en palle piratøl end en six pack .... -dlof--f-dlof--f-dlof--f

Pølsetysker - zuruck nach der vaterland aber ganz Schnell.....:)

Manorwar 05-11-2013 14:45

Citér:

Originally Posted by Rolf T (Indlæg 44388)
Pølsetysker - zuruck nach der vaterland aber ganz Schnell.....:)

lige som min ex siger ... -dlof--f-dlof--f-dlof--f

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:44.