» Online brugere: 150 |
0 medlemmer og 150 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
- Motor
( http://www.fenderen.dk/forum/forumdisplay.php?f=26)
Miss Mancini |
18-10-2008 12:35 |
Mercruiser Sea Core system.
|
Fed nok video men amerikansk markedting er virkelig pinligt i mine øjne..!
|
Miss Mancini |
18-10-2008 14:51 |
Citér:
Originally Posted by Lars T
(Indlæg 2757)
Fed nok video men amerikansk markedting er virkelig pinligt i mine øjne..!
|
Helt enig, Lars T.
Det kunne sagtens gøres bedre.
|
lille tut |
18-10-2008 16:30 |
Hvad er det lige som er en nyhed i det han viser:confused:
|
Nyheder er Mercruiser SeaCore system, der inkorporere freskvandskøling og bedre beskyttelse mod korrosion i et. Noget som Volvo har haft på programmet i et stykke tid..:rolleyes:
|
Er der nogen som har set et Mercruiser drev i Seacore version i virkeligheden ? Er det en mat anodisering eller er det blankt på overfladen ?
|
lille tut |
18-10-2008 16:54 |
Citér:
(Indlæg 2764)
Nyheder er Mercruiser SeaCore system, der inkorporere freskvandskøling og bedre beskyttelse mod korrosion i et. Noget som Volvo har haft på programmet i et stykke tid..:rolleyes:
|
Det var det jeg mente:D
Og noget som har siddet på marine diesel i mange mange år, på nær det med du kan skylle drev og ellers ud mens den ligger i vandet
|
Citér:
(Indlæg 2764)
|
Volvo har nu promoveret deres kemiske "salt away" system længe og ikke fremhævet fv køling
Salt away systemet er et simpelt system hvor man pumper et kemikalie ind i motorens kølesystem hver gang man har sejlet med den - kemikaliet er dyrt og volvo tjener nok bedre på det system end på et professionelt 2 kreds kølingssystem
|
Miss Mancini |
23-10-2008 09:36 |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:30. |
|