|
- - Udfordringer.
( http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=879)
Miss Mancini |
17-01-2009 22:19 |
Udfordringer.
Kunne man ikke lave en afdeling der hedder "udfordringer" lidt á la BG... ????
F.eks. kunne man udfordre hinandens både og billeder, som der er lagt ind i profilen.
|
Uhhhh haaa - lige det med udfordringer tror jeg vi holder os langt fra.. ;)
Der er et stemmesystem i galleri-delen (når det en gang kommer op og køre) som vi vil bruge på forsøgsbasis men hvis det hele ender i "fed båd du får 5 giv en 5 retur", så deaktiveres funktionen ;)
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
(Indlæg 7230)
Uhhhh haaa - lige det med udfordringer tror jeg vi holder os langt fra.. ;)
Der er et stemmesystem i galleri-delen (når det en gang kommer op og køre) som vi vil bruge på forsøgsbasis men hvis det hele ender i "fed båd du får 5 giv en 5 retur", så deaktiveres funktionen ;)
|
HELT ENIG pchackkk
|
Årh lad være lars - jeg ville dælme gerne udfordre din båd -dlof--f
Funktionen er da skæg - men som Lars siger så skal galleridelen først op at køre - den virker ikke lige nu og derfor mangler vi billeder herinde - så galeridelen er top prioritet
|
Ja Esben - funktioner er skæg, men har sin gang på BG, og det er faktisk i mine øjne en af de mere gode funktioner som BG og deres andre gallerier har :)
Men den forbliver der ;);)
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
(Indlæg 7252)
Ja Esben - funktioner er skæg, men har sin gang på BG, og det er faktisk i mine øjne en af de mere gode funktioner som BG og deres andre gallerier har :)
Men den forbliver der ;);)
|
jeg var på BG for et års tid siden og så deres mærkelige system med at både skulle stemmes ind ? og udfordre hinanden med så forskellige både som vi jo har hvordan det ?
er det bare mig der ikke fatter hvad det går ud på :dizzy:
|
Det er sådan en gimmick de har på baadgaleriet babygaleriet bilgaleriet etc. og er ren leg - det har intet fornuftigt formål - udover dengang jeg vandt over Rolf - husker du det rolf? jeg mener heller ikke det skal være herinde - ikke medmindre jeg kan drille Lars Med det hehehe.mvf.f
|
Citér:
Originally Posted by ENN
(Indlæg 7257)
Det er sådan en gimmick de har på baadgaleriet babygaleriet bilgaleriet etc. og er ren leg - det har intet fornuftigt formål - udover dengang jeg vandt over Rolf - husker du det rolf? jeg mener heller ikke det skal være herinde - ikke medmindre jeg kan drille Lars Med det hehehe.mvf.f
|
Du udfordre bare løs ;)
|
Miss Mancini |
19-01-2009 20:45 |
Citér:
Originally Posted by ENN
(Indlæg 7257)
- det har intet fornuftigt formål - udover dengang jeg vandt over Rolf - husker du det Rolf?
|
Ja, det husker jeg tydeligt. Jeg gik med sørgebind i 7 dage...:)
Min båd var ked af det efter afstemningen var slut, og syntes det var uretfærdigt....:) :) :)
|
ChristianX |
19-01-2009 21:15 |
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
(Indlæg 7278)
Min båd var ked af det efter afstemningen var slut, og syntes det var uretfærdigt....:) :) :)
|
Og derefter sejlede din båd dårligt :D var det ikke noget med at du havde en masse problemer med den ;)
|
Citér:
Originally Posted by ChristianX
(Indlæg 7287)
Og derefter sejlede din båd dårligt :D var det ikke noget med at du havde en masse problemer med den ;)
|
Hov-Hov, der er aldrig problemer med OMC, kun udfordringerpchackkk
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:45. |
|