Fenderen.dk
>
Startside
Forum
Brugernavn
Husk mig til næste besøg?
Password
Forum
Register
Gallery
FAQ
Medlemsliste
Kalender
Gå til side...
»
Online brugere: 237
2 medlemmer og 235 gæster
AmayaCarf
,
DanielBoype
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu
Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL
Emne
:
Volvo Penta 3.0 liter med SX drev
View Single Post
#
1
01-11-2009, 13:34
Horizonblue
Ægte Fenderen-mand
Tilmeldelsesdato: Nov 2008
Bopæl: Sorring
Indlæg: 952
Citér:
Originally Posted by
Strøyer
Det med bakgearet, er det ikke bare begroning ?
Det lyder ganske godt til mig, den går nu 30 på toppen men jeg synes den er lang tid om at komme derop.
Og ellers kan der jo stadig sættes andre props på
Rolf:
Jeg venter lige, men en ældre 7,4 MPI. 330hk. kunne måske findes.
Der er ingen tvivl om at hvis der skal skiftes kværn engang så bliver det en diesel eller en MPI med flere hypper, MPIen vil sikkert være mere økonomisk trods de flere hypper og volumen.
Det er mest på grund af begroning, men også hvis fingrene i bakgearslåsen er ved at være afrundede(slidte).
__________________
"If you can't fix it, don't break it"
The Fleet:
Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish
http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G
Horizonblue
Vis profil
Send en privat meddelelse til Horizonblue
Besøg Horizonblue's website
Find alle indlæg af Horizonblue
» Statistikker
Medlemmer: 128,027
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem,
AmayaCarf
» Sponsorer
Powered by
vBadvanced
CMPS v3.2.0
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu
22:56
.
Kontakt os
-
Fenderen.dk
-
Arkiv
-
Top
Design By:
Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By
Branden