Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 263
1 medlemmer og 262 gæster
Healthmat
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 07-10-2008, 11:57
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Citér:
Originally Posted by ENN Se indlæg
Rolf - da du fejlsøgte på din motor gjorde du det jo med lidt spredt fægtning

Fejlen var et stelkabel - men inden du nåede dertil havde du vist skilt karburator og meget andet ad - gik motoren nogensinde ordentligt efter du havde karburatoren adskilt?

Fejlen du nu har har med brændstoftilførslen/blandingen at gøre - den har intet med den nye stelledning at gøre IMHO
Inden karburatoren blev adskilt, justerede jeg på de to justerskruer på karburatoren, og det var herefter, at den er begyndt at gå ujævnt.
Motoren kører forbavsende roligt i tomgang - har lige haft den startet op for få minutter siden - men lige så snart den får gas, så dør den eller hakker, pruster for til sidst at gå i stå.
I enkelte tilfælde når gashåndtaget jages i bund og motoren hakker og pruster, så kommer der et "knald" fra karburatoren.....

Jeg har også monteret den gamle tændspole, men motoren kører stadig ikke optimalt.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,752
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, FortuneTigerJs658Boamy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:59.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden