Citér:
Originally Posted by Clasg
Jeg har også kun gode erfaringer med Ærø.
Bavaria vil ikke forsikre de små både. "Fandens til arrogance over for os små fisk"
Det vil Ærø til gengæld. Så for mig tæller kundeloyalitet også den anden vej, så når jeg bliver et rigt svin og køber en 60 fods luksusyacht, så glemmer jeg ikke dem, der var der for mig og hjalp med en forsikring, da jeg var på vej op. 
|
ikke noget med arogance at gør men en klart virksomhedsbesluttning efter antaltet fra tyveri og svindelsager er ekstremt stigende -vi er ikke en socialkontor men skal drive en sucsesfuld virksomhed ..
nu er der ja ikke kun de "rige svin" vi forsikre..(by the way mener du at alle folk med både over 100k er "rige svin" ? so har du ja ikke mange venner her ud over brolfchen )
Vi skal holder vore skade% ned ellers blive vi nød til at forhøje præmien til ALLE vores kunder ..
og dette passer ikke i vores virksomhedspolitik om fast præmietaxt -nu i 12 år.
problemen er høj tyveririsiko og ekstrem høj antalet fra svindelsager siden 2008 pga finaskrise ,
folk kan ikke kommer af med deres både til en fair pris so båden er meld stålet til forsikring .
specielt trailerbåde under 100.000 dkr har en 4 gange højer skaderisiko med tyveri og totalfolis end andere både .eks fordi den 15 år gammel udenbordmotor trænger lige til en udskiftning og jeg har ja en forsikring..

samme gældene med vandscooter /jetskis de har en 48% risiko for tyveri idenfor de første 5 år ..
Hvis ærø eller andere selskaber ønsker at forsikre højrisikokunder so er deres besluttning - men en dyrt en -
og jeg afventer også at de danske selskaber IGEN forhøjer præmien i 2011...trekroner stiger ja med 15% i 2011..
so de andere selskaber skal nog følge...Hvert år de samme spil..en starter resten følger..
goofy
har lige fundet ud at præmienstigning hos trekroner gælder kun bådforsikring ikke dine andere forsikring og hvis du blive med din båd få du en "gratis" ansvar med i købet -efter du har få en stigning på kasko med 15%