Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 138
0 medlemmer og 138 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #5  
Gammel 19-04-2011, 06:42
goffy's Avatar
goffy goffy er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2008
Bopæl: varde
Indlæg: 2,762
de fleste gange opdager man med det samme hvis motoren er frostsprunget, det er tit på siden af blokken helt nede i bunden af cylinderne. Motoren kan også have frostskader der gør at vandet løber ind i motoren og blandes med olien, den er ikke så synlig før oliepinden hives op
det kan også være manifolden indvendig så vandet løber baglæns ind i motoren ved udstødnings ventilerne.
start motoren og er båden i vandet så sejl til den er godt gennemvarm og kik efter utætheder. Kontrollerer oliepinden inden opstart (kold motor) og igen når motoren er varm.
__________________

Finmar 26 Cruiser (halvplaner)
Volvo 3,0GL med SX drev. 1,97:1
max fart 20 knob ved 4200 rpm. prop 15,5X15
sejler gennem de sidste 35 år
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 127,430
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Davidshany
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:53.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden