Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer

Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer Her kan du stille spørgsmål ang vedligeholdelse, forbedringer og reparationer - Du finder også links til manualer og lign.

» Online brugere: 233
0 medlemmer og 233 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Gammel 03-11-2008, 16:11
nicolajjetrider's Avatar
nicolajjetrider nicolajjetrider er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Øst-Sjælland
Indlæg: 1,861
Billeder: 3
Citér:
Originally Posted by Anders kr Se indlæg
Hmm, måske vi skulle ha ENN på banen ang, oktan tal, der vil jeg nemlig også gerne være med.!

Jeg vil til hver en tid bare bruge 92 da det er billigst, og der er ikke nogen mærkbar forskel fra 92 til 95, Vi køre også i vores saab 9-3 på 92 selvom der er anbefalet til 95, ingen forskel der heller,

og båd motor, som er lidt ældre er det vel ikke med den store betydning, ?

Så jeg vil til hver en tid der er nogen der spørge råde til 92 da det er billigst, og driften er den samme! hmm

Men lars, hvad skulle kunne gå galt i dit konserverings projekt, det du har beskrevet er jo korrekt, og hvis alle over levet vinteren virker det efter hensigten! og så er det også gjort det rigtig ;-) he
Absolut ikke Enig, muligvis på mindre ydende maskiner er der ingen forskel... Jeg har en god fortælling syntes jeg selv med octan.. Min bedste ven havde en Porsche 944 Fra 1984, der var opgivet mindst 98octan. Vi prøvede et par gange at hælde 92octan på, bilen hakkede og trak virkelig ikke ordenligt, men ved 95 begyndte den at gå mere rent, Ved VPOWER og Nitro 3000, gik bilen helt rent det var VIRKELIG mærkbart...

Denne bil har maskinen:
4cyl
163hk
205nm
10:1:1 Komprission ( En rimelig hård komprimeret 4cyl maskine, også derfor den sku ha lidt ekstra Octan og det var så mærkbart )
__________________
Livsglad vandsportsaktivist

Service værksted og service bil fra kirke hyllinge
www.shipcare.dk - følg os også på facebook
Reply With Quote
 

Emne værktøjer
Visning af emner

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Vinterklargøring af diesel hammerholt Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer 14 22-11-2008 11:01
Winter EZE let vinterklargøring af i/o ENN Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer 3 01-09-2008 08:39
Winter - eze nem vinterklargøring af din i/o ENN Salg af udstyr 0 30-08-2008 11:32

» Statistikker
Medlemmer: 128,039
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, RichardaliGo
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 22:40.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden