» Online brugere: 154 |
0 medlemmer og 154 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

25-10-2009, 11:02
|
 |
VIP medlem :-)
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
|
|
PS- jeg vil da lige understrege at jeg 100 % bakker Mark B op i det han deler ud af hans erfaringer/siger hans mening. DEt er præcist det som Fenderen ligger op til.
Jeg er ikke i tvivl om at Nytdrev gerne ville have været indlægget foruden, men indlægget giver Nytdrev en mulighed for at forklarer, afhjælpe og afklare situation for bl.a. Mark B - Det er med andre ord, en anden form for kundeservice tilgængelig til Nytdrev.
|

25-10-2009, 11:13
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Bopæl: www.nytdrev.dk
|
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
PS- jeg vil da lige understrege at jeg 100 % bakker Mark B op i det han deler ud af hans erfaringer/siger hans mening. DEt er præcist det som Fenderen ligger op til.
Jeg er ikke i tvivl om at Nytdrev gerne ville have været indlægget foruden, men indlægget giver Nytdrev en mulighed for at forklarer, afhjælpe og afklare situation for bl.a. Mark B - Det er med andre ord, en anden form for kundeservice tilgængelig til Nytdrev.
|
nytdrev.dk refunderede det totale fakturabeløb for RACOR filteret til Mark B sammen med fakturabeløbet for de fittings han købte hos marinelageret
( værdi kr. 120,- ), som skulle bruges til et andet vandudskillersystem.

25-10-2009, 17:25
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Bopæl: Øst-Sjælland
|
|
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
nytdrev.dk refunderede det totale fakturabeløb for RACOR filteret til Mark B sammen med fakturabeløbet for de fittings han købte hos marinelageret
( værdi kr. 120,- ), som skulle bruges til et andet vandudskillersystem.
|
Kan du ikke lave samme nr til mig  Du kan bare undlade regningen så du uden alt det......   Jeg vil da os ha gratis Racor filter, nu føler jeg mig uden for Rolf 
|

25-10-2009, 20:23
|
Amfibiedyr
|
|
Tilmeldelsesdato: Aug 2008
Bopæl: Sønderjylland
|
|
Citér:
Originally Posted by Lars T
|
Mit sidste indlæg er sagt med et glimt i øjet - Ingen sure miner vil jeg gerne understrege - Jeg vil blot gøre opmærksom på noget fakta omkring et produkt
Og når jeg er igang, vil jeg gerne understrege at jeg har afklaret førstnævnte problem i denne tråd med Rolf - Der har dengang emnet var aktuelt, været en lang, god og konstruktiv debat i telefonen hvor vi begge har ytret vores mening og afsluttet emnet på rimelig vis.
|
 |
Emne værktøjer |
|
Visning af emner |
Hybrid Mode
|
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 126,147
Emner: 5,115
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Elowydiop |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:41.