Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Ældre både, vedligeholdelse og mekanik

Ældre både, vedligeholdelse og mekanik Vedligeholdelse af ældre både og deres mekanik

» Online brugere: 130
0 medlemmer og 130 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #3  
Gammel 17-06-2009, 17:48
BrianL BrianL er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
Indlæg: 668
Jeg synes at det lyder lidt mærkeligt at den bliver meget varm, hvis der er hul mellem vandkammer og udstødning så ville jeg gætte på at hullet ikke er så stort hvis det lige er sket så det ville jeg ikke tro ville påvirke så meget. Men der kan ligge rustflager i kølekanalerne som hindrer kølevand i at passere på en fornuftig måde.

Eftersom den har kørt på et reduceret antal cylindre kunen det godt tyde på vand i en eller flere cylindere. Hurtig test er at afmontere tændrørene i den side hvor udstødningen bliver varm og så se om du kan få øje på noget vand ?

Hvis den er meget utæt så får du også vand i olien.
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Tror i den kan sejle? ENN Billeder af båden 5 13-09-2009 20:32
hva tror i den bruger? moseboen Generelle spørgsmål 30 01-12-2008 11:21

» Statistikker
Medlemmer: 126,112
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Briandof
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:18.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden