Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Off topic > Off topic

» Online brugere: 137
1 medlemmer og 136 gæster
Dwayneitafe
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #7  
Gammel 21-09-2009, 12:23
NarkoKrig NarkoKrig er offline
Gast
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Jyllinge
Indlæg: 267
Billeder: 8
Citér:
Originally Posted by ENN Se indlæg
De er desværre ved at være kendt for dysse og topstykkeproblemer de 2,o tdière kender flere der er havarerer med samme problem


Gad vide om det er fordi VW netop er gået over til Common rail at de ser alle de havarier - de har jo brugt pumpe dysse før

På de motorfabrikater med mere erfaring i CR er problemerne for længst løst

Var topstykkerne revnet eller var dysserne brændt fast så de ikke kunne komme ud?

Topstykket var revnet, Turboen brændt af osv osv. Dyserne skiftede de fordi de ikke kunne få motoren til at gå jævn med de gamle dyser i den nye top.
__________________
Tahoe Q4L
MerCruiser 4,3L MPI
Alpha One Gen2 1.62
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Hvilke biler trækker i med Casper T Trailer 29 07-06-2014 13:02

» Statistikker
Medlemmer: 126,111
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Dwayneitafe
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:29.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden