Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Generelt > Ældre både, vedligeholdelse og mekanik

Ældre både, vedligeholdelse og mekanik Vedligeholdelse af ældre både og deres mekanik

» Online brugere: 229
1 medlemmer og 228 gæster
CarrollJer
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

 
 
Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
  #3  
Gammel 25-09-2009, 08:48
Albjerg's Avatar
Albjerg Albjerg er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Dec 2008
Bopæl: Løjt Kirkeby (Aabenraa)
Indlæg: 1,256
Billeder: 42
Samtidig kunne vi jo så angive om der bruges mineralsk, semi-syntetesk eller syntetisk olie. Hvad gør det af forskelle (ud over pengepungen)?
__________________
Dan Albjerg

Ingen båd lige nu

Tidligere både:
Skibsplast Sportsmann
Glastron Sierra V212
Ramo 21" damjolle
Reply With Quote
 


Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump

Similar Threads
Emne Emne forfatter Forum Svar Sidste indlæg
Ny mercruiser syntetisk olie ENN Generelle spørgsmål 1 21-06-2009 14:34
2 takts olie ENN Motor 6 15-05-2009 16:35
Hvor meget olie ? Strøyer Motor 4 02-03-2009 20:15
Mercruiser 3,0 Olie skift, Anders kr Motor 7 01-11-2008 18:31
Mercruiser olie ENN Vedligeholdelse/bundmaling/Reparation/Manualer 18 17-10-2008 19:03

» Statistikker
Medlemmer: 127,937
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, CarrollJer
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:47.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden