Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Off topic > Off topic

» Online brugere: 154
0 medlemmer og 154 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne værktøjer Visning af emner
Prev Previous Post   Next Post Next
Gammel 01-10-2009, 13:41
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)

Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Billeder: 182
Esben Nicolaisen - Enn

Kære alle,

Det er med beklagelse at jeg må meddele at Esben (ENN) i søndags afgik ved døden.
Esben blev i starten af marts 2009 diagnosticeret med metastaserende kræft i leveren og galdeblæren.

Det danske sygehusvæsen gav op i begyndelsen af juni og Esben måtte kikke efter alternativer. Han nægtede at give op overfor kræften. Han fandt en alternativ løsning ved en behandling i Tyskland i midten af juni måned. Denne behandling lykkedes desværre ikke og Esben var efterladt med den vel nok værste tanke man kan forestille sig. Ifølge hans kone åndede Esben ud stille og roligt, omgivet at familien – præcis som han have ønsket.

Han forsøgte til det sidste at være sammen med familien, ved sommerhuset i Sommen, Sverige – og kom da også med mange gode indlæg på Fenderen i den sidste tid.

Jeg er stolt af at kunne kalde Esben min ven, men også meget ked over at jeg ikke har været i stand til at hjælpe på nogen måde mod denne frygtelige sygdom. Esben var en loyal, retfærdig og ligeværdig mand, som ikke var bleg for at komme med en henskudt bemærkning om mange emner. En yderst kompetent person, med utrolig megen viden, om ikke kun motorer, men også andre områder som havetraktorerne, forretningsdrift, kundepleje mm. Hans viden har været til stor gavn af mange bådejere, og han har bestemt sat sit præg i alle bådfora i DK. Han var ikke bange for at sige sig mening, men heller ikke bange for at indrømme når han tog fejl. En mand med stor viden generelt, som kunne begå sig alle steder.

DU VIL BLIVE SAVNET – æret være dit minde.

Esben vil blive bisat fredag den 2. oktober kl. 10 fra Skovvejs Kirke, Digtervej 1, 2730 Ballerup.

Der er sørget for en krans fra brugerne på Fenderen.dk

PS - Esben bad mig i april måned om at skrive dette indlæg, når/efter han gik bort. Men han understregede også at vi ikke skulle glemme hvad bragte os sammen; vores fælles interesse for både, motorer og vandet.

Sidst redigeret af Lars T; 02-10-2009 kl. 08:04.
Reply With Quote

Indlæg regelment
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Forum Jump