Jeg foretrækker indenbords, synes at bagenden er pænere, når der ikke sidder et stort skrummel af en påhænger. Okay, det er da også lidt blæret med en V8 påhængsmotor.....
Men jeg vil til enhver tid foretrække indenbords. Det er almindelige bilmotorer som er mariniseret, så jeg synes at de er nemmere at arbejde med og finde stumper til, til rimelige priser. Desuden har man også mulighed for selv at skrue en anden motor(diesel måske) sammen med drevet.
Som nogen måske har bemærket, er jeg lidt facineret af vandskibåde, Mastercraft Prostar & Correct Craft Ski Nautique. Jeg synes at konceptet med en motor i midten og fast skrueaksel er dejlig simpelt og bådene kan jo godt flytte sig alligevel. Desuden kan man gå rundt i båden, langs rælingen både i siden og agter, så det er til at tage fra, ved havnemanøvrer.
__________________
"If you can't fix it, don't break it"
The Fleet:
Draco 1800 Suntop
Volvo Penta 4,3 V6 (430)
SX drev
Draco 2500 Flyfish
http://www.horizonblue.dk/Draco%20projekt.htm
Marinisering af 2x Mercedes 6 cyl diesel
2x SX drev
Draco 1700 Topless
Volvo Penta AQ170 (B30)
280 drev
Mvh Per G