» Online brugere: 178 |
0 medlemmer og 178 gæster |
No Medlemmer online |
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51. |
|
 |

09-11-2009, 10:55
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
|
|
Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
Rolf: Hvad koster et komplet setup ( her tænker jeg ALT ).
Merc. 5.7 V8 Carb.
Alpha One
Transom
Instrumenter.
Ledningsnet.
ALT - Som sku det sættes i et tomt skrog.
Skal iøvrigt snart bruge noget transomleje und bælge 
|
Det er blevet mere kompliceret end tidligere at købe komplette drivlinier i USA, hvor priserne er gunstige. Brunswich har meddelt deres amerikanske forhandlere, at såfremt de sælger komplette drivlinier til Europa, vil evt. garantireparationer ikke blive dækket. Endvidere har jeg ad omveje hørt, at hvis en forhandler sælger en Mercruiser drivlinie til det europæiske marked, vil hans forhandlerlicens blive opsagt med øjeblikkelig virkning - dette gælder stor som lille forhandler.
Mine gode kontakter rundt omkring kan måske hjælpe os med en komplet 5.7 liter drivlinie - jeg undersøger det nærmere.

09-11-2009, 13:57
|
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
|
|
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk
Brunswich har meddelt deres amerikanske forhandlere, at såfremt de sælger komplette drivlinier til Europa, vil evt. garantireparationer ikke blive dækket. Endvidere har jeg ad omveje hørt, at hvis en forhandler sælger en Mercruiser drivlinie til det europæiske marked, vil hans forhandlerlicens blive opsagt med øjeblikkelig virkning - dette gælder stor som lille forhandler.
|
Tja ..... nu har jeg ikke læst Mercurys garanti betingelser for nylig, men jeg mener at de har en worldwide garanti, så det må de have ændret.
Såvidt jeg ved så gælder garantien fra den dato du har købt motoren i USA hos en forhandler, også selvom du ikke har fået den endnu. Men det er åbenbart lavet om så der ikke er nogen garanti.
Vedr. forhandler sælger en Mercruiser drivlinie til det europæiske marked, vil hans forhandlerlicens blive opsagt med øjeblikkelig virkning, er det virkelig lovligt ?
|

09-11-2009, 14:15
|
 |
Ægte Fenderen-mand
|
|
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
|
|
Citér:
Originally Posted by BrianL
Tja ..... nu har jeg ikke læst Mercurys garanti betingelser for nylig, men jeg mener at de har en worldwide garanti, så det må de have ændret.
Såvidt jeg ved så gælder garantien fra den dato du har købt motoren i USA hos en forhandler, også selvom du ikke har fået den endnu. Men det er åbenbart lavet om så der ikke er nogen garanti.
Vedr. forhandler sælger en Mercruiser drivlinie til det europæiske marked, vil hans forhandlerlicens blive opsagt med øjeblikkelig virkning, er det virkelig lovligt ?
|
Jeg har oplysningerne fra en af vore amerikanske forhandlere vedr. de komplette drivlinier.
De originale Mercruiser reservedele er fortsat med World Wide Warranty selvom de er købt i USA og leveringsadresse f.eks. i Danmark. Jeg er vidende om ufattelig lang ekspeditionstid fra flere danske Mercruiser forhandlere, hvis der opstår en garantisag med en Mercruiser vare, der er købt i udlandet.
Indlæg regelment
|
Du må ikke lave indlæg i nye emner
Du må ikke lave indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg
HTML kode er Off
|
|
|
|
» Statistikker |
Medlemmer: 126,086
Emner: 5,115
|
Velkommen til vores nyeste medlem, Wirelessuub |
|
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:20.