ja
vi har en specielt brolfchentracker
den kan gemmes rigtig dypt i alle åbninger og den virker som en brobiz på lillebeltbroen
den kan sende 10.000 volt strømstød ( faktisk rigtig god med analkløe)
hvis han glemer piratens bropenge igen.-
Sidst redigeret af Manorwar; 15-09-2010 kl. 20:33.
Hvis jeg skulle give et par forslag til rigtig gode detaljer til sådan en som de fleste andre ikke tilbyder ville det være:
Til/frakobling m. fjernbetjening (meget nemmere end at skulle sende en sms)
Indbygget rystesensor som ville være yderst brugbart til trailerbåde og under vinteropbevaring hvis nogen kravler op i båden når den står på land
Tilslutning af PIR sensor således at man ville blive alarmeret hvis der var fremmede i båden (meget brugbart for folk med fast havneplads hvor en rystesensor ikke kan anvendes!)
Tilslutning af temperatursensor så man kunne blive alarmeret ved nogle forudbestemte temperaturer
Tilslutning af et mini kamera m. PIR sensor hvor billederne bliver gemt på et SD-kort
Ved alarm er det bedre at man får et opkald på sin telefon end en sms (som de fleste gps-trackere gør) - jeg ville ikke vågne midt om natten fordi jeg fik en enkelt sms - det ville jeg derimod hvis telefonen ringede!
Hvor er det skønt at se, at to gutter kan køre sådan på hinanden i al venskabelighed, det er som altid en førnøjelse at læse disse indlæg.
Autopilot.
Fishfinder.
Kortplotter.
Kompas
VHF radio
Stereo radio/cd/mp3
Hvorfor fræse afsted når man kan nyde livet i roligt tempo.